دریچه تکنولوژی اولین تصویر رسمی از گوشی پرچمدار و جذاب Realme GT منتشر شد - ژوانا

یک هفته مانده به زمان رونمایی از گوشی Realme GT امروز اولین تصویر رسمی این گوشی در حساب Weibo این کمپانی منتشر شد. البته این شرکت سلیقه به خرج داده و فقط تصویری از نمای پشتی گوشی Realme GT منتشر نموده ولی همین تصویر نیز خالی از لطف نیست و نکاتی را از مشخصات این گوشی فاش می‌سازد که از چشم نکته‌بینان دور نمانده است.

سه ماه پیش بود که اولین اخبار در مورد پرچمدار جدید Realme GT منتشر شد. پس از آن خبرها در مورد این گوشی یکی پس از دیگری به بیرون درز کرد. اما امروز بخشی از یک ویدیو در حساب Weibo این کمپانی منتشر شد که در آن خانم یانگ می، بازیگر برجسته چینی جلوی دوربین رفته و در یک تیزر تبلیغاتی از این گوشی رونمایی می‌کند.

اولین و شاید جالب‌ترین نکته‌ای که به چشم می‌آید این است که برخلاف سایر پرچمداران، Realme به ماندن جک ۳٫۵ میلی متری صدا روی این گوشی رضایت داده است. تا اینجا می‌دانیم که این گوشی در دو رنگ آبی و زرد عرضه خواهد شد.

همچنین تصاویر مذکور شایعات در مورد دوربین این گوشی را تایید می‌کند. شایعات حکایت از این دارد که گوشی Realme GT دارای ماژول دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی عریض، یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی است.

هرچند نمای جلویی Realme GT به تصویر کشیده نشده، اما انتظارات بر این است که شاهد یک صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی نوع OLED با نسبت عرض به طول تصاویر ۹ به ۲۰ باشیم. با توجه به تصاویر که اثری از سنسور اثر انگشت در پشت گوشی نشان نمی‌دهد شاید بتوان گفت که این سنسور به صورت مجتمع با دکمه پاور یا به زیر نمایشگر منتقل شده است.

در قسمت پایین گوشی هم بلندگو، درگاه USB-C، میکروفن و جک ۳٫۵ میلیمتری صدا جا خوش کرده‌اند. انتظار می‌رود که قلب تپنده Realme GT 5G  چیپ‌ست Snapdragon 888 باشد. این گوشی حداکثر از ۱۲ گیگابایت حافظه رم نوع LPDDR5 بهره خواهد برد. حافظه داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت و از نوع  UFS 3.1 (سریعترین نوع حافظه موجود در بازار) می‌باشد.

Realme GT 5G طبق زمان اعلامی شرکت در روز ۱۴ اسفندماه (۴ مارس) در چین معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود اندکی پس از آن شاهد حضور و قدرت‌نمایی آن در بازارهای جهانی باشیم. نظرات خود را در مورد این پرچمدار جدید با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 159 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها