دریچه تکنولوژی معرفی بهترین بازی‌‌های نقش آفرینی برای موبایل [تماشا کنید] - ژوانا

ایرانسل
تکنولایف (داخلی)

بازی‌های موبایلی پدیده تازه‌ای نیستند که اخیرا با گسترششان روبه‌رو شده باشیم. مدت زمان زیادی از عرضه بازی‌های مختلف برای موبایل می‌گذرد و با توجه به بالا رفتن تعداد مخاطبین، امروزه می‌توانیم از اندروید و iOS به عنوان یک پلتفرم گیمینگ مستقل یاد کنیم. پلتفرمی که به واسطه عرضه عناوینی مانند Call of Duty Mobile یا پابجی و فورتنایت به شدت در حال رشد است.

تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو

چند سالی می‌شود که بازی‌های اپیزودیک وارد بازار شده‌اند. این دسته از بازی‌ها طی چند قسمت آماده انتشار می‌شوند و معمولا کاربرها می‌بایست هر قسمت را به صورت مجزا خریداری کنند. استودیو تلتیل با ساخت سری بازی‌های واکینگ دد این پروسه را آغاز کرد و سپس این مسیر ختم به عناوین دیگری شد که موفقیت‌های زیادی کسب کردند. درنهایت استودیو تلتیل بسته شد و این روزها کمتر شاهد انتشار این دسته بازی‌ها هستیم.

بازی‌های نقش آفرینی طرفداران زیادی دارند. البته به همین اندازه پلیرهایی هستند که حوصله سروکله زدن با پیچیدگی‌های این دسته عناوین را ندارند. اما نکته اینجاست که برای تجربه بازی‌های نقش آفرینی نیازی به کنسول یا پی‌سی ندارید. این روزها می‌توانید بازی های نقش آفرینی برای موبایل را به راحتی دانلود و نصب کنید. بازی‌هایی که کمی از عناوین بزرگ ندارند و می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند.

ویدیو را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید، آن را حتما در قسمت نظرات مطرح کنید.

Fire Emblem Heroes


Eternium


Monster Hunter Stories


Raid Shadow Legends


Genshin Impact

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 358 views بار دسته بندی : ویدیو تاريخ : 4 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.