دریچه تکنولوژی برنامه‌ی اختصاصی My Huawei رسماً منتشر شد - ژوانا

هواوی پس از تحریم‌های آمریکا و عدم ارائه‌ی سرویس‌های موبایلی گوگل، تمام تلاش خود را به‌کار بست تا با ارئه‌ی خدمات موبایلی اختصاصی خود (HMS) و در اختیار گذاشتن قابلیت‌های فراوان برای کاربران گوشی‌های هوشمند خود، مشتریان جهانی خود را حفظ کند. در پیرو این حرکت، امروز هواوی رسماً برنامه‌ی My Huawei را در فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی خود عرضه کرد.

بنا بر اعلام رسمی هواوی، برنامه‌ی My Huawei ترکیبی از چندین برنامه‌ی مختلف در سرویس‌های موبایلی هواوی است. همچنین این برنامه برای گوشی‌های آنر نیز موجود است و برای مثال گوشی‌های جدید سری Honor V40 از این برنامه تحت عنوان My Honor بهره می‌برند؛ چراکه زیر برند آنر مدتی می‌شود که از بخش محصولات هواوی جدا شده است.

MyHuawei2.jpg

در واقع هدف اصلی برنامه‌ی My Huawei، ارئه‌ی سرویس‌های مختلف با کیفیت بالا برای کاربران است تا در زمینه‌های مختلفی نظیر، تجربه‌ی بازی کردن، خدمات، Huawei academy، فروشگاه و خرید و بسیاری موارد دیگر، تجربه‌ی خاص و هوشمندشده‌ای را برای کاربران به ارمغان آورد.

برای مثال کاربران می‌توانند از طریق برنامه‌ی My Huawei اقدام به جست‌وجو در فروشگاه‌های منطقه‌ی محلی خود کنند و به‌ شکل بدون واسطه از آن‌ها خرید کنند. یا در موردی دیگر، گیرمها می‌توانند تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و حتی لیستی از بهترین بازیکن‌ها را تماشا کنند.

علاوه بر رونمایی از برنامه‌ی My Huawei، هواوی از رابط بصری جدید برای فروشگاه اپلیکیشن خود یعنی AppGallery رونمایی کرده است. در این نسخه از برنامه، اَپ‌گالری به دو قسمت Featured و Categories تقسیم‌بندی خواهد شد.

MyHuawei3.jpg

بدین شکل بازی‌ها و برنامه‌ها در کنار برخی مقاله‌ها و مجلات محلی در قسمت Featured برای استفاده‌ی کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

البته این تغییر برای بسیاری از کشورهای غیراروپایی هنوز اعمال نشده است اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 146 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها