دریچه تکنولوژی بالاخره گوشی گلکسی F62 سامسونگ با باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی و قیمت 330 دلار معرفی شد؛ خوش قیمت و زیبا! - ژوانا

نهایتاً امروز پس از ماه‌ها شایعه و افشاگری، سامسونگ از عضو جدید گوشی‌های میان‌رده‌ی سری گلکسی اف خود با نام گلکسی F62 رونمایی کرد. این گوشی دارای یک باتری حجیم ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و یک ترکیب دوربین چهارگانه بوده و با قیمت پایه‌ی ۳۳۰ دلار محصولی بسیار رقابتی و خوش قیمت است که در ادامه به معرفی مشخصات و قابلیت‌های آن می‌پردازیم.

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته سامسونگ نخستین عضو خانواده گلکسی اف خود را با نام Galaxy F41 معرفی کرد و توانست کاربران زیادی را به این گوشی جذب کند. در این راستا امروز نیز غول کره‌ای از گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی گلکسی F62 خود در کشور هند رونمایی کرد.

Samsung-Galaxy-F62.jpg

گوشی گلکسی اف ۶۲ از یک نمایشگر بزرگ ۶٫۷ اینچی از نوع سوپر امولد پلاس (sAMOLED+) با طراحی Infinity-O سامسونگ بهره می‌برد. این نمایشگر دارای رزولوشن Full HD+ (1080 x 2400 پیکسل)، نسبت ابعاد ۲۰:۹، کنتراست ۱۰۰۰۰۰۰:۱ و بیشینه روشنایی ۴۲۰ نیت است و می‌تواند ۱۱۰ درصد از فضای رنگ NTSC را پوشش دهد. دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی این گوشی نیز در طراحی حفره‌ای این نمایشگر قرار گرفته که سنسور قدرتمند آن برای یک محصول میان‌رده بسیار قابل توجه است.

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ به یک ماژول دوربین چهارگانه با طراحی مربعی مجهز است که از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک حسگر عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

cam.jpg

قلب تپنده‌ی گوشی گلکسی F62 چیپست ۷ نانومتری اگزینوس ۹۸۲۵ سامسونگ است که برای اولین بار در سری گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ حضور یافت و در این گوشی نیز به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی سخت افزار اصلی اسمارت‌فون جدید غول کره‌ای را تشکیل می‌دهد. لازم به ذکر است حافظه رم این گوشی از نوع LPDDR4x و حافظه‌ی داخلی آن از نوع UFS 2.1 بوده و می‌توان با کارت‌های حافظه‌ی microSD بر فضای ذخیره‌سازی آن افزود.

chipset.jpg

اما یکی از ویژگی‌های گلکسی اف ۶۲ که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند، باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی است. همچنین این اسمارت‌فون از قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند و بر خلاف پرچمداران شارژر ۲۵ واتی آن نیز درون بسته‌بندی گوشی حضور دارد.

battery.jpg

از نظر نرم افزاری نیز گوشی Galaxy F62 سامسونگ از رابط کاربری جدید One UI 3.1 بر پایه‌ی سیستم عامل اندروید ۱۱ بهره می‌برد. در نظر داشته باشید ضخامت این گوشی فقط ۹٫۵ میلی‌متر بوده، اما با این حال حسگر اثر انگشت آن در بخش کناری گوشی قرار گرفته و خبری از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نیست.

در این رابطه بخوانید:

– افشاگری جدید از نمایشگر AMOLED و باتری غول‌پیکر گلکسی F62 سامسونگ خبر می‌دهد
– گوشی گلکسی F62 سامسونگ با تراشه اگزینوس ۹۸۲۵ در Geekbench مشاهده شد
– گوشی Galaxy F41 سامسونگ معرفی شد؛ هرآنچه از یک گوشی ارزان قیمت می‌خواهید
– گلکسی F62 سامسونگ در راه بازار؛ باریک ترین گوشی سامسونگ
– گلکسی A32 5G و سه گوشی میان‌رده اقتصادی دیگر از سامسونگ در راه است

از دیگر قابلیت‌های گوشی گلکسی اف ۶۲ می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، ۴G VoLTE، بلوتوث ۵٫۲، پورت USB Type-C، اسلات کارت حافظه microSD و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

colors.jpg

گوشی گلکسی اف ۶۲ سامسونگ در دو نسخه‌ی مجهز به ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و در سه رنگ Laser Green، Laser Blue و Laser Grey از هفته‌ی آینده و با قیمت‌های زیر وارد بازارها می‌شود.

  • قیمت گلکسی F62 با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۳۰ دلار
  • قیمت گلکسی F62 با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۵۸ دلار

Samsung-galaxy-f62-launched.jpg

نظر شما در مورد گوشی ارزان قیمت و اقتصادی گلکسی F62 سامسونگ چیست، با توجه به مشخصات گفته شده آیا ارزش خرید این گوشی را بالا می‌دانید یا خیر؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 159 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها