دریچه تکنولوژی سرویس جدید اپل برای انتقال اطلاعات از iCloud به Google Photos معرفی شد - ژوانا

معمولاً شرکت‌هایی مانند اپل یا گوگل با ارائه خدماتی کاربران را برای مهاجرت به پلتفرم خود تشویق می‌کنند. اما این‌بار به‌نظر می‌آید اپل سنت‌شکنی کرده و سرویس جدیدی را برای انتقال عکس‌ها و فیلم‌های iCloud Photos به Google Photos معرفی کرده است.

اگر فکر می‌کنید اپل ابزاری برای آوردن کاربران Google Photos به iCloud Photos معرفی کرده، سخت در اشتباهید. اپل این هفته سرویس جدیدی را ارائه داده تا کاربران iCloud Photos بتوانند عکس‌ها و فیلم‌های ذخیره شده خود را به گوگل فوتوز منتقل کنند.

برای استفاده از سرویس انتقال اپل می‌توانید به وب‌سایت اپل رفته و پس از ورود به حساب کاربری خود، گزینه “Transfer a copy of your data” را انتخاب کنید. در صورتی‌که تمام مراحل را به‌درستی طی کنید، اپل عکس‌ها و فیلم‌های حساب iCloud Photos شما را به حساب Google ‌Photos انتقال‌ می‌دهد.

معمولاً روند انتقال بین سه تا هفت روز طول می‌کشد. پس از تکمیل فرآیند انتقال، اپل تأییدیه‌ای برای شما ارسال می‌کند. برای انجام فرآیند انتقال، باید تایید هویت دو مرحله‌ای حساب iCloud شما فعال باشد. همچنین وجود یک حساب Google ‌Photos با فضای ذخیره‌سازی کافی برای انجام روند انتقال، ضروری است.

این سرویس عکس‌ها و فیلم‌های شما در iCloud Photos را حذف نمی‌کند. در واقع شما با استفاده از سرویس جدید انتقال اپل یک نسخه پشتیبان از محتوای iCloud Photos خود تهیه کرده و به Google Photos منتقل می‌کنید.

توجه داشته باشید مواردی نظیر Smart Albums ،Live Photos ،Photo Stream ،Metadata و عکس‌های RAW قابل انتقال نیستند؛ اما فایل‌هایی با فرمت jpg ،png ،webp ،gif ،mpg ،mod ،mmv ،tod ،wmv ،asf  avi ،divx ،mov ،m4v ،۳gp ،۳g2 ،mp4 ،m2t ،m2ts ،mts و mkv را می‌توان از این طریق منتقل کرد.

سرویس انتقال اپل در حال حاضر فقط در کشورهای استرالیا، کانادا، اتحادیه اروپا، ایسلند، نیوزیلند، نروژ، سوئیس، انگلستان و ایالات متحده در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 138 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها