دریچه تکنولوژی خشم LG: وقتی چینی‌ها تلویزیون رول شونده LG OLED را به نام خود ثبت می‌کنند - ژوانا

اشتباهاتی در دنیای فناوری روی می‌دهند که گاهی فراتر از یک اشتباه ساده بوده و به نظر می‌رسد که برخی از آنها به عمد صورت گرفته‌اند. اشتباه شرکت چینی Skyworth در نمایش تلویزیون‌های OLED کمپانی LG هم از همین دست موارد است که منجر به بروز مشکلاتی برای Skyworth شده است. داستانی ساده اما در عین حال حیرت انگیز!

هلدینگ Skyworth یک مجموعه چینی است که در بخشی از سبدکالای تولیدی خود، مجموعه‌ای از انواع تلویزیون‌ها را دارد. این شرکت چینی در جریان نمایشگاه CES 2020 اعلام کرده بود که به زودی تولید تلویزیون‌های OLED بسیار باریک را با قیمت ۳۶۰۰ دلار آغاز خواهد کرد. اتفاقی که هیچ گاه روی نداده اما ظاهراً این کمپانی علاقه بسیاری به تلویزیون‌های OLED دارد.

Skyworth در جریان نمایشگاه CES 2021، تلویزیون‌های رول شونده و پایین رونده کمپانی LG در سری مدل‌های OLED را به عنوان محصول تولیدی خود، به نمایش درآورد! این شرکت در جریان مراسم مجازی خود در CES 2021، ویدیویی از تلویزیون‌های رول شونده LG OLED را به نمایش درآورده و آن را به عنوان بخشی از تولیدات آتی و جدید خود معرفی کرد.

00LG-02.jpg

Skyworth که به نظر با تذکر و یا ادعای حق بزرگ‌ترین سازنده تلویزیون‌های OLED روبرو شده است، ضمن معذرت خواهی از بابت بروز این مسئله اعلام کرده است که به تمام حقوق مالکیت مادی کمپانی LG احترام گذاشته می‌گذارد. Skyworth این اتفاق را یک اشتباه از سوی تیم تبلیغاتی عنوان می‌کند که در پی رایزنی با LG به منظور جلوگیری از تکرار چنین مواردی است. Skyworth اطمینان دارد که در آینده اتفاق مشابهی روی نخواهد داد؛ این شرکت برای جبران اشتباه خود، بیانیه‌ای را در ایالات متحده آمریکا منتشر کرده و در آن به استفاده اشتباه از تصاویر تلویزیون رول شونده LG به نام خود خبر داده است.

کمپانی LG تنها شرکت در جهان است که تلویزیون‌های رول شونده OLED را به صورت تجاری عرضه می‌کند؛ با این وجود شرکت‌هایی مانند Samsung از این نمایشگرها برای مواردی نظیر گوشی‌های هوشمند استفاده کرده‌اند. در حال حاضر، LG مشغول توسعه پنل های جدید OLED در ابعاد گوناگون بوده و سامسونگ نیز با سرمایه گذاری سنگین خود به یک فناوری جدید موسوم به QD-OLED دست یافته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 146 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها