دریچه تکنولوژی اندروید 11 برای یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ در بازار ارائه شد - ژوانا

اگر برای خرید یک گوشی اندرویدی بسیار ارزان به بازار مراجعه کرده باشید مطمئناً پیشنهاد فروشندگان و حتی بسیاری از صاحب‌نظران در این زمینه گوشی Galaxy A01 سامسونگ است. حال اگر شما یکی از خریداران این گوشی هستید یک خبر خوب برایتان داریم؛ سامسونگ اندروید ۱۱ را برای این گوشی عرضه کرده است.

اگر مطلب اخیر در خصوص آمار واردات گوشی‌های هوشمند سال ۱۳۹۹ در ایران را که به اطلاع شما دوستان رساندیم به یاد داشته باشید، می‌دانید که گوشی Galaxy A01 سامسونگ بین ۱۰ گوشی پرفروش سامسونگ در بازار و ارزان‌ترین آنهاست.

در واقع تجمیع اتفاقات مثبتی مانند ظاهر ساده و زیبا، پردازنده مناسب و دوربین‌هایی که عملکرد قابل قبولی دارند اتفاقی بوده که کاربران زیادی را به خرید این گوشی، نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای مختلف ترغیب نموده است.

در همین راستا و برای دمیدن روحی مجدد در کالبد این گوشی دوست‌داشتنی، شرکت سامسونگ بروزرسانی جدیدی که این بار حاوی آپدیت نسخه اندروید و رابط کاربری است ارائه شده که می‌تواند به صورت کلی تجربه کاربران از این گوشی را تغییر دهد.

بنابر اخباری که وبسایت SamMobile در این زمینه منتشر کرده، بروزرسانی جدید گوشی  SM-A015F با شماره فریمور A015FXXU4BUD8 برای گوشی Galaxy A01 ارائه می‌شود که علاوه بر ارتقای نسخه سیستم عامل به Android One 11، رابط کاربری One UI Core 3.1 را نیز روی این گوشی‌ها نصب خواهد کرد.

بروزرسانی مذکور همچنین حاوی پچ‌های امنیتی اندروید برای ماه آوریل ۲۰۲۱ نیز هست و می‌تواند به نوعی اطمینان شما از برخورداری گوشی گلکسی آ۰۱ از امن‌ترین نسخه اندروید را به همراه داشته باشد.

البته تا به این لحظه گزارش‌های ارائه نسخه اندروید ۱۱ برای این گوشی تنها در روسیه گزارش شده ولی بدون شک در مدت زمان اندکی در اختیار کاربران دیگر کشورها نیز قرار خواهد گرفت.

در انتها باید به این موضوع اشاره کنیم که با توجه به معرفی این گوشی در اواخر سال ۲۰۱۹ و با اندروید ۱۰، هنوز مشخص نیست که سامسونگ بروزرسانی برای نسخه ۱۲ اندروید که به زودی معرفی می‌شود را برای آن در نظر گرفته است یا خیر. اما همچنان این امید وجود دارد که ارزان‌ترین گوشی فعلی سامسونگ در بازار بتواند همچنان بروزرسانی‌های امنیتی را بدون مشکل خاصی دریافت کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 185 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها