دریچه تکنولوژی زمان معرفی گوشی های سری ردمی نوت 10 شیائومی مشخص شد - ژوانا

همانطور که می‌دانید شرکت شیائومی با گوشی‌های میان‌رده و ارزان قیمت سری ردمی نوت خود توانسته کاربران بسیاری را به محصولات خود جذب کند و گوشی‌های ردمی نوت ۸ و نوت ۸ پرو در کشور ما هم با استقبال پرشوری مواجه شد. در این راستا اخیراً زیربرند ردمی کمپانی شیائومی زمان معرفی رسمی گوشی‌های خانواده Redmi Note 10 را اعلام کرد.

هفته‌ی گذشته شیائومی تایید کرد سری گوشی‌های ردمی نوت ۱۰ که بدون شک یکی از مورد انتظارترین محصولات این کمپانی در سال ۲۰۲۱ هستند در اوایل ماه مارس (اواسط اسفند ماه) رونمایی خواهد شد، اما حرفی از زمان دقیق این پرده‌برداری نزد. این خبر در اکانت رسمی بخش هند برند ردمی و به صورت یک تیزر منتشر شد.

redmi_note_10_launch_date.jpg

در این راستا اخیراً صفحه‌های وب گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ در وب‌سایت رسمی شیائومی و فروشگاه آمازون در هند باز شده‌اند و نهایتاً شرکت Xiaomi امروز در توییت دیگری مشخص کرد که تاریخ ۴ مارس (۱۴ اسفند) را برای معرفی جهانی یا همان گلوبال سری گوشی‌های Redmi Note 10 انتخاب کرده است. همچنین در این توییت ذکر شده که سری گوشی‌های ردمی نوت، محبوب‌ترین اسمارت‌فون‌های کشور هند بوده و نسخه‌ی بعدی آن‌ها قرار است تجربه‌ای جدید را به ارمغان آورد.

redmi-note-10.jpg

البته چند روز پیش نیز تصویری وارد فضای مجازی شد که تاریخ ۱۰ مارس را برای معرفی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ دست نشان کرده بود، اما خبر رسمی امروز موجب تکذیب شایعه‌ی قبلی شد.

redmi_note_10_launch_date_rumor.jpg

انتظار می‌رود شیائومی در این مراسم از گوشی‌های ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو رونمایی کند. تصاویر منتشر شده بیشتر روی دوربین این اسمارت‌فون‌ها مانور می‌دهند و طبق افشاگری‌های اخیر احتمالاً شاهد یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی در این گوشی‌ها خواهیم بود. دیگر خبرها نیز چیپست اسنپ دراگون ۷۵۰G کوالکام و یک نمایشگر LCD با نرخ نوسازی بالا را برای نسخه‌ی جدید گوشی‌های ردمی نوت شیائومی دست نشان کرده‌اند.

در این رابطه بخوانید:

– گوشی‌های ردمی نوت ۹، نوت ۹ ۵G و نوت ۹ پرو ۵G شیائومی معرفی شدند (+مشخصات و قیمت)
– شیائومی ردمی ۹ رسماً معرفی شد؛ قیمت و مشخصات باورنکردنی
– فروش حیرت‌انگیز گوشی های ردمی نوت شیائومی
– پرفروش ترین برندهای گوشی فصل دوم ۲۰۲۰
– پرفروش‌ترین گوشی و محبوب ترین برند موبایل در ایران مشخص شد

در هر صورت گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی در تاریخ ۱۴ اسفند (۴ مارس) رونمایی می‌شوند و احتمالاً این موبایل‌ها نیز مانند نسخه‌های قبلی ردمی نوت‌ها دارای سخت افزار قدرتمند و قیمت اقتصادی هستند. البته تا تاریخ ۱۴ اسفند هنوز زمان زیادی باقی است و انتظار می‌رود مشخصات این گوشی‌ها نیز پیش از معرفی توسط افشاگران منتشر شود.

Redmi-Note-10-series-Amazon.jpg

نظر شما در مورد سری گوشی‌های ردمی نوت شیائومی چیست، آیا از گوشی‌های سری ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۹ این کمپانی راضی هستید یا خیر؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 162 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها