دریچه تکنولوژی تلویزیون‌های ارزان قیمت مدل 2022 شیائومی رسماً معرفی شدند؛ شروع از 153 دلار - ژوانا

همانطور که انتظار می‌رفت شرکت شیائومی به صورت رسمی از تلویزیون‌های میان‌رده خود برای عرضه در سال جاری رونمایی کرد که شامل ۷ اندازه مختلف، طراحی آشنا ولی مشخصاتی بهبود یافته هستند که تمرکز آنها روی قیمت و البته بدنه باکیفیت بالاتر است.

چند سالی می‌شود که شیائومی به صورت رسمی وارد حوزه تلویزیون و نمایشگرها شده و تا به امروز نیز به توفیقات متعددی در این زمینه دست یافته است.

در ادامه این روند موفق، ساعاتی پیش تلویزیون‌های سری Mi TV EA 2022 شرکت معرفی شدند که می‌توانند مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنند. در نظر داشته باشید که این گروه، تلویزیون‌های اقتصادی شیائومی هستند و هدف از تولید آنها، بازارهای میان‌رده در کشورهای مختلف است.

بارزترین مشخصات تلویزیون‌های جدید، بدنه یک دست و فلزی آنهاست که از یک پنل LCD با بک لیت LED تشکیل شده و نرخ بروزرسانی صفحه استاندارد ۶۰ هرتزی برای آنها انتخاب شده است. علی‌رغم عدم استفاده از فناوری IPS، شیائومی زاویه دید ۱۷۸ درجه را برای آنها وعده داده که البته باید در دنیای واقعی نیز مورد آزمون قرار بگیرد.

نقطه اشتراک دیگر این تلویزیون‌های مختلف این سری با هم، رابط کاربری جدید MIUI for TV 3.0 است که به صورت اختصاصی برای این گروه توسعه داده شده و کارایی بسیار بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

xiaomi-tv-2022-2.jpg

کوچکترین و ارزان‌ترین تلویزیون این گروه، Mi TV EA32 2022 است که تنها محصول این سری با رزولوشن صفحه ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل خواهد بود. دو نسخه ۴۰ و ۴۳ اینچی تلویزیون‌های اندازه متوسطی هستند که شیائومی پنل FullHD را برای آنها در نظر گرفته و نسخه‌های با نمایشگر بزرگتر، از ۵۰ تا ۷۵ اینچی نیز به پنل‌های ۴K با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل مجهز شده‌اند.

اما در بخش پردازشی، برای تلویزیون‌های HD و FHD از پردازنده دو هسته‌ای Amlogic (با دو هسته Cortex-A53 و شتاب‌دهنده گرافیکی Mali-450 MP2) استفاده می‌شود که با یک گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

برای تلویزیون‌های ۴K اما راهکار شیائومی استفاده از پردازنده چهار هسته‌ای Amlogic (چهار هسته Cortex-A53 با شتاب‌دهنده گرافیکی Mali-G31 MP2) است که مجدداً با یک گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در بخش ارتباطات نیز شیائومی وای فای تک بانده و بلوتوث (احتمالاً نسخه ۴٫۲) را همراه با دو درگاه ورودی HDMI (که یکی از آنها با استاندارد ARC سازگار است) با دو درگاه USB، یک ورودی AV، ورودی اترنت، ورودی S/PDIF و یک ورودی ATV/DTMB در پشت دستگاه نصب نموده است.

در انتها باید به سیستم صوتی این تلویزیون‌ها اشاره کنیم که در دو بخش HD و FHD شامل دو بلندگو (با ساختار استریو) ۸ واتی و استاندارد DTS-HD است که قابلیت دریافت دستورات کنترل از راه دور به صورت صوتی را نیز دارند.

در بخش تلویزیون‌های ۴K توان هر یک از بلندگوها به ۱۰ وات افزایش پیدا کرده و میکروفون‌های  دوربُرد برای کنترل صوتی دستگاه اضافه شده‌اند که می‌توانند عملکرد، راحتی استفاده و میزان تعامل با دستگاه را افزایش دهد.

در نهایت قیمت این تلویزیون‌ها به ترتیب برای نسخه‌های مختلف به شرح زیر است:

  • Xiaomi Mi TV EA32 2022 – ¥۹۹۹ ($۱۵۳)
  • Xiaomi Mi TV EA40 2022 – ¥۱,۳۹۹ ($۲۱۵)
  • Xiaomi Mi TV EA43 2022 – ¥۱,۴۹۹ ($۲۳۰)
  • Xiaomi Mi TV EA50 2022 – ¥۲,۱۹۹ ($۳۳۷)
  • Xiaomi Mi TV EA55 2022 – ¥۲,۳۹۹ ($۳۶۸)
  • Xiaomi Mi TV EA65 2022 – ¥۳,۱۹۹ ($۴۹۰)
  • Xiaomi Mi TV EA75 2022 – ¥۴,۹۹۹ ($۷۶۶)

این تلویزیون‌ها (به جز نسخه ۷۵ اینچی) از دو روز دیگر برای فروش در فروشگاه‌های آنلاین قرار گرفته و پیش‌بینی می‌کنیم از دو تا سه ماه دیگر نیز به صورت غیر رسمی وارد کشور ما شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 187 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها