دریچه تکنولوژی معرفی بهترین بازی‌‌های جایگزین هیلو برای موبایل [تماشا کنید] - ژوانا

ایرانسل
کوین نیک

بازی‌های موبایلی پدیده تازه‌ای نیستند که اخیرا با گسترششان روبه‌رو شده باشیم. مدت زمان زیادی از عرضه بازی‌های مختلف برای موبایل می‌گذرد و با توجه به بالا رفتن تعداد مخاطبین، امروزه می‌توانیم از اندروید و iOS به عنوان یک پلتفرم گیمینگ مستقل یاد کنیم. پلتفرمی که به واسطه عرضه عناوینی مانند Call of Duty Mobile یا پابجی و فورتنایت به شدت در حال رشد است.

تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو

یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین انحصاری‌های مایکروسافت برای کنسول ایکس باکس و البته پلتفرم پی‌سی سری بازی‌های هیلو است. هیلو با حضور کارکتر مسترچیف آنقدر پرطرفدار است که به هر قسمت جدیدش به چشم یک شاهکار جدید نگاه می‌کنیم. متاسفانه سری بازی‌های هیلو همچنان راهشان را به سمت موبایل پیدا نکرده‌اند. درنتیجه باید به فکر بازی‌های جایگزین هیلو برای موبایل باشیم.

احتمالا بزرگ‌ترین سری بازی‌های جایگزین هیلو برای موبایل را می‌شناسید. گیم‌لافت از چند سال پیش شروع به انتشار بازی‌های NOVA کرده. عناوینی که کاملا هیلو را به عنوان منبع الهام‌گیری خود انتخاب کرده‌اند و توانسته‌اند به موفقیت برسند. اما باز هم بازی‌هایی هستند که بتوانند این خلاء را پر کنند؟ همراهمان باشید تا به شما بازی‌های بیشتری را معرفی کنیم.

ویدیو را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید، آن را حتما در قسمت نظرات مطرح کنید.

Shadowgun Legends


Modern Combat Versus


Star Warfare:Alien Invasion


Warhammer 40,000: Freeblade


NOVA Legacy

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 320 views بار دسته بندی : ویدیو تاريخ : 19 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.