دریچه تکنولوژی برنامه «طلایی» که باید همه کاربران ویندوز 10 داشته باشند - ژوانا

اگر شما هم از دانلود و نصب خودکار آپدیت‌ها در ویندوز ۱۰ کلافه شده‌اید، ما ساده‌ترین و مؤثرترین راه برای جلوگیری از دانلود و نصب خودکار آپدیت‌ها در ویندوز ۱۰ را به شما معرفی می‌کنیم. قویاً پیشنهاد می‌شود آموزش جلوگیری از ارتقا و نصب خودکار آپدیت‌ها در ویندوز ۱۰ را از دست ندهید.

شاید در گذشته بسیاری از کاربران به خاطر هزینه بالای ترافیک اینترنت از نصب خودکار آپدیت‌های ویندوز ۱۰ هراس داشتند اما به مرور دلایل تازه‌ای برای جلوگیری از دانلود و نصب خودکار آپدیت‌ها در ویندوز ۱۰ پیدا شد. از جمله دلایل کاربران برای جلوگیری از دانلود و نصب خودکار آپدیت‌ها در ویندوز ۱۰ می‌توان بروز مشکلات و ناسازگاری را برشمرد. ما یک برنامه کوچک و کم حجم کاملاً مجانی را به شما معرفی می‌کنیم که تنها با یک کلیک ساده، مانع از دانلود و نصب خودکار آپدیت‌ها در ویندوز ۱۰ می‌شود.

معرفی برنامه طلایی StopUpdates10 برای ویندوز ۱۰
این برنامه طلایی StopUpdates10 نام دارد و قادر است به طور کامل مانع از دانلود و نصب خودکار آپدیت‌ها در ویندوز ۱۰ شود. همچنین شما می‌توانید هر زمان که خواستید دانلود خودکار آپدیت‌ها را دوباره فعال کنید. برای این کار کافی است برنامه StopUpdates10 را از طریق این لینک دانلود و نصب کنید.

جالب‌تر اینکه این برنامه داری یک سرویس به نام Updates Guard است که در پس زمینه ویندوز اجرا می‌شود و مراقب است تا ویندوز ۱۰ دریافت خودکار آپدیت‌ها را فعال نکند. همچنین StopUpdates10 به شما این امکان را می‌دهد تا مانع از ارتقای خودکار به نسخه‌های جدیدتر ویندوز شوید.

5454542.PNG

پس از نصب برنامه StopUpdates10، آن را اجرا کرده و در اوج سادگی بر روی دکمه !Stop Windows 10 Updates کلیک کنید، کار تمام است! دقت داشته باشید ممکن است آنتی ویروس سیستم شما برنامه StopUpdates10 را مسدود کند، در این صورت باید فایل اجرایی آن را در لیست سفید آنتی ویروس قرار دهید. البته این مشکل تنها با محصولات Bitdefender مشاهده شده است.

StopUpdates10 بدافزار نیست اما از آنجایی که مانع از نصب خودکار آپدیت‌های ویندوز ۱۰ می‌شود، برخی آنتی ویروس‌ها آن را رفتار مخرب تشخیص می‌دهند.

54545.PNG

برنامه StopUpdates10 دارای دو حالت Hard Block و Soft Block برای از کار انداختن آپدیت ها در ویندوز ۱۰ است. حالت Hard Block کلیه آپدیت های ویندوز ۱۰ را مسدود می کند اما حالت Soft Block ضمن بلاک کردن آپدیت های خود ویندوز ۱۰، امکان آپدیت کردن Windows Defender و برنامه های دانلود شده از فروشگاه Windows Store را می دهد. همچنین شما از منوی Tools می توانید آنتی ویروس ویندوز دفندر را آپدیت کنید.

هر زمان که خواستید ویندوز ۱۰ سیستم خود را آپدیت کنید، مجدداً StopUpdates10 را اجرا کرده و  بر روی دکمه Restore Windows Updates کلیک کنید.

بدون شک نصب نکردن آپدیت‌های جدید ویندوز ۱۰ همیشه بهترین گزینه نیست و با این کار از وصله‌های امنیتی، بهبود کارایی و حتی قابلیت‌های جدید محروم می‌شوید. با این حال می‌توانید آن را تا زمان رفع مشکلات آپدیت‌های جدید به تعویق بیندازید.

از دیگر قابلیت‌های برنامه StopUpdates10 می‌توان حذف اعلان‌های آزار دهنده ارتقا، حذف پیغام آزار دهنده پایان پشتیبانی از نسخه فعلی ویندوز و حذف آپدیت‌های نصب شده را برشمرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 172 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها