دریچه تکنولوژی معرفی بهترین بازی‌‌های داستانی اپیزودیک برای موبایل [تماشا کنید] - ژوانا

ایرانسل
کوین نیک

بازی‌های موبایلی پدیده تازه‌ای نیستند که اخیرا با گسترششان روبه‌رو شده باشیم. مدت زمان زیادی از عرضه بازی‌های مختلف برای موبایل می‌گذرد و با توجه به بالا رفتن تعداد مخاطبین، امروزه می‌توانیم از اندروید و iOS به عنوان یک پلتفرم گیمینگ مستقل یاد کنیم. پلتفرمی که به واسطه عرضه عناوینی مانند Call of Duty Mobile یا پابجی و فورتنایت به شدت در حال رشد است.

تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو

چند سالی می‌شود که بازی‌های اپیزودیک وارد بازار شده‌اند. این دسته از بازی‌ها طی چند قسمت آماده انتشار می‌شوند و معمولا کاربرها می‌بایست هر قسمت را به صورت مجزا خریداری کنند. استودیو تلتیل با ساخت سری بازی‌های واکینگ دد این پروسه را آغاز کرد و سپس این مسیر ختم به عناوین دیگری شد که موفقیت‌های زیادی کسب کردند. درنهایت استودیو تلتیل بسته شد و این روزها کمتر شاهد انتشار این دسته بازی‌ها هستیم.

وقتی به لیست بازی های اپیزودیک برای موبایل نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم بیشتر این عناوین را استودیو تلتیل ساخته. درواقع یکی از اهداف این استودیو این بود که تمام بازی‌هایش رو پلتفرم‌های مختلف قابل اجرا باشند. البته استودیوهای دیگری نیز هستند که ساخته‌هایشان می‌تواند در لیست بازی های اپیزودیک برای موبایل قرار گیرد. اما امروز و در این دسته‌بندی ما این پنج بازی انتخاب کردیم که می‌توانید در ویدیو بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

ویدیو را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید، آن را حتما در قسمت نظرات مطرح کنید.

Life is Strange


Batman: The Telltale


Minecraft Story Mode


The Walking Dead


The Wolf Among Us

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 411 views بار دسته بندی : ویدیو تاريخ : 25 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.