دریچه تکنولوژی جدیدترین ایده های هدایای مناسب فصل برای بازاریابی - ژوانا

امروزه کسب وکارها به دنبال جلب نظر مشتریان و مخاطبان به فعالیت و خدمات خود هستند. یکی از روش‌های موثر در جلب نظر مشتریان تهیه هدایای تبلیغاتی مناسب است. این هدایا در انواع مختلفی بین کارکنان یک شرکت یا مشتریان پخش و در ذهن مخاطبان ماندگار می‌شوند.

تهیه هدایای تبلیغاتی جدید و خلاقانه در سال‌های اخیر بین شرکت‌های مختلف یک رقابت داغ و تنگاتنگی را به راه انداخته است. هرچه این شرکت‌ها هدایای مناسب‌تری را با توجه به نیاز کارمندان و سلیقه مشتریان خود تهیه کنند، بدون‌شک در این رقابت موفق تر خواهند بود.

با این حساب یکی از بهترین راه‌های بازاریابی برای ورود به دنیای مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی، تهیه هدیه‌های تبلیغاتی است. از این‌رو قصد داریم در این مقاله به معرفی چند هدیه جدید و جذاب بپردازیم که با استفاده از آن‌ها حمایت مشتریان و کارکنان خود را به دست آورید.

 

انتخاب بهترین هدایای مناسب فصل

امروزه شرکت‌های زیادی به دنبال خرید هدیه‌های تبلیغاتی و پخش آن در بین کارکنان و مشتریان خود هستند. هدایای سازمانی به ارتقاء برند، کسب رضایت مشتریان جدید، تشکر از حمایت مشتریان قدیمی و قدردانی از کارکنان شرکت می‌انجامد. از این‌رو بسیاری از مدیران کسب وکارها در پی تهیه بهترین هدایای مناسب فصل و بازاریابی از این طریق هستند.

هنگام انتخاب یک هدیه تبلیغاتی باید فاکتورهایی مانند به‌روزبودن، کاربردی بودن، خلاقانه بودن، مرتبط بودن با کسب و کار را در نظر بگیرید. به عنوان مثال تهیه یک روان‌نویس به‌ عنوان هدیه تبلیغاتی در شرکتی که به تولید لباس می‌پردازد، چندان جذاب نیست!

همچنین پیشنهاد می‌دهیم با توجه به بودجه شرکت و توانایی مالی خود هدایایی را تهیه کنید که متناسب با فصل، سن و سلیقه مخاطبان شما باشد. در ادامه برخی از این هدایای مناسب را معرفی می‌کنیم.

لیوان و ماگ با طرح های خارق العاده

هر فصلی ویژگی‌های خاص خود را دارد. در واقع نیمه اول سال نشان‌دهنده گرما و سرسبزی است. چاپ طرح هایی که المان های تابستانی دارند استفاده از رنگ های گرم و آتشین ، همچنین درج کردن خصوصیات هر ماه روی ماگ‌ها جذابیت خاصی را به هدایای انتخابی می‌دهد و نظر مخاطب را به آن جلب می‌کند.

به طور کلی برای تهیه هدایای تبلیغاتی نیازی به هوش زیادی نیست. زیرا تنها با بررسی ویژگی‌های هر فصل قادر به تهیه یک هدیه مناسب، جذاب و جدید هستید. به طوری که با انتخاب یک لیوان تبلیغاتی در تمام طول شبانه‌روز در کنار مخاطبان خود حضور دارید. در واقع هر زمان که مخاطب در هدیه دریافتی چای یا آب میوه می‌نوشد به یاد برند و نام فعالیت شما می‌افتد.

همچنین با بررسی تاریخ تولد مشتریان خود و ارسال یک ماگ سفارشی متناسب با آن تاریخ، می‌توانید نظر مشتریان قدیمی را به کسب وکار خود جلب کنید. با این کار حتی قادر به جلب مشتریان جدید نیز هستید.

ساعت های تبلیغاتی متناسب با فصل

یکی‌ دیگر از هدایای مناسب فصل ساعت‌های دیواری یا رومیزی هستند. اما این ساعت‌ها چه ارتباطی با فصل‌ها دارند؟! در واقع این ساعت‌ها باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشند.

اگر در نیمه ‌اول سال هستیم، ساعتی را انتخاب کنید که رنگ متناسب با فصل داشته باشد. همچنین نقش‌ها و تصاویر تابستانی داشته باشد. بدون‌شک مخاطبان از ساعت‌های ساده و یکنواخت خسته شده‌اند. بنابراین ساعتی را سفارش دهید که با هر نگاه مخاطب به آن خستگی را از تن او بیرون کند.

بدون‌شک کارکنان شرکت پس از گذشت چند ساعت‌کاری با خستگی تمام در انتظار تمام شدن ساعت و رفتن به خانه هستند. بهتر است ساعتی را به عنوان هدایای سازمانی برای آن‌ها تهیه کنید که کارمندان هر زمان شغل با ارزش خود را به یاد آورند.

به طور کلی ساعت تبلیغاتی از هدایای قدیمی محسوب می‌شوند که همواره از دیگر هدیه‌های تبلیغاتی موفق‌تر بوده‌اند؛ اما به شرطی که طرح جدیدی را در آن‌ها اجرا کنید. با انتخاب ساعت به عنوان هدیه انگار کنترل زمان مخاطبان خود را در دست دارید. با این حساب با تهیه این هدیه به‌راحتی در ذهن مخاطبان خود ماندگار می‌شوید و اثر می‌گذارید.

تیشرت، یک هدیه مناسب برای فصل بهار و تابستان

زمانی که با یک شخصی روبه‌رو می‌شوید، اولین ویژگی که نظر شما را به خود جلب می‌کند، ظاهر اوست. تهیه انواع تیشرت به عنوان هدایای مناسب فصل یک ایده جذاب و به‌روز به شمار می‌رود. زیرا لباس‌های تبلیغاتی استفاده زیادی دارند و به‌راحتی توسط افراد دیگر نیز دیده می‌شوند.

این تیشرت‌ها سایزبندی، طرح‌بندی و امکان چاپ طرح‌های گوناگون متناسب با فصل را دارند. به عنوان مثال انتخاب تیشرت‌هایی با رنگ روشن و طرح‌های تابستانه در کنار لوگو و فعالیت شما جذابیت خاصی به لباس می‌دهد. همچنین لباس‌هایی با رنگ‌های تیره و طرح‌های زمستانی برای فصول سرد سال ایده خوبی محسوب می‌شوند.

به طور کلی لباس‌های تبلیغاتی علاوه‌بر مشتریان نظر کارکنان را نیز به خود جلب می‌کنند. روی این لباس‌ها امکان چاپ شعارهای تبلیغاتی وجود دارد و ایده خوبی برای بازاریابی هستند.

به این منظور سازمان‌ها شعار تبلیغاتی خود را روی این تیشرت‌ها درج می‌کنند و در اختیار کارکنان خود قرار می‌دهند. سپس از کارکنان درخواست می‌کنند که آن‌ها را در همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، جلسات مهم و کنفرانس‌ها بپوشند. با این حساب یک اتحاد و همبستگی بین کارکنان و شرکت شکل می‌گیرد و نظر رقبا را به خود جلب می‌کند.

هدایای مدیریتی مناسب فصل برای مخاطبان خاص

هدایای مناسب فصلی که برای مدیران انتخاب می‌شوند، باید خاص و منحصر به فرد باشند. این هدایا برای افرادی همچون مدیران و افرادی با جایگاه ویژه همچون مشتریان خاص و باارزش شرکت تهیه می‌شود. بنابراین هدایای مدیریتی باید از لحاظ کیفیت، بسته‌بندی و ظاهر نیز در بهترین شرایط باشند.

اغلب ست‌های هدیه برای مدیران گزینه خوبی هستند. ست‌هایی همچون کیف پول و کمربند، روان‌نویس و دفترهای نفیس، خودکار و جاکلیدی، لوازم آرایش، کیف‌های اداری و غیره در دسته هدایای باارزش قرار می‌گیرند. همچنین این کالاها در هر فصلی قابل استفاده هستند و اگر در بسته‌بندی‌های جالب و جذاب تابستانی یا زمستانی قرار بگیرند نیز بسیار خاص تلقی می‌شوند.

سررسید و تقویم ‌های جداگانه برای هر فصل

یکی از ایده‌های بسیار جذاب به عنوان هدایای تبلیغاتی مناسبتی، سررسید و تقویم‌های جداگانه برای هر فصل هستند. در روش‌های سنتی با آغاز سال جدید یک تقویم و سررسید برای کل سال به مشتریان و کارمندان هدیه داده می‌شود. بهتر است کمی خلاقیت وارد این هدایا و تقویم‌هایی متناسب با هر فصل را تهیه کنید.

برای مثال با آغاز بهار یک تقویم با طرح‌های بهاری در اختیار کارکنان و مشتریان قرار دهید. این‌گونه مشتریان تحریک می‌شوند که در فصل بعدی نیز مجدد از خدمات شما استفاده و یک تقویم تابستانی دریافت کنند. همچنین تهیه سررسیدهایی با رنگ‌های مناسب هر فصل ایده جالبی است.

همچنین پیشنهاد می‌دهیم یک تقویم، سررسید و دفتر برنامه‌ریزی به عنوان ست هدیه مدیریتی تهیه کنید و به مدیران و مشتریان ویژه خود هدیه دهید. بدون‌شک این ایده جذاب و به‌روز در ذهن آن‌ها ماندگار می‌شود.

برخی از شرکت‌های تولید لبنیات و شرکت‌های بزرگ در پایان هر سال یا با شروع یک فصل جدید سررسیدهایی را در اختیار فروشگاه‌های پخش خود قرار می‌دهند. این سررسیدها علاوه‌بر اینکه تبلیغاتی را برای محصولات شرکت انجام می‌دهند، بسیار کاربردی نیز هستند. بنابراین فصلی کردن سررسیدها کمک شایانی به بازاریابی محصولات و خدمات یک سازمان می‌کند.

سخن آخر

تهیه هدایای مناسب فصل یک ایده بسیار جذاب و جدید برای بازاریابی و ماندگاری در ذهن مخاطبان است. پیشنهاد میکنیم با شروع هر فصل یک هدیه خلاقانه تهیه کنید و در اختیار مشتریان، مدیران و کارکنان خود بگذارید.

این هدایا شامل ست هدیه مدیریتی، لباس‌های تبلیغاتی، انواع  ماگ تبلیغاتی، ساعت‌های رومیزی، دیواری، مچی و دیگر موارد نامبرده در این مقاله است. البته روز به روز نیز هدایای جدیدتری متناسب با فصول مختلف توسط فروشگاه‌های اینترنتی همچون حس هفتم به مشتریان عرضه می‌شود.

به طوری که شما با خرید اینترنتی تنوع زیاد هدایای متناسب با فصول سال را مشاهده و بهترین را از نظر طرح و قیمت انتخاب می‌کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 179 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 12 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.