دریچه تکنولوژی بهترین تصاویر منتشر شده از گوشی های آیفون 13 و 13 پرو را اینجا ببینید - ژوانا

به تازگی گروهی از علاقه مندان به گوشی های اپل، براساس جدیدترین خبرها و گزارش ها و همچنین تصاویر CAD که چندی پیش در دسترس قرار گرفت، طرح هایی سه بعدی از دو گوشی آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو تدارک دیده اند. مشاهده این تصاویر زیبا می تواند ما را با آنچه که از طراحی ظاهری این دو گوشی انتظار می رود آشنا کند. از سوی دیگر باید گفت این تصاویر، بهترین طرح هایی هستند که تاکنون از این دو گوشی منتشر شده است.

چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می داد اپل قصد دارد در گوشی های آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی از دوربین دوگانه ای استفاده کند که سنسورهای آن به صورت مورب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. اکنون تصاویر مفهومی که از این دو گوشی در دسترس قرار گرفته است به خوبی این دوربین دوگانه را به نمایش می گذارد. سنسورهای این دوربین، همچون گوشی های آیفون ۱۲، این بار بازهم در یک برآمدگی مربعی شکل جای خوش کرده اند؛ اما این بار اپل دست به تغییر محل قرارگیری سنسورها زده است.

iPhone-13-1.jpg

هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است که دلیل این تغییرات ظاهری از سوی اپل چه می تواند باشد. اما به نظر می رسد هدف این شرکت در وهله اول ایجاد تفاوت ظاهری با گوشی های آیفون ۱۲ است. این شرکت قصد دارد با این تغییر امکان شناسایی سریع گوشی های آیفون ۱۳ از محصولات سال های گذشته را ممکن کند.

از سوی دیگر به نظر می رسد اپل قصد دارد با تغییر محل حضور سنسورهای دوربین از بزرگ تر شدن این برآمدگی مربعی شکل جلوگیری کند. گفته می شود سنسورهای بزرگی که سال گذشته در گوشی آیفون ۱۲ مکس مورد استفاده قرار گرفت، در سال جاری در گوشی های آیفون ۱۳ حضور پیدا می کنند. اپل قصد دارد با قرار دادن سنسورها به صورت مورب، این حسگرهای بزرگ را با حفظ ابعاد برآمدگی، در دوربین گوشی های آیفون ۱۳ بگنجاند.

iPhone-13-2.jpg

iPhone-13-3.jpg

تصاویر دیگر منتشر شده از گوشی آیفون ۱۳، نشان دهنده آن هستند که بریدگی موجود در پنل اصلی این بار کوچک تر شده است. به نظر می رسد اپل قصد دارد با کوچک تر کردن عرض این بریدگی، ظاهری جذاب تر را برای گوشی آیفون ۱۳ تدارک ببیند.

در همین رابطه بخوانید:

پیش‌بینی‌ها از مشخصات احتمالی گوشی آیفون ۱۳ همچنان ادامه دارد

انتظار می رود اپل در کنار دو گوشی آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی از نسخه پرو از این گوشی های هوشمند نیز رونمایی کند. تصاویر مفهومی منتشر شده از این گوشی نشان می دهد که آیفون ۱۳ پرو می تواند به راحتی عنوان بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۱ میلادی را از آن خود کند. انتظار می رود این گوشی نسبت به گوشی آیفون ۱۲ پرو، تغییرات ظاهری کمی داشته باشد اما با قطعات سخت افزاری قدرتمندتری همراه شود.

iPhone-13-4.jpg

iPhone-13-5.jpg

iPhone-13-6.jpg

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که همچون آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو نیز با یک بریدگی کوچک تر همراه خواهد بود. این بریدگی دسترسی به دوربین سلفی و همچنین سیستم شناسایی چهره Face ID را ممکن می کند. گفته می شود در کنار این سیستم شناسایی چهره، با راه کار شناسایی اثر انگشت یا Touch ID نیز در این گوشی روبرو خواهیم بود. این راه کار امنیتی این بار به زیر نمایشگر منتقل شده است و سنسور شناسایی اثر انگشت در زیر نمایشگر ۶٫۱ اینچی Super Retina XDR پنهان شده است.

با توجه به اینکه گوشی آیفون ۱۳ پرو از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد انتظار می رود اپل به منظور قراردهی سنسورهای بزرگ تر وادار شود برآمدگی مربعی شکل را کمی بزرگ تر از قبل کند. مطمئناً این تغییر به مذاق علاقه مندان به این گوشی خوش نخواهد آمد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 192 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها