دریچه تکنولوژی مشخصات گوشی جذاب Galaxy M62 سامسونگ اعلام شد؛ یک رویایی جذاب با هیولا! - ژوانا

سامسونگ سال گذشته گلکسی M51 را به عنوان اولین گوشی با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود معرفی کرد که در همان ابتدای کار با استقبال گسترده کاربران روبرو شد. پس از معرفی گوشی Galaxy F62 با همین ساختار حالا خبر از معرفی نسخه جهانی آن با نام Galaxy M62 به گوش می‌رسد و روز گذشته سامسونگ با قرار دادن صفحه مشخصات این گوشی در وبسایت خود مشخصات آن را اعلام کرد.

ظاهراً عبارت «باتری هیولایی» را به نظر باید به اصطلاحات مورد استفاده سامسونگ در تعریف و تمجید از گوشی‌های هوشمند جدیدش اضافه کنیم. این عبارت به محصولاتی اشاره دارد که از یک باتری با ظرفیت بیش از ۶۰۰۰ میلی‌آمپر در آنها استفاده شده و اولین بار با معرفی گوشی Galaxy M51 بر سر زبان‌ها افتاد.

دو هفته پیش نیز سامسونگ این روند را با معرفی گوشی پر حاشیه و جذاب Galaxy F62 ادامه داده و تلاش کرد تا با ارتقایی مناسب، سخت‌افزار و دوربین بهتری را نسبت به Galaxy M51 در یک گوشی جدید، در لیست انتخاب‌های کاربران قرار دهد.

از همان روز خبرهای منتشر شده از منابع کره‌ای به این موضوع اشاره داشتند که گوشی Galaxy F62 که برای بازارهای آمریکای شمالی طراحی شده نسخه‌ای آسیایی از سری آشنای Galaxy M دارد که به احتمال فراوان Galaxy M62 نام خواهد داشت؛ گوشی که بالاخره روز گذشته سر و کله‌اش در سایت سامسونگ پیدا شد.

M62-1.jpg

اما آنچه در سایت سامسونگ دیدیم ظاهراً تفاوت خاصی به جز ارائه یک نسخه با حافظه داخلی بیشتر ندارد. در واقع سامسونگ برای کاربران آسیایی خود یک نسخه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت را اضافه کرده و در عوض نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را حذف کرده است؛ ظاهراً ذائقه آسیایی‌ها از نظر سامسونگ به حافظه‌های بیشتر تمایل دارد.

جدای از این مورد باقی مشخصات همان چیزهایی است که در معرفی Galaxy F62 دیدیم؛ ماژول چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، نمایشگر ۶٫۷ اینچی FullHD با فناوری Super AMOLED، تراشه پردازشی Exynos 9825 که پیش از این در دل گلکسی نوت ۱۰ استفاده شده بود و طراحی دقیقاً مشابه با نسخه آمریکایی.

M62-2.jpg

طبق انتظار، بارزترین ویژگی این گوشی باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است. این باتری با یک شارژر ۲۵ وات که بر خلاف پرچمداران شرکت، همراه با گوشی عرضه می‌شود، شارژ خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده سامسونگ قرار است روز ۳ مارس (۱۳ اسفند) این گوشی را به صورت رسمی و با مشخصات کامل معرفی کند و اگر همه چیز مانند نسخه غربی باشد به احتمال فراوان بازه شروع قیمت محصول از ۳۳۰ تا ۳۴۰ دلار خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 141 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها