دریچه تکنولوژی ساعت‌های هوشمند سری Venu 2 گارمین معرفی شدند؛ شارژدهی و قابلیت بالا - ژوانا

شرکت گارمین از نسل دوم ساعت‌های هوشمند سری Venu خود رونمایی کرد. این شرکت که به ارائه ساعت‌هایی در زمینه تناسب اندام شناخته می‌شود، دستگاه‌هایی برای انواع فعالیت‌های ورزشی مانند دو و دوچرخه‌سواری تولید می‌کند.

نسل جدید ساعت‌های سری Venu این شرکت که در دو نسخه به نام‌های Venu 2 و Venu 2s در دسترس قرار گرفته اند، از نمایشگرهایی با تکنولوژی ساخت AMOLED استفاده می‌کنند. صفحه نمایش ۱٫۳ اینچی ساعت هوشمند Venu 2، دارای قطر ۴۵ میلی‌متر بوده و نمایشگر ۱٫۱ اینچی مدل Venu 2s، با قطری معادل ۴۰ میلی‌متر به بازار عرضه شده است. نمایشگرهای  Venu 2 و Venu 2s به ترتیب از رزولوشن ۴۱۶ × ۴۱۶ و ۳۶۰ × ۳۶۰ پیکسل برخوردارند و از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می‌کنند.

نمایشگر این دستگاه‌ها به وسیله گوریلا گلس ۳ در مقابل سقوط، ضربه و خط و خش مقاوم شده‌ است. گارمین در لبه اطراف این نمایشگر از فولاد ضد لکه استفاده کرده و در ساخت بدنه این ساعت‌های هوشمند نیز از پلیمر تقویت شده با الیاف استفاده شده است. این ساعت‌ها همچنین در مقابل فشار آب تا عمق ۵ متر نیز مقاومند، پس می‌توان از آن‌ها در هنگام شنا کردن نیز استفاده کرد.

garmin.jpg

مهم‌ترین ارتقای نسل جدید این ساعت‌ها را می‌توان در ظرفیت باتری آن‌ها خلاصه کرد. مدل ۴۵ میلی‌متری قادر است تا ۱۱ روز بدون شارژ شدن کار کند. این عدد برای مدل ۴۰ میلی‌متری ۱۰ روز است که عملکردی دو برابر بهتر نسبت به سری اول ساعت‌های Venu ارائه می‌دهد.

البته اعداد و ارقام بالا بدون فعال بودن قابلیت GPS tracking اندازه‌گیری شده‌اند. در هنگام فعال بودن این ویژگی، ساعت‌های سری Venu 2 تا ۸ ساعت شارژ نگه می‌دارند که دو ساعت از نسل قبلی همین ساعت‌ها بیشتر است. باید به این نکته اشاره کرد که باتری ساعت هوشمند گارمین خیلی سریع پر می‌شود؛ در ازای ۱۰ دقیقه شارژ شدن، شما قادرید به مدت ۱ روز در حالت استاندارد و تا ۱ ساعت در حالت GPS tracking از ساعت خود استفاده کنید.

garmin2.jpg

گارمین علاوه بر GPS، از سیستم‌های ناوبری ماهواره‌ای GLONASS و Galileo نیز در این ساعت‌ها استفاده کرده است. این دستگاه‌ها همچنین به قطب‌نما و ارتفاع‌سنج نیز مجهز شده‌اند. اندازه‌گیری ضربان قلب با استفاده از سنسور اپتیکال ضربان قلب یکی از جالب‌ترین خصوصیات Venu 2 به شمار می‌آید که برای اولین بار در یک ساعت هوشمند مشاهده می‌شود.

این ساعت هوشمند همچنین قادر است تا با استفاده از ضربان قلب، نرخ تعریق و درصد اکسیژن خون کیفیت خواب شما را زیر نظر بگیرد و روز بعد گزارشی از آن را به شما ارائه کند. این گزارش شامل یک بررسی از میزان استرس و همچنین راهکارهایی برای بهبود سلامت زنان نیز می‌شود.

garmin3.jpg

به وسیله ساعت‌های Venu 2 گارمین، می‌توانید پیام‌های دریافتی گوش هوشمند خود را مدیریت کنید و به آن‌ها پاسخ دهید. همچنین از طریق فروشگاه Connect IQ مختص گارمین، می‌توانید ویجت‌ها یا تم‌های مختلفی برای ساعت خود دانلود کنید. 

این ساعت جدید همچنین برای گوش دادن به موسیقی نیز مناسب است زیرا که قابلیت ذخیره سازی ۶۵۰ آهنگ از سرویس‌های مانند اسپاتیفای در آن وجود دارد. گارمین برای ساعت‌های هوشمند Venu 2 و Venu 2S، برچسب قیمتی ۴۰۰ دلار را در نظر گرفته است. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 217 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها