دریچه تکنولوژی اولین تصاویر از گوشی جدید LG W41 افشا شد - ژوانا

ال جی گوشی‌های هوشمند W31 و +W31 را در فصل چهارم ۲۰۲۰ معرفی کرد. سری W گوشی‌های این شرکت که بازار میان رده را پوشش می‌دهند با استقبال خوبی در بین کاربران روبرو شده‌اند و شاید همین استقبال دلیل خوبی برای ادامه این مسیر با گوشی‌های جدیدی مانند W41 باشد که به تازگی اطلاعات جالبی در مورد آن منتشر شده است.

روز گذشته منبع مشهور یعنی ایوان بلاس، تصویر لو رفته از گوشی هوشمند آینده ال جی W41 را به اشتراک گذاشت و طراحی آن را فاش کرد.

سری W تلفن های هوشمند ال جی که در گذشته معرفی شده و به صورت انحصاری در کشور هند عرضه می شوند، همیشه دارای نمایشگرهای ناچ دار بوده اند اما همانطور که در تصویر مشخص است، LG W41 اولین گوشی سری W از این برند است که از یک حفره دوربین سلفی استفاده می‌کند. W41 به جز چانه کمی ضخیم، در سه طرف دیگر حاشیه‌های باریکی دارد.

به نظر می‌رسد صفحه پشتی LG W41 از پلاستیک ساخته شده است. قسمت گردینت عقب آن دارای حسگر اثر انگشت سنتی و ماژول دوربین مستطیل شکل است که شامل یک سیستم دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی و یک فلاش LED است. به نظر می‌رسد به غیر از کلید‌های پاور و تنظیم صدا، در سمت راست دستگاه یک کلید اختصاصی برای دسترسی به دستیار صوتی وجود دارد.

بلاس همچنین گفت که شماره مدل این گوشی LG W41 LMK610 است و با دو نسخه دیگر به نام‌های LG W41 Plus و LG W41 Pro عرضه خواهد شد که البته اطلاعاتی از مشخصات آنها ندارد.

LG W31 از صفحه نمایش ۶٫۵۲ اینچی +IPS LCD HD بهره می برد و دارای چیپست Helio P22 است. این گوشی از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین سه‌گانه ۱۳ مگاپیکسلی + ۵ مگاپیکسل (التراواید) + ۲ مگاپیکسل (سنجش عمق ) برخوردار است. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی، از مشخصات این گوشی عنوان شده است.

+LG W31 مشخصات مشابهی را برای نسخه قبلی ارائه می‌دهد با این تفاوت که حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است. این گوشی‌ها به ترتیب ۱۰٫۹۹۰ روپیه (۱۵۱ دلار ) و ۱۱٫۹۹۰ روپیه (۱۶۵ دلار ) قیمت دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها