دریچه تکنولوژی مانیتور گیمینگی که تنها 15 عدد از آن تولید می شود: MSI Optix MAG274QRF-QD - ژوانا

چند سالی از حضور MSI در بازار مانیتورهای گیمینگ می‌گذرد؛ این کمپانی اینک جشن فروش تعداد خیره کننده‌ای از انواع مانیتورهای گیمینگ را در حالی برگزار کرده است که یک مانیتور گیمینگ خاص با تعداد محدود (Limited Edition) را به نام MSI Optix MAG274QRF-QD رونمایی کرده است. با یکی از جذاب‌ترین مانیتورهای گیمینگ جهان آشنا شوید.

شرکت MSI تولید مانیتورهای گیمینگ را از سال ۲۰۱۶ آغاز کرده و به سرعت مورد توجه گیمرها قرار گرفت. قیمت مناسب به نسبت رقبا در کنار طراحی زیبا و همچنین کیفیت قابل قبول، MSI را به یک تولید کننده مطرح نمایشگرهای مخصوص بازی مبدل کرد.

GAM-2.jpg

نخستین مانیتور گیمینگ این شرکت با نام MSI Optix G27C در نوامبر سال ۲۰۱۶ تولید شد. حال این شرکت از آن زمان تا کنون، موفق به فروش بیش از ۳ میلیون دستگاه از انواع مانیتورهای گیمینگ خود را به فروش رسانده است. این مقدار برای یک کمپانی که تنها چند سال از حضور آن در بازار مانیتورهای گیمینگ می‌گذرد، رقم بسیار خوبی است.

این شرکت به مناسبت عبور از مرز تولید ۳ میلیون دستگاه مانیتور گیمینگ، یک مانیتور گیمینگ خاص، جذاب و کاملاً متفاوت را تولید کرده است. مانیتور گیمینگ MSI Optix MAG274QRF-QD که با رنگ آمیزی قرمز همراه بوده و در بخش پشت کابینت از LED RGB بهره می‌برد.

GAM-3.jpg

این مانیتور جذاب و زیبا در بخش پایه ضمن اشاره به علت تولید و عبور از مرز ۳ میلیون مانیتور گیمینگ، یادآور می‌شود که این مانیتور نسخه محدود (Limited Edition) بوده و در نتیجه تنها در تعداد محدودی تولید خواهد شد. Optix MAG274QRF-QD در ابعاد ۲۷ اینچی بوده و تنها ۱۵ دستگاه از آن تولید می‌گردد که تمامی آنها دارای شماره گذاری اختصاصی هستند. MSI اشاره‌ای به قیمت این مانیتور نکرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 6 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها