دریچه تکنولوژی سنهایزر بخش محصولات صوتی مصرفی خود را می‌فروشد؛ گوگل برای خرید پیش‌قدم می‌شود؟ - ژوانا

برند محبوب آلمانی سنهایزر که در تولید محصولات مصرفی نظیر ‌انواع هدفون‌ و ‌‌تجهیزات مخصوص کسب‌وکار‌ها (میکروفون‌های استودیویی‌، سیستم‌های کنفرانس، سیستم‌های Hi-Fi و آمپلی‌فایر‌ها) فعالیت می‌کند، اعلام کرد که قصد دارد بخش محصولات مصرفی خود را به فروش برساند.

در بیانیه رسمی، آندریاس و دنیل سنهایزر، مدیران عامل و از نوادگان بنیان‌گذار این شرکت، اعلام کردند به دنبال شریکی تجاری برای سرمایه‌گذاری در بخش محصولات مصرفی خود هستند تا منابع خود را بر روی سه کسب‌وکار‌ دیگرشان متمرکز کنند. دیگر بخش‌های فعالیت سنهایزر شامل پرو آدیو، میکروفون استودیویی Neumann و تجهیزات ارتباطی سازمانی می‌شود. 

سنهایزر اشاره کرد به دنبال شریکی است که از کیفیت و نقاط قوت هدفون‌ها و ساندبار‌هایش برای رسیدن به یک تجربه صوتی ایده‌آل استفاده کند. اخیراً مدیران عامل این شرکت در مصاحبه‌ای که  نشریه آلمانی Handelsblatt ترتیب داده بود، ورود دیرهنگام به به بازار هدفون‌های کاملاً وایرلس را از دلایل علاقه به فروش احتمالی کسب‌وکار محصولات صوتی مصرفی خود دانستند.  

سنهایزر برنامه‌ریزی کرده تا با تمرکز بر سه حوزه‌ی دیگر فعالیتش، سهم بیشتری از بازار جهانی را به خود اختصاص داده و به نرخ رشد بیشتر از حد متوسط گذشته دست یابد. سنهایزر «قدرت گرفتن هرچه بیشتر واحد‌هایش در پی تغییر چشم‌انداز» را هدف خود از جابه‌جایی پیش‌رو در نظر گرفته است.

طبق اعلام سنهایزر، مذاکره با شرکای احتمالی به زودی آغاز می‌شود. کاربران ابراز علاقه کرده‌اند که غول تکنولوژی جهان، گوگل، برای کمک به رشد بخش تجارت صوتی خود برای این شراکت پا پیش بگذارد.

کارشناسان باور دارند با توجه به خرید مالکیت بیتز الکترونیکس توسط گوگل در سال ۲۰۱۴، وقت آن رسیده گوگل برای گسترش تجارت خود در بخش گجت‌های صوتی که در حال حاضر به بلندگو‌های هوشمند Google Home و هندزفری‌های بی‌سیم Pixel Buds محدود می‌شود، اقدام کند. در صورت رخ دادن این اتفاق، باید منتظر محصولات صوتی گوگل در انواع و قیمت‌های متفاوت و دیدن تکنولوژی سنهایزر در گوگل پیکسل‌های آینده باشیم که رخدادی جذاب برای دوست‌داران تکنولوژی خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها