دریچه تکنولوژی راهنمای ساخت سرور شخصی رایگان در ماینکرفت - ژوانا

ایرانسل
کوین نیک

بیش از ۱۰ سال از انتشار نسخه‌ رسمی بازی ماینکرفت (Minecraft) می‌گذرد. این محصول جهان باز و مستقل استودیو موجانگ (Mojang) که امروزه تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تمام ادوار شده است، در سال ۲۰۱۴ میلادی توسط شرکت مایکروسافت و با قیمت ۲.۵ میلیارد دلار خریداری شد. زمانی که شرکت مایکروسافت ماینکرفت را با قیمت ۲.۵ میلیارد دلار خریداری کرد، عده بسیاری معتقد بودند که این مبلغ برای عنوانی مثل ماینکرفت بیش از اندازه است. با این حال، چندی پیش این کمپانی اعلام کرد که فروش ماینکرفت به بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه رسیده است و حالا این عنوان فاصله چندانی با تبدیل شدن به پرفروش‌ترین بازی تاریخ ندارد. یکی از قابلیت‌هایی که به منظور توسعه و شخصی سازی در ماینکرفت شکل گرفته، امکان ساخت و توسعه سرور های شخصی است. شما در سرورهای شخصی خود می‌توانید اقدام به خلق دنیای ماینکرفتی خود، نصب مادهای متفاوت و بازی با دوستان کنید. از این رو در این مقاله به بررسی راهنمای ساخت سرور رایگان ماینکرفت می‌پردازیم. برای شروع، پس از نصب بازی به وبسایت Aternos مراجعه کرده و اقدام به ساخت حساب کاربری کنید. وبسایت مذکور کاملا قابلیت فارسی سازی داشته و کاربران می‌توانند بدون کوچکترین اختلالی از آن استفاده کنند. پس از ساخت اکانت کاربری از منوی نواری بالا وارد قسمت سرورهای خود شده و اقدام به ساخت اولین سرور خود کنید.

سرور رایگان ماینکرفت

شما بسته به نسخه مورد استفاده خود امکان انتخاب و ساخت سرور بدراک و یا جاوا را خواهید داشت. همچنین در این قسمت شما امکان شخصی سازی نام، آدرس و همچنین توضیحات مازاد Description سرور را دارید. پس شخصی سازی، تیک پذیرش قوانین را زده و سرور را ایجاد کنید.

در قسمت بعدی شما می‌توانید اقدام به مچ کردن ورژن سرور خود با بازیی که در اختیار دارید کنید. در قسمت کانفیگ سرور، شما اجازه دارید تا محدودیت‌ها یا ویژگی‌هایی برای سرور خود وضع کنید، تنظمیات را شخصی سازی کرده و کاربران جدید را در قالب وایت لیست برای سرور تعریف کنید.

ایرانی کارت
Dicardo
سرور رایگان ماینکرفت

پس از شخصی سازی سرور مربوطه، اقدام به اجرای سرور کنید. این پروسه بسته به شلوغی سرورهای سایت میزبان ممکن است بعضا تا یک ساعت نیز به طول انجامد. پس از ورود شما طی یک زمان محدود اجازه دارید به سرور خود متصل شوید.

پس از اتصال به سرور، وارد بازی شده و از قسمت مولتی پلیر اقدام به افزودن سرور کنید. در قسمت نام سرور، تایتل دلخواد و در قسمت آدرس، سرور آدرسی که به وسیله وبسایت مذکور ساختید وارد کنید. حال شما می‌توانید با به اشتراک گذاشتن آدرس سرور مربوطه با دوستان خود بازی کنید.

سرور رایگان ماینکرفت

بیشتر بخوانید:

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 349 views بار دسته بندی : راهنمای خرید و آموزش تاريخ : 23 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها