دریچه تکنولوژی دانلود کنید: درایور GeForce 465.89 با قابلیت جدید ReBAR برای کارت های گرافیک انویدیا - ژوانا

اگر شما هم یک کارت گرافیک یا لپ تاپ مجهز به پردازنده‌های گرافیکی GeForce انویدیا دارید، زمان آپدیت کردن درایور فرا رسیده است. انویدیا درایور پایدار نگارش ۴۶۵٫۸۹ را با برخورداری از تأییدیه WHQL مایکروسافت برای جدیدترین بازی‌ها منتشر کرد.

این درایور با بهینه سازی برای آپدیت DiRT 5 با پشتیبانی از Ray Traicng، بهینه سازی برای اجرای بازی جدید Outriders و همچنین Evil Genius 2: World Domination همراه است. مهم‌ترین تغییر این درایور جدید پشتیبانی از قابلیت Resizable BAR با پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce RTX 30 است. انویدیا در این درایور پشتیبانی از مجازی سازی بر روی پردازنده‌های گرافیکی GeForce را هم به طور آزمایشی اضافه کرده است.

از دیگر تغییرات این درایور می‌توان به پشتیبانی از رابط برنامه نویسی جدید OpenCL 3.0، پشتیبانی از SLI در بازی‌های Shenmue III و The Medium را برشمرد. همچنین پشتیبانی از تلویزیون‌های ۸K بهبود یافته است.

rCafsDVcloKN6gfF.jpg

طبق معمول این درایور نیز با رفع برخی مشکلات همراه است. از جمله مشکلات برطرف شده می‌توان به شطرنجی شدن دود در بازی Rainbow 6 Siege هنگام رندر با Vulkan، کرش کردن X4 بر روی پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 30، بروز خطای صفحه آبی مرگ هنگام ترکیب کردن مانیتورهای Odyssey G9 سامسونگ با یک تلویزیون HDMI، بروز خطای صفحه آبی مرگ هنگام پخش هم زمان ویدئو از یوتیوب و اجرای بازی بر روی کارت گرافیک RTX 2060، خرابی تصویر در Sunset Overdrive در صورت فعال بودن DOF، مصرف انرژی غیر عادی در حالت بلا استفادگی پردازنده‌های گرافیکی Turing و Ampere در ترکیب با مانیتورهای G-SYNC با نرخ نوسازی بالا و مشکل رنگ پریدگی اسکرین شات های گرفته شده توسط GeForce Experience در صورت فعال بودن HDR را برشمرد.

برای دانلود درایور GeForce 465.89 WHQL انویدیا کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها