دریچه تکنولوژی مایکروسافت هدست بی‌سیم ایکس باکس را با قیمت 100 دلاری رونمایی کرد؛ مخصوص گیمرها! - ژوانا

همانطور که می‌دانید شرکت سونی یک هدست وایرلس مخصوص به نام Pulse 3D را همزمان با معرفی کنسول پلی استیشن ۵ رونمایی کرد. در این راستا اخیراً شرکت مایکروسافت نیز اولین هدست بی‌سیم Xbox را با قیمت ۱۰۰ دلار معرفی کرد تا رقیبی برای پالس ۳D سونی و هم‌تیمی برای کنسول ایکس باکس خود ارائه کند.

هدفون Xbox Wireless Headset مایکروسافت مخصوص گیمینگ با کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S طراحی شده، اما با PCها و لپ تاپ‌های گیمینگ نیز سازگاری کامل دارد.

xbox-wireless-headset-3.jpg

همچنین کاربر می‌توان این هدست را به صورت همزمان به گوشی خود متصل کند تا هنگام بازی نیز از زنگ خوردن اسمارت‌فون خود مطلع شود. جالب اینجاست که کاربر حتی می‌تواند به تماس دریافتی خود پاسخ دهد بدون اینکه از بازی کردن دست بکشد و به تجربه‌ی گیمینگ خود صدمه‌ای وارد کند.

xbox-wireless-headset-2021-voice-isolation.jpg

مانند دیگر هدفون‌های گیمینگ، Xbox Wireless Headset نیز به یک میکروفون مجهز است که در صورت عدم استفاده می‌توان آن را در حالت بسته قرار داد. دو میکروفون جهت‌دار (Beam Forming) و فناوری جداسازی صدا، این هدست را در جداسازی صدای کاربر از نویز پس‌زمینه یاری می‌کنند. همچنین کاربر می‌تواند با چرخش کاپ‌های هدست بی‌سیم ایکس باکس صدای درون بازی و صدای هم‌تیمی‌های خود را به صورت مستقل تنظیم کند.

xbox-wireless-headset-1.jpg

هدست وایرلس ایکس باکس از سه استاندارد ویندوز سونیک (Windows Sonic)، دالبی اتموس (Dolby Atmos) و DTS Headphone:X که استانداردهای مربوط به صوت کیفیت بالا هستند، پشتیبانی می‌کند. در نظر داشته باشید برای اتصال این هدست به پی‌سی‌ها به یک دانگل بلوتوث ۴٫۲ یا بالاتر نیاز است که برای کنسول‌های Xbox این قابلیت به صورت ذاتی وجود دارد و نیاز به تجهیزات اضافی نیست.

xbox-wireless-headset-2.jpg

هدست بی‌سیم ایکس باکس مایکروسافت حدود ۳۱۲ گرم وزن دارد و طبق گفته‌های سازنده می‌تواند تا ۱۵ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد کاربر را همراهی کند. البته پس از پایان شارژ نیز کاربر می‌تواند با فقط ۳۰ ساعت شارژ تا ۴ ساعت از هدست خود استفاده کند.

همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، با کمک اپلیکیشن «لوازم جانبی ایکس باکس» (Xbox Accessories) نیز می‌توان به گزینه‌های بیشتری چون تغییر اکولایزر و بوست بیس، تنظیم قابلیت بی‌صدا کردن خودکار (Auto-Mute) و افزایش روشنایی LEDهای هدست دست یافت.

در ویدیوی بعدی نیز تریلر جذاب معرفی هدست وایرلس ایکس باکس را مشاهده می‌کنید که قابلیت‌های این محصول هنگام گیمینگ را نیز نشان می‌دهد.

در این رابطه بخوانید:

– آیا هدفون‌های بی‌سیم واقعاً برای سلامتی بی‌خطر هستند؟
– سونی هدست قدرتمند WH-1000XM4 را معرفی کرد؛ قابلیت های جدید با حذف نویز ارتقا یافته
– 
– 

در هر صورت پیش‌فروش هدست بی‌سیم ایکس باکس مایکروسافت آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند این هدست را با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار در آمریکا، ۱۳۰ دلار کانادایی در کانادا، ۹۵ پوند در بریتانیا و ۱۰۰ یورو در آلمان خریداری کنند. پس از مدت زمان محدود برای پیش‌فروش نیز، هدفون Xbox Wireless Headset از تاریخ ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) وارد فروشگاه‌ها می‌شود.

xbox-wireless-headset.jpg

نظر شما در مورد هدست بی‌سیم ایکس باکس شرکت مایکروسافت چیست، آیا مشخصات این هدست قیمت ۱۰۰ دلاری آن را توجیه می‌کند یا ارزش خرید محصول جدید ردموندی‌ها را پایین می‌دانید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 154 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها