دریچه تکنولوژی بروزرسانی اندروید 11 برای گوشی محبوب ردمی نوت 8 عرضه شد - ژوانا

همانطور که می‌دانید گوشی ردمی نوت ۸ شیائومی یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند سال گذشته در بسیاری از کشورهای جهان و به خصوص در کشورمان ایران بوده و در لیست پرفروش‌ترین‌های بسیاری از شرکت‌های آماری حضور یافته است. طبق خبرهای جدید عرضه‌ی بروزرسانی سیستم عامل اندروید ۱۱ برای Redmi Note 8 شیائومی آغاز شده است.

گوشی ردمی نوت ۸ شیائومی در ماه اوت سال ۲۰۱۹ با سیستم عامل اندروید ۹ (Pie) و رابط کاربری MIUI 10 معرفی شد و به لطف مشخصات خوب و قیمت بسیاری اقتصادی خود توانست به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های زمان خود تبدیل شود. پس از معرفی نیز شیائومی رابط کاربری ردمی نوت ۸ را به MIUI 11 و سپس به MIUI 12 ارتقا داد و چندی پیش نیز این گوشی به اندروید ۱۰ مجهز شد.

specs.jpg

گوشی ردمی نوت ۸ دارای یک نمایشگر ۶٫۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ x 2340 پیکسل، نسبت ابعاد ۱۹٫۵:۹ و تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل بر اینچ است که توسط گوریلا گلس ۵ شرکت کورنینگ محافظت می‌شود. این گوشی به چیپست ۱۱ نانومتری اسنپ دراگون ۶۶۵ و یک ترکیب دوربین چهارگانه با ساختار ۴۸ + ۸ + ۲ + ۲ مجهز است و از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد.  

redmi-note-8.jpg

طبق خبرهای اخیر شیائومی انتشار بروزرسانی سیستم عامل اندروید ۱۱ را نیز برای گوشی ردمی نوت ۸ آغاز کرده است. در دسامبر سال گذشته شرکت Xiaomi تایید کرد که آپدیت اندروید ۱۱ را برای برخی از گوشی‌های ۲۰۱۹ خود نیز ارسال خواهد کرد. البته در نظر داشته باشید کمپانی شیائومی برای گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی خود فقط یک بروزرسانی اندروید ارسال می‌کند، اما پس از منتشر شدن لیست گوشی‌های حاضر در صف دریافت اندروید ۱۱، در کمال تعجب شاهد حضور گوشی ردمی نوت ۸ نیز بودیم.

Redmi-Note-8-specs.jpg

اکنون نیز خبرهای جدید حاکی از آن است که نسخه‌های چینی گوشی ردمی نوت ۸ در حال دریافت بروزرسانی اندروید ۱۱ با بیلد نامبر V12.0.1.0.RCOCNXM هستند. البته هم‌اکنون این آپدیت در فاز «بتای پایدار» است و به همین دلیل فقط برای برخی از کاربران نسخه‌ی چینی گوشی ردمی نوت ۸ ارسال می‌شود.

در این رابطه بخوانید:

– پرفروش ترین برندهای گوشی فصل دوم ۲۰۲۰
– پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی دنیا را حدس بزنید
– گلکسی A51 سامسونگ پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی نیمه اول سال ۲۰۲۰ شد
– میان رده ردمی نوت ۸ پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد
– گوشی Redmi Note 8T شیائومی با NFC و شارژر ۱۸ واتی معرفی شد

در هر صورت انتظار می‌رود در روزهای آتی و پس از بهینه‌سازی‌های نهایی، بروزرسانی اندروید ۱۱ برای نسخه‌های جهانی (گلوبال)، هندی و اندونزی گوشی Redmi Note 8 نیز منتشر شود؛ پس شما نیز اگر از کاربران این گوشی محبوب شیائومی هستید، پیشنهاد می‌شود در روزهای آینده در قسمت «بروزرسانی نرم افزار» موجود در تنظیمان گوشی خود این بروزرسانی را به صورت دستی دریافت کنید. پس از ردمی نوت ۸ نیز احتمالاً گوشی ردمی نوت ۸T که در سه نسخه‌ی روسی، جهانی و اروپای شرقی عرضه شده است، بروزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت کند.

redmi-note-8-color.jpg

با دریافت این بروزرسانی، گوشی ردمی نوت ۸ پس از معرفی و عرضه در کل دو آپدیت سیستم عامل اندروید و دو آپدیت رابط کاربری MIUI را دریافت کرده است و با دقت به سیاست‌های بروزرسانی شرکت شیائومی به احتمال زیاد رابط کاربری MIUI 13 آخرین بروزرسانی کلیدی و بزرگ این اسمارت‌فون خواهد بود.

نظر شما در مورد گوشی ردمی نوت ۸ چیست، آیا از میان‌رده‌ی اقتصادی شیائومی راضی هستید یا خیر؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 172 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها