دریچه تکنولوژی خبر بد دوم برای گیمرها: PUBG از استورهای ایرانی حذف شده به سمت فیلترینگ رفت! - ژوانا

گیمرهای ایرانی با صدها مشکل داخلی و خارجی روبرو هستند؛ از قیمت سرسام آور سخت افزارها در بازار ایران گرفته تا فیلترینگ‌های داخلی و خارجی. مشکلاتی که هم از خارج و هم از داخل، کاربران و گیمرهای ایرانی را به شدت تحت فشار قرار داده و انگار هیچ کس به فکر این بخش از جهان نیست. پس از بازی COD موبایل، این بار نوبت به بازی محبوب پابجی (PUBG) و فیلتر آن رسیده است!

متأسفانه در یک روز شاهد دو خبر بسیار بد برای گیمرهای ایرانی بودیم؛ پس از آنکه در روزهای اخیر خبر عدم دسترسی گیمرهای ایرانی به بازی محبوب Call Of Duty: Mobile آغاز شده و امروز به طور گستره مورد تأیید قرار گرفت، لحظاتی پیش نیز در پی گزارش‌های کاربران و اخبار منتشر شده، متوجه حذف بازی پابجی از روی استورهای ایرانی شدیم.

photo_02.jpg

 

برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که در تلاش برای ورود به بازی COD با فیلترشکن‌ها، با بن شدن ۱۰ ساله اکانت خود مواجه شده‌اند که از این رو توصیه می‌کنیم که پیش از اقدامات مشابه کمی دست نگه داشته و در انتظار اخبار تکمیلی باشید. و اما از آن سوی داستان متوجه حذف و فیلترینگ بازی پابجی در ایران شدیم. بازی پابجی نیز به دستور کمیته فیلترینگ از استورهای ایرانی حذف شده و بدون شک می‌توان مطمئن بود که این بازی نیز به زودی در ایران فیلتر خواهد شد.

در حال حاضر کمیته فیلترینگ هیچ اطلاعیه‌ای را در این زمینه منتشر نکرده است. در نتیجه همان‌طور که گفته شد، گیمرها و کاربران ایرانی چه از خارج و چه از داخل به بدترین شکل ممکن تحت فشار هستند. آیا شما هم از گیمرهای علاقه‌مند به COD و PUBG هستید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 153 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.