دریچه تکنولوژی بیت کوین مقاومت روانی 50 هزار دلاری را شکست - ژوانا

در حالی که جدال بین مدافعان و منتقدان رمزارز همچنان ادامه دارد، بیت کوین از مقاومت روانی ۵۰ هزار دلار عبور کرد و رکورد جدیدی از قیمت به جا گذاشت.

بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان از نظر ارزش بازار، دیروز و امروز پس از ثبت یک نقطه عطف، به بالاترین سطح قیمتی خود رسید. بیت کوین صبح روز سه‌شنبه برای مدت کوتاهی از مرز ۵۰ هزار دلار عبور کرد.

طبق داده های CoinDesk، ارزش بیت کوین در روز سه‌شنبه قبل از اینکه کمی افت کند، در قیمت ۵۰۴۸۰٫۷۷ دلار قرار گرفت. در حال حاضر، قیمت این رمز ارز مجدداً رشد کرده و در زمان نگارش این مطلب، یک بیت کوین با قیمت حدود ۵۱,۵۵۲ دلار معامله می‌شود. حال باید دید که آیا در روزهای آینده ارزش این رمرارز می‌تواند در بالای مقاومت روانی ۵۰ هزار دلاری تثبیت شود یا خیر.

2021-02-16-image-11-j.png

آخرین رشد چشمگیر بیت کوین با سرمایه گذاری ۱٫۵ میلیارد دلاری شرکت تسلا بر روی این رمزارز آغاز شد که خبر آن در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) در رسانه‌ها آشکار شد. از آن زمان شاهد افزایش علاقه سایر شرکت های بزرگ و موسسات مالی از جمله توییتر و مسترکارت نسبت به این رمزارز بوده‌ایم. اخیراً اوبر نیز در پی پذیرش بیت کوین به عنوان روش پرداخت هزینه‌ها بوده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 154 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها