دریچه تکنولوژی مزایا و ویژگی های ویباکس در بازی فورتنایت چیست؟ - ژوانا

بازی فورتنایت یکی از بازی های بسیار جذاب و پر طرفدار در سبک اکشن است که دارای گرافیکی فوق العاده زیبا می باشد. این بازی با سبک کارتونی ساخته شده است اما کمپانی آن به حدی گرافیک آن را زیبا ساخته که بر جذابیت بازی دو چندان افزوده شده است.

بازی فورتنایت در سال ۲۰۱۷ به بازار آمد و جز پرطرفدار ترین بازی ها به حساب می آید و در همان روز های ابتدایی پر دانلود ترین بازی لقب خورد. این بازی محبوب قابلیت های بسیار زیادی را در خود دارد که بعضی از آن ها به صورت پیش فرض در اختیار گیمر می باشد و برخی دیگر نیز قفل است و باید بنا به شرایطی که در ادامه توضیح می دهیم قفل آن را باز می شود.

بازی فورتنایت یک بازی اکشن و هیجانی است. اگر دوست دارید شما از سایر رقبای خود برتر و قوی تر باشید حتما باید با ویباکس آشنا شوید و از آن استفاده کنید. موارد زیر از جمله مزایای استفاده از ویباکس است که در ادامه آن ها را توضیح خواهیم داد.

ویباکس چیست و مزایای استفاده از آن

ویباکس فورتنایت یک نوع ارز در بازی فورتنایت است که به کمک آن می توان به قابلیت های بسیار جالبی برای پیش برد در بازی و توانایی های شخصیت های بازی دست یافت و این قابلیت را به گیمر ها می دهد که از بازی نهایت لذت را ببرند. از جمله مزایای استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت برای گوشی موبایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. به کمک ویباکس می توان به راحتی تجهیزات و سلاح های خود را آپدیت کرد و از قابلیت های جدید آن در مبارزه های خود استفاده کرد.
  2. به کمک ویباکس شما می توانید سلاح ها و تجهیزات جدیدی برای خود خریداری کنید. می توان برای کاراکتر های شخصیت خود لباس و تجهیزات جدید و زیبا بخرید و همچنین آن ها را به دلخواه خود طراحی کنید.
  3. با استفاده از ویباکس و در اختیار داشتن آن شما می توانید در رویداد ها و مراحلی از بازی شرکت کنید که شرکت در آنها تاثیر بسیار زیادی در عملکرد شما دارد و بسیار در لذت بخش بودن بازی برای شما موثر خواهد بود.

روش های بدست آوردن ویباکس در بازی فورتنایت نسخه موبایلی

کاربرانی که این بازی را انجام داده اند احتمالا تا حالا متوجه شده اند که برای به دست آوردن ویباکس در فورتنایت دو روش وجود دارد؛ اولین مورد روش رایگان بوده و روش دیگر، خرید ویباکس به صورت پولی است که در ادامه هر دو مورد را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

لازم به ذکر است که بهترین و آسان ترین روش برای تهیه ویباکس، خرید ویباکس است زیرا هم به راحتی انجام می شود و هم گیمر توانایی این را دارد که صاحب مقدار زیادی ویباکس در مدت زمان بسیار اندکی شود.

دلایل جذابیت بازی فورتنایت چیست؟

یکی از دلایل جذابیت بسیار بالای بازی فورتنایت این است که بازی مود های مختلفی دارد که هر کدام از آنها مراحل مختلف و جذابیت خاص خود را دارا است. از جمله این مود ها نجات دنیا، بتل رویال، کریتیو است که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

مود نجات دنیا: در این مود که از مود های جذاب و هیجان انگیز بازی است شما ۴ نفر را مامور حفاظت از پناهگاه های خود، به دست آوردن تجهیزات و دفاع از تجهیزات  می کنید. این محافظت ها برای حفاظت در برابر مهاجمان هاکس ها یا مردگان متحرک است.

اهمیت ویباکس ها در این مد خود را نشان می دهد زیرا در این مد باید سلاح های خود را چنان قدرتمند و قوی کنید که به راحتی در برابر حملات هاکس ها مقاومت کنید و آن ها را شکست دهید. هیجان و جذابیت بازی فورتنایت دلیلی برای جذب گیمر های فراوان در سراسر دنیا است.

در فورتنایت شما میتوانید با سفارشی کردن شخصیت به مبارزتان کیفیت بهتری بدهید. برای مثال با خرید تجهیزات، اسلحه های پیشرفته و لباس شما میتوانید ویژگی های شخصیت خود را ارتقا دهید تا بتوانید در اکثر مبارزه هایتان برنده باشید؛به هر حال این کار میتواند شما را از ۹۹ نفر دیگر که همانند شما در میدان نبرد حضور دارند و در واقع رقبای شما هستند جلو بیاندازد.

 

خرید تجهیزات در فورتنایت از طریق v bucks فورتنایت امکان پذیر است، همچنین شما با بروز رسانی سلاح های خود شاهد بهبود کیفیت بازیتان و افزایش ماموریت های خود در فورتنایت خواهید بود.

در واقع وی باکس فورتنایت مانند یک راه میانبر برای شما عمل میکند.

روش های به دست آوردن ویباکس

ویباکس ها را می توان با چند طریق دیگر به دست آورد. از جمله روش های زیر که در مورد آنها مختصر توضیحی خواهیم داد.

  1. مود بتل رویال در این روش با اتمام رساندن مراحل این بازی تعداد قابل قبولی ویباکس را بدست می آوریم که بسیاری از گیمر ها از این روش استفاده می کنند.
  2. روش دیگر بازی کردن در قسمت استوری مود یا داستانی بازی است. با به اتمام رساندن مراحل مختلف این بازی در آخر هر مرحله تعدادی ویباکس را به دست می آورید که تا ۱۰۰ ویباکس هم می‌تواند افزایش پیدا کند.
  3. ماموریت های روزانه که بسیار لذت بخش هم می باشد. در این روش معمولا گیمر به چالش کشیده می شود و هیجان بازی را افزایش می دهد.
  4. انجام چالش های بازی که بعد از اتمام هر چالش، چالش جدیدی را به ما می دهد و هر چالش تعداد خاصی ویباکس را به کاربر می دهد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 179 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 19 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.