دریچه تکنولوژی آغاز انتشار آپدیت One UI 3.1 با قابلیت های جذاب برای گوشی های سامسونگ (+لیست کامل) - ژوانا

اگر از کاربران گوشی‌های پرچمدار سال گذشته سامسونگ هستید و قصد خرید جدیدترین پرچمداران این کمپانی مانند گلکسی S21، گلکسی S21+ و گلکسی S21 Ultra را دارید، شاید بخواهید دست نگه دارید. سامسونگ با بروزرسانی One UI 3.1 برخی از ویژگی‌های پرچمداران جدید خود را به پرچمداران سال گذشته‌ آورد.

سامسونگ بروزرسانی One UI 3.1 را برای پرچمداران سال گذشته که شامل گوشی‌های گلکسی S20، گلکسی +S20، گلکسی S20 Ultra، گلکسی S20 FE، گلکسی ۲۰ Note، گلکسی Note 20 Ultra و همچنین دو گوشی تاشوی گلکسی Z Fold 2 و گلکسی Z Flip منتشر کرد. این بروزرسانی برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری جذاب پرچمدارن امسال سامسونگ را که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، به پرچمدارن سال گذشته‌ سامسونگ می آورد.

قابلیت Single Take اکنون در این بروزرسانی بهبود یافته است، این قابلیت امکان ضبط عکس و فیلم را به طور همزمان برایتان فراهم می‌کند.

One-UI-3.1.jpg

بروزرسانی جدید سامسونگ به شما ابزار Object eraser را ارائه خواهد کرد، شما به وسیله این ابزار جدید می‌توانید عکس‌های خود را به راحتی ویرایش کنید، همچنین با یک کلیک ساده اشیای اضافی داخل عکس‌هایتان را حذف کنید.

نوردهی و فوکوس خودکار در بروزرسانی One UI 3.1 به شکل ساده‌تری امکان‌پذیر است، شما فقط با کشیدن انگشت خود روی صفحه نمایش به سمت چپ یا راست، می‌توانید میزان روشنایی تصویر را قبل از عکاسی تنظیم کنید.

این بروزرسانی ویژگی جدید Multi Mic Recording (ضبط همزمان با چند میکروفون) را نیز ارائه می‌کند، با این ویژگی می‌توانید در کنار قابلیت Pro Video به صورت همزمان از طریق میکروفون هدفون‌های Galaxy Buds Pro ،Buds Live و +Buds نیز به ضبط صدا بپردازید.

بروزرسانی One UI 3.1 تمامی عکس‌ها و لحظات زیبایی که ثبت کرده‌اید را اکنون در یک گالری بروز شده با دسته‌بندی مرتب‌تر برایتان به نمایش می‌گذارد.

سامسونگ با ارائه بروزرسانی One UI 3.1، قابلیت Eye Comfort Shield را به پرچمداران سال گذشته خود آورده است. این قابلیت به طور خودکار نور آبی را بر اساس زمان تنظیم می‌کند.

در این بروزرسانی می‌توانید از طریق قابلیت Private Share داده‌ها، عکس‌ها و محتوایی را که قصد به اشتراک‌گذاری آن را دارید به صورت ایمن‌تر مدیریت کنید.

انتشار بروزرسانی One UI 3.1 از امروز برای گوشی سری S20 گلکسی، گوشی‌های تاشوی Z Fold 2 و Z Flip، سری Note 20 و همچنین گوشی‌های S 10 ، Note 10 و A71 ، A51 ، A90 ، A80 ، A70 و A50 آغاز شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 178 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها