دریچه تکنولوژی تماشا کنید: ساخت بزرگترین نینتندو سوییچ دنیا با نمایشگر 4K و 30 کیلوگرم وزن! - ژوانا

همانطور که می‌دانید نینتندو سوئیچ تنها کنسول دستی حال حاضر است که توان رقابت با کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن را دارد و به دلیل حمل‌پذیری بالا کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. اخیراً یک مهندس نرم افزار به نام Michael Pick بزرگترین کنسول Nintendo Switch جهان را ساخته که نمایشگر آن ۶۵ برابر نمایشگر نسخه‌ی عادی است.

آقای مایکل پیک اخیراً در کانال یوتیوب خود ویدیویی منتشر کرد که در آن به توضیح روش ساخت یک کنسول نینتندو سوییچ با نمایشگر ۷۰ x 30 اینچ و رزولوشن ۴K پرداخته است. در نظر داشته باشید کنسول ساخته شده از تمام کارایی‌های یک نینتندو سوییچ معمولی بهره‌مند بوده و فقط یک ماکت بزرگ از نسخه‌ی اصلی نیست.

آقای پیک پس از اتمام ساخت این پروژه، کنسول ساخته شده را به یک بیمارستان کودکان هدیه کرد. به گفته‌ی وی، این بیمارستان قصد دارد کنسول نینتندو سوییچ Pick را در یکی از اتاق‌های بازی قرار دهد و کودکان می‌توانند با استفاده از Joy-Con یا کنترلرهای Switch Pro به بازی کردن با این کنسول بپردازند.

largest-nintendo-switch.jpg

تمام دکمه‌های این کنسول ۳۰ کیلوگرمی (حدود ۶۵ پوند) مانند دکمه‌های موجود روی یک Nintendo Switch معمولی عمل خواهند کرد، اما این دستگاه از Joy-Con و کنترلرهای Switch Pro نیز پشتیبانی می‌کند.

بدنه‌ی این کنسول غول‌پیکر از جنس چوب و مواد شکل گرفته توسط یک پرینتر سه بعدی بوده و توسط یک نینتندو سوییچ معمولی کنترل می‌شود. آقای پیک با استفاده از قطعات مکانیکی و یک میکروکنترلر دکمه‌های سوییچ بزرگ را به سوییچ داخلی متصل کرده تا با فشار دادن دکمه‌های این کنسول عملکرد مربوط رخ دهد.

the-worlds-largest-operating-Nintendo.jpg

جوی استیک‌های این نینتندو سوییچ عظیم‌الجثه نیز با استفاده از یک پرینتر سه بعدی ساخته شده و به وسیله‌ی کش‌های پلاستیکی به جوی استیک‌های کنسول کنترل کننده متصل شده است.

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌شود آقای Pick بازی‌های Mario Kart 8 Deluxe و فورتنایت را بدون هیچ مشکلی روی این کنسول اجرا می‌کند، اما بازی کردن با بزرگترین نینتندو سوییچ دنیا بدون کنترلر خارجی کار هر کسی نیست.

worlds-largest-nintendo-switch.jpg

پیک در مورد دلیل خود برای انتخاب این پروژه عنوان کرد:

به نظر من یک پروژه‌ی واقعاً جذاب بود و می‌دانستم که کودکان حاضر در بیمارستان نیز از بازی کردن با آن لذت خواهند برد؛ پس در واقع یک تصمیم دو سر برد بود.

در این رابطه بخوانید:

– کنسول های جدید سونی و مایکروسافت را فراموش کنید؛ نینتندو سوییچ پرو با وضوح ۴K و نمایشگر OLED در راه است
– ویژگی های سخت افزاری Nintendo Switch چیست و چطور می‌توان با آن بازی کرد؟
– آخرین اخبار از زمان عرضه و مشخصات کنسول جدید Nintendo Switch Pro منتشر شد
– Switch Pro با قدرت اجرای بازی‌های ۴K برای رقابت با PS5 و XBX خواهد آمد
– حدس می‌زنید کدام کنسول پرفروش‌تر است؛ پلی استیشن ۵، Xbox Series X/S یا نینتندو سوییچ؟

جالب اینجاست که پیش از این پروژه، آقای پیک بیشتر روی ساخت کوچکترین‌ها کار می‌کرد؛ برای مثال کوچکترین مک بوک پرو، کوچکترین آی مک و کوچکترین PC گیمینگ از کارهای قبلی وی هستند.

mac-miniest.jpg

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش نیز خبری در مورد معرفی احتمالی نسخه‌ی پروی نینتندو سوییچ با نمایشگری بزرگتر و رزولوشن ۴K وارد دنیای مجازی شد. هرچند انتظار نمی‌رود منظور خبر پیشین از «بزرگتر» یک کنسول ۷۰ x 30 اینچی باشد، اما معرفی یک کنسول دستی با نمایشگر ۴K می‌تواند کاربران بیشتری را به نینتندو سوئیچ جذب کند.

نظر شما در مورد ساخت بزرگترین نینتندو سوییچ دنیا با نمایشگر ۴K چیست؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 195 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 6 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.