دریچه تکنولوژی سامسونگ گلکسی M62 رسماً معرفی شد؛ عضو جدید باشگاه 7000 میلی‌آمپر ساعتی - ژوانا

اوایل ماه جاری بود که سامسونگ گوشی جذاب Galaxy F62 را به عنوان اولین گوشی سری جدید F خود در هند معرفی کرد و حالا این گوشی با تغییری نه چندان بزرگ با نام Galaxy M62 و برای عرضه در بازارهای جهانی آماده و از سوی این شرکت معرفی شده است.

پس از مدت‌ها انتظار شرکت سامسونگ گوشی Galaxy M62 را معرفی کرد که یک محصول جذاب برای افرادی است که قصد دارند مدت زمان زیادی را با گوشی خود بدون نیاز به شارژ مجدد، همراه باشند.

سامسونگ Galaxy M62 سومین گوشی سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که نشان می‌دهد این شرکت تمایل بسیار زیادی به محصولات با زمان شارژدهی بالا پیدا کرده و قصد دارد نیاز به شارژ مجدد را بسیار بیشتر از پیش کاهش دهد.

گوشی گلکسی ام ۶۲ امروز و در صفحه وبسایت مالزی سامسونگ به صورت رسمی معرفی شده و در حال حاضر تنها یک نسخه دارد؛ نسخه‌ای با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی که قیمت ۱۹۹۹ رینگیت مالزی یا ۴۹۴ دلار برای آن در نظر گرفته شده و با رنگ‌های سبز، مشکی و آبی، به صورت انحصاری توسط فروشگاه Lazada عرضه خواهد شد.

M62-1.jpg

البته نکته اولیه در مورد این گوشی آن است که سامسونگ برای مدت زمان محدودی این گوشی را با ۲۰ درصد تخفیف و به قیمت ۳۹۵ دلار برای کاربرانی که آن را از فروشگاه مذکور خریداری کنند، عرضه خواهد کرد.

جالب است بدانید که گلکسی F62 که پیش از این توسط سامسونگ معرفی شده بود نسخه‌ای با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بود که قیمت ۳۳۰ دلار برای آن در نظر گرفته شده بود و برای نسخه با ۸ گیگابایت حافظه رم نیز قیمت عرضه ۳۵۸ دلار انتخاب شده بود که نشان می‌دهد سامسونگ برای Galaxy M62 برنامه عرضه متفاوتی دارد و به همین خاطر قیمت آن نیز تناسب واضحی در افزایش قیمت در مقابل افزایش حافظه ندارد.

اما در خصوص دیگر مشخصات این گوشی باید به نمایشگر ۶٫۷ اینچی Super AMOLED با طراحی دارای حفره مرکزی دوربین سلفی و رزولوشن FHD+ اشاره کنیم.

در بخش پردازشی نیز تراشه پردازشی Exynos 9825 که پیشتر در گوشی پرچمدار Galaxy Note 10+ استفاده شده بود در دل این گوشی جای گرفته و علاوه بر مشخصات حافظه‌ای که اعلام شد، درگاه کارت حافظه با ظرفیت اضافه کردن ۱ ترابایت کارت میکرو اس دی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

در بخش دوربین نیز طراحی مانند F62 است و شاهده استفاده از چهار عنصر شامل سنسور اصلی ۶۴، سنسور اولترا واید ۱۲، سنسور ماکرو و سنسور عمق میدان ۵ مگاپیکسلی هستیم که در سمت دیگر با سنسور دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجموعه اپتیکی دستگاه را تکمیل می‌کنند.

برای شارژ مجدد باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دستگاه نیز شارژر ۲۵ واتی در نظر گرفته شده و از دیگر مشخصات این گوشی می‌توانیم به قرار گیری درگاه هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، سنسور اثر انگشت در دکمه پاور، دو سیم کارت همزمان فعال ۴G، وای فای نسخه ac، بلوتوث ۵٫۰ و اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3.1 اشاره کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 173 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها