دریچه تکنولوژی تماشا کنید: چگونه با WiFi Range Extender قدرت شبکه وای فای را افزایش بدهیم - ژوانا

اگر شما هم از طریق وای فای (WiFi) به اینترنت وصل می‌شوید اما با مشکل ضعیف بودن سیگنال WiFi و قطعی اینترنت بی سیم روبرو هستید، چاره کار افزاینده پوشش وای فای یا WiFi Range Extender است. اگر با نحوه استفاده از WiFi Extender و تقویت قدرت سیگنال وای فای آشنایی ندارید، کافی است ویدئو ۷ دقیقه‌ای آموزش وصل کردن WiFi Extender به مودم یا روتر را ببینید.

احتمالاً شما هم از طریق وای فای به مودم یا روتر وصل می‌شوید تا از اینترنت استفاده کنید. هرچند استفاده از اینترنت WiFi مزایایی چون هزینه پایین‌تر، مصرف کمتر باتری و خنک ماندن گوشی و تبلت دارد، اما بسیاری مواقع پوشش وای فای مودم یا روتر ضعیف بوده و ممکن است مشکلاتی چون پرش سیگنال، افت سرعت و قطعی را تجربه کنید که ناشی از پوشش ضعیف WiFi هستند.

حالا که یک روتر یا مودم WiFi دارید و قصد خرید دوباره را ندارید، باید به فکر تقویت و افزایش پوشش سیگنال وای فای باشید. افزاینده‌ها یا WiFi Extender ها دقیقاً همین کار برای شما انجام می‌دهند و به افزایش قدرت و پوشش WiFi کمک می‌کنند. کافی است یک افزاینده وای فای یا WiFi Extender از یک برند خوب و معتبر چون دی لینک (D-Link) داشته باشید تا به آسانی بتوانید پوشش WiFi را در خانه یا محیط کار خود را افزایش دهید.

اگر به دنبال آموزش نصب، راه اندازی و استفاده از WiFi Range Extender هستید یا قصد خرید یک افزاینده وای فای را دارید اما چیز زیادی درباره نحوه استفاده و راه اندازی WiFi Extender نمی‌دانید، پیش نهاد می‌کنیم ویدئو آموزشی زیر را تماشا کنید. تنها ظرف ۷ دقیقه می‌توانید با راه اندازی، استفاده و نصب افزاینده وای فای دی لینک آشنا شوید.

دی لینک یکی از پرفروش‌ترین WiFi Extender ها در بازار ایران و جهان است. افزاینده های وای فای دی لینک را با گارانتی آونگ تهیه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.