دریچه تکنولوژی ترفند افزایش سرعت اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی‌های گلکسی سامسونگ - ژوانا

اگر شما هم یک گوشی سامسونگ با حسگر اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش یا التراسونیک-اپتیکال دارید و از سرعت آن راضی نیستید، در این نوشتار یک ترفند بسیار ساده اما مؤثر را برای افزایش سرعت حسگر اثر انگشت گوشی‌های گلکسی سامسونگ به شما معرفی می‌کنیم.

پیش از هر چیز باید بگوییم تأثیر این ترفند کاملاً به تنظیمات اعمال شده توسط شما در زمینه مدیریت پردازش‌های زمینه و کارایی بستگی دارد؛ بنابراین ممکن است در یک گوشی تأثیر کاملاً چشمگیری داشته باشد اما در یک گوشی دیگر محسوس نباشد. با این حال ارزش امتحان کردن دارد و با انجام این ترفند، همواره حسگر اثر انگشت گوشی‌های گلکسی سریع‌تر فعال می‌شود.

ترفند افزایش سرعت اثر انگشت گوشی‌های سامسونگ چگونه کار می‌کند

این ترفند بر روی حذف تأخیر فعال شدن حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش متمرکز است. برای این کار باید پردازش مربوط به اسکنر اثر انگشت را به گونه‌ای تنظیم کنید که به خاطر کاهش مصرف باتری به حالت خواب نرود.

کافی است به منوی تنظیمات گوشی گلکسی سامسونگ خود و مسیر اپلیکیشن ها یا Apps بروید. سپس بر روی سه نقطه بالا بزنید و گزینه Show system apps را انتخاب کنید.

01.png

حالا در کادر جستجو با نوشتن عبارت bio، پردازش com.samsung.android.biometrics.app.setting را پیدا و انتخاب کنید.

در مرحله بعد بر روی Battery بزنید و گزینه Optimize battery usage را انتخاب کنید.

02.png

حالا باید دکمه لغزان را در حالت خاموش قرار بدهید تا بهینه سازی مصرف باتری در مورد این پردازش غیرفعال شود. این کار هیچ تأثیر چشمگیری بر مصرف باتری گوشی شما ندارد اما در عوض حسگر اثر انگشت بلافاصله فعال می‌شود و می‌توانید از سرعت بالاتر بهره‌مند شوید.

در پایان مجدداً تاکید می‌شود ممکن است تنظیمات فعلی گوشی شما به گونه‌ای باشد که غیر فعال کردن این گزینه بی تأثیر باشد؛ با این حال در بسیاری از موارد با افزایش چشمگیر سرعت فعال شدن حسگر اثر انگشت همراه است.

تجربیات خود را در این خصوص با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 164 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها