دریچه تکنولوژی معرفی Mate 40 Pro ،Mate 40 و Mate 40 Pro Plus پرچمداران جدید هواوی - ژوانا

واحد خبر mobile.ir : شرکت هواوی ساعاتی پیش در طی مراسمی که به‌صورت مجازی برگزار شد از سه گوشی جدید خانواده میت با نام‌های Mate 40‌ Pro ،Mate 40 و Mate 40 Pro Plus همراه با نسخه ویژه Porsche Design Huawei Mate 40 RS رونمایی کرد. اعضای سه‌گانه این خانواده به‌خصوص در زمینه دوربین‌های اصلی در جایگاه متفاوتی نسبت به سایر پرچمداران قرار گرفته و برای نمونه به‌طور مشخص، Mate 40 Pro بار دیگر جایگاه نخست هواوی در لیست بهترین دوربین‌های موبایلی در سایت DXOMark را باز پس گرفته است. پردازش در مدل‌های پرو، پرو پلاس و پورشه دیزاین این سری با پروسسور ۵ نانومتری Kirin 9000 صورت گرفته و در زمینه شارژ باتری نیز با تغییرات بزرگی روبرو می‌شویم.

Huawei Mate 40 Pro و +Mate 40 Pro

طراحی و شکل ظاهری

در ساختار هر سه عضو این خانواده نکات مشترک یکسانی در زمینه طراحی دیده می‌شود که یکی از بارز‌ترین آن‌ها به شکل دایره‌ای لنزهای دوربین‌ بخش پشتی تعلق دارد؛ این طراحی که از میت ۳۰ سال گذشته آغاز شد و در آن زمان Halo Ring Design نام داشت حالا به گونه متفاوتی به‌کار گرفته شده و به‌جای تجمیع چهار دوربین در کنار هم درون یک دایره پیرامونی، لنزهای دوربین، خود در حاشیه‌های یک دایره بزرگ قرار دارند. هواوی از این طراحی با نام Space Ring Design یاد کرده و از تقارن نمادین (Iconic Symmetry) در آن سخن می‌گوید.

خمیدگی‌های کناره صفحه‌نمایش در دو عضو پیشرفته این سری همچنان حضور دارند و حالا زاویه خمش در آن‌ها به ۸۸ درجه رسیده است. این خمیدگی حالا به صورتی‌ست که برخلاف میت ۳۰ پرو سال گذشته اجازه حضور دکمه فیزیکی تغییر صدا در کناره سمت راست گوشی را می‌دهد اما همچنان می‌توان به سبک گذشته با لمس کناره سمت چپ و بالا و پایین کردن انگشت نیز به کنترلر تغییر صدا دست پیدا کرد. دکمه قرمز رنگ پاور در کناره سمت چپ این دو گوشی نیز از جمله جذابیت‌های کلاسیک این رده به حساب می‌آید که نمونه آن را پیش از این نیز در Mate 30 Pro دیده‌ایم

اسپیکرهای استریو در بالا و پایین گوشی به‌صورت متقارن جای دارند و به‌گفته هواوی حالا ۱۵۰ درصد باس قدرتمندتری را نیز تولید می‌کنند.

بدنه دستگاه در هر دو مدل با استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و حاک مقاوم است که البته انتظاری نیز جز این برای یک پرچمدار بزرگ نمی‌رود.

طول و عرض هر دو مدل Pro و Pro Plus یکسان بوده و به‌ترتیب با ۱۶۲٫۹ و ۷۵٫۵ میلی‌متری ابعاد بسیار مناسبی را با توجه به سایز صفحه‌نمایش ارائه می‌دهند. هواوی برای مقایسه از آیفون ۱۲ پرو مکس جدید بهره می‌گیرد که با وجود چند صدم اینچ صفحه‌نمایش کوچک‌تر هنوز با ۷۸٫۱ میلی‌متر، عرض بیشتری دارد. هواوی البته صحبتی در زمینه طول نکرده چرا که آیفون ۱۲ پرو مکس با طول ۱۶۰٫۸ میلی‌متری عملکرد بهتری دارد و عرض بیشتر آن نیز طبیعتا به‌دلیل تخت بودن صفحه‌نمایش است.

اختلاف دو مدل پرو و پرو پلاس در زمینه ضخامت آشکار می‌شود جایی‌که مدل پرو در دو نسخه شیشه‌ای و چرم گیاهی به ترتیب ۹٫۱ و ۹٫۵ میلی‌متر ضخامت دارد اما در مدل پرو پلاس ضخامت به تنها ۸٫۸ میلی‌متر کاهش پیدا می‌کند. وزن نسخه پرو ۲۱۲ گرم بوده و پرو پلاس با وزن ۲۳۰ گرمی نمونه‌ای کاملا سنگین به حساب می‌آید.

صفحه‌نمایش

در هر دو مدل پرو و پرو پلاس از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷۶ اینچی OLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس یا ۱۳۴۴×۲۷۷۲ پیکسل استفاده شده که نسبت به میت ۳۰ پرو سال گذشته با پنل ۶٫۵۳ اینچی و وضوح ۱۱۷۶×۲۴۰۰ پیکسلی با ارتقاء مشهودی در رزولوشن روبرو شده است. تغییر بزرگ در این صفحه‌نمایش در نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتزی آن اتفاق افتاده که تفاوتی نسبت به P40 Pro ندارد. به‌گفته ریچارد یو مدیر عامل گروه کسب‌وکار مصرف‌کنندگان هواوی، امکان ارتقاء نرخ رفرش به ۱۲۰ هرتز در این پنل به‌راحتی برای هواوی وجود داشته اما رفرش ۹۰ هرتزی، از نگاه وی نقطه متعادلی مابین مصرف بهینه‌ باتری و تجربه روان استفاده از دستگاه خواهد بود.

هواوی از فناوری ساخت این صفحه‌نمایش با عنوان Flex OLED یاد می‌کند و از پشتیبانی این صفحه نمایش از DCI-P3 و HDR سخن می‌گوید. نرخ نمونه‌برداری تاچ در این پنل ۲۴۰ هزار است و سنسور اثر انگشت نیز به‌صورت نوری، درون آن قرار دارد.

یک تغییر مهم دیگر در ساختار این صفحه‌نمایش نسبت گذشته به ناچ پانچی بیضی‌شکل کناره سمت چپ بالای آن تعلق دارد که در مقایسه با ناچ ذوزنقه‌ای میت ۳۰ پرو، طراحی به‌روزتری دارد و قابلیت بازگشایی قفل صفحه‌نمایش با تشخیص چهره سه‌بعدی یا ۳D Face Unlock نیز همچنان در آن دیده می‌شود.

دوربین‌های اصلی

همانطور که می‌توان انتظار داشت مهم‌ترین نکته برجسته در ساختار میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس به مجموعه دوربین‌های این دو در بخش پشتی تعلق دارد که سال‌هاست به محلی برای قدرت‌نمایی هواوی در مقابل حریفان آن بدل شده است؛ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی در همه اعضای خانواده میت ۴۰ ظاهرا همان نمونه‌ای‌ست که پیشتر در خانواده P40 دیده بودیم؛ این دوربین با سنسور بسیار بزرگ ۱/۱٫۲۸ اینچی از ابعاد پیکسل ۱٫۲۲ میکرونی بهره می‌برد که در وضوح پیش‌فرض ۱۲٫۵ مگاپیکسلی با ترکیب پیکسل‌ها، ابعاد فوق‌العاده ۲٫۴۴ میکرونی را ارائه می‌کند. آرایه فیلتر رنگی RYYB، سیستم اتوفوکوس ۸ نقطه‌ای، لرزه‌گیر اپتیکال (OIS) و گشودگی دیافراگم f/1.9 از دیگر مشخصات آشنای این دوربین به حساب می‌آیند.

دوربین اصلی هنوز قابلیت برداشت ویدئوی ۸K‌ را ارائه نمی‌کند و حداکثر وضوح فیلم‌برداری آن به ۴K با ۶۰ فریم در ثانیه می‌رسد و در زمینه اسلوموشن نیز می‌توان روی وضوح ۱۰۸۰p با ۴۸۰ فریم در ثانیه حساب کرد.

دومین دوربین مشترک مابین این دو گوشی یک نمونه ۲۰ مگاپیکسلی التراواید با سایز پیکسل ۱٫۶ میکرون است که بار دیگر ظاهرا یکی از بزرگ‌ترین نمونه‌ها در زمینه اندازه پیکسل به‌حساب می‌آید و از آن با نام Cine Camera یاد می‌شود.

لنز مقابل این دوربین به‌گفته هواوی نخستین نمونه موسوم به Free Form Lens بوده و خمیدگی‌های معمول در کناره‌های تصویر دوربین‌های واید در آن برطرف شده است.

گشودگی دیافراگم این لنز در Mate 40 Pro‌ برابر با f/1.8 است اما در Pro Plus با دیافراگم کاملا بسته‌تر f/2.4 روبرو می‌شویم این دوربین با زاویه دید فراتر از ۱۰۰ درجه امکان ترکیب با دوربین سلفی دستگاه را برای یک برداشت متفاوت دارد که در ادامه در بخش دوربین سلفی به این قابلیت باز می‌گردیم.

شباهت‌های دوربین Mate 40 Pro‌ و +Mate 40 Pro در همین‌جا خاتمه پیدا کرده و از این لحظه به‌بعد با مجموعه متفاوتی در این دو گوشی روبرو می‌شویم. دوربین سوم و آخر در میت ۴۰ پرو یک نمونه تله‌فتوی پریکسوپی ۱۲ مگاپیکسلی با f/3.4 مجهز به فوکوس خودکار و OIS است که با فاصله کانونی ۱۲۵ میلی‌متری به ۵ برابر زوم اپتیکال دست پیدا می‌کند. این زوم در حالت ترکیبی و دیجیتال به ترتیب به ۱۰ و ۵۰ برابر می‌رسد.

در +Pro اما این وضعیت به‌کل تغییر کرده و درست مشابه +P40 Pro جدا از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فتوی عادی مجهز به OIS با f/2.4 و فاصله کانونی ۷۰ میلی‌متری که زوم سه‌برابری را شبیه‌سازی می‌کند، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فتوی پریسکوپی نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده که فاصله کانونی آن ۲۴۰ میلی‌‌متر بوده و قادر به ایجاد زوم ۱۰ برابری اپتیکال، ۲۰ برابری هیبریدی و ۱۰۰ برابری دیجیتال است. دیافراگم f/4.4 این لنز نسبت به نمونه مشابه در میت ۴۰ پرو بسته‌تر است اما همچنان از OIS بهره می‌برد.

سیستم اتوفوکوس لیزری در هر دو گوشی حضور دارد اما در مدل پرو پلاس به‌جز موارد گفته شده، یک سنسور عمق میدان یا آن‌گونه که هواوی از آن یاد می‌کند، تشخیص عمق سه‌بعدی نیز حضور دارد.

دوربین سلفی

هر دو مدل پرو و پرو پلاس از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با f/2.4 ارائه می‌شوند که در کنار آن یک دوربین تشخیص عمق میدان یا ۳D Depth Sensing Camera دیده می‌شود. این سنسور دوم به‌جز محو کردن پس‌زمینه و ایجاد افکت بوکه در تصاویر پرتره ظاهرا برای تشخیص چهره دقیق‌تر نیز به‌کار گرفته شده و ژست‌های حرکتی جدیدی را نیز برای کنترل دستگاه ممکن ساخته است.

سایز پیکسل‌های این دوربین ۱٫۲۲ میکرون است که برای یک دوربین سلفی رقم بسیار مناسبی به حساب می‌آید و علاوه بر این مثل دوربین التراواید بخش پشتی از نسبت سینمایی ۳:۲ و میدان دید ۱۰۰ درجه‌ای برخوردار است که به‌عنوان یک ویژگی جالب مجموعه تصویری میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس می‌توان از آن برای گرفتن همزمان ویدئو با هر دو دوربین استفاده کرد. این دوربین از برداشت ویدئوی ۴K و اسلوموشن ۱۰۸۰p با ۲۴۰ فریم در ثانیه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند.

پردازنده – حافظه

پردازش در هر دو گوشی میت ۴۰ پرو و پرو پلاس با پروسسور ۵ نانومتری جدید Kirin 9000 شرکت هواوی انجام می‌شود که ظاهرا آخرین چیپ‌ست طراحی شده در مجموعه HiSilicon و ساخته شده در شرکت تایوانی TSMC به حساب آمده و با توجه به تحریم‌های آمریکا علیه هواوی احتمالا در مدل‌های پرچمدار بعدی این شرکت خبری از پروسسورهای Kirin نخواهد بود. هواوی، از Kirin 9000 به‌عنوان نخستین چیپ‌ست ۵ نانومتری ۵G جهان یاد می‌کند که ۱۵٫۳ میلیارد ترانسیستور، ۳۰ درصد ترانسیستورهای بیشتری نسبت به چیپ جدید Apple A14 ارائه می‌دهد.

در Kirin 9000 از یک ساختار ۸ هسته‌ای استفاده شده که در بالاترین قسمت یک هسته منفرد ARM Cortex-A77 با فرکانس فوق‌العاده ۳٫۱۳ گیگاهرتزی جای دارد و ۳ هسته مشابه دیگر در دسته‌بندی دوم با فرکانس ۲٫۵۴ گیگاهرتز قرار می‌گیرند. در نهایت در دسته سوم نیز با ۴ هسته ۲٫۰۵ گیگاهرتزی A55 روبرو می‌شویم. این مجموعه به گفته هواوی، ۱۰ درصد سرعت پردازشی بالاتری نسبت به Snapdragon 865 Plus‌ دارد اما با این میزان ارتقاء احتمالا در جایگاه پایین‌تری نسبت به پروسسور بعدی کواالکام قرار خواهد گرفت.

تغییر بزرگ در این پروسسور در بخش گرافیکی آن رخ داده که با حضور ۲۴ هسته Mali-G78 تا ۵۲ درصد سریع‌تر از Snapdragon 865 Plus ارزیابی شده است.

این چیپ‌ست مثل همیشه در زمینه واحد پردازش عصبی یا NPU نیز موفق ظاهر شده و بار دیگر طبق ادعای شرکت سازنده ۲٫۴ برابر سرعت بیشتری را نسبت به +SD865 ارائه می‌کند. در این بخش از ۲ هسته بزرگ و ۱ هسته کوچک استفاده شده است.

بهینه‌سازی انرژی در این پروسسور نیز فراموش نشده و در مقایسه با +SD865 تا ۲۵ درصد در زمینه پردازنده، تا ۵۰ درصد در بخش گرافیک و تا ۱۵۰ درصد در زمینه NPU با ارتقاء روبرو شده است.

یکی از بخش‌های مهم این پروسسور به مودم داخلی Balong آن تعلق دارد که بار دیگر طبق محاسبات هواوی نسبت به مودم X55 ارائه شده در کنار +SD865 تا ۲ و ۵ برابر سرعت بیشتر به‌ترتیب در دانلود و آپلود ارائه می‌کند.

حافظه رم گوشی در نسخه پرو، ۸ گیگابایت و در ورژن پرو پلاس، ۱۲ گیگابایت است و هر دو نیز ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می‌کنند

باتری

در هر دو گوشی از یک باتری ۴,۴۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده که با وجود آن‌که توان آن نسبت به باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپر ساعتی حاضر در میت ۳۰ پرو اندکی کاهش پیدا کرده اما در عوض در زمینه شارژ، در جایگاه بسیار بهتری قرار می‌گیرند. در مدل سال قبل از یک شارژر ۴۰ واتی سیمی و یک شارژر بی‌سیم ۲۷ واتی استفاده شده بود که حالا به‌ترتیب به ۶۶ و ۵۰ وات ارتقاء پیدا کرده‌اند. توان ۵۰ واتی شارژ بی‌سیم این دو گوشی از توان سیمی ۴۰ واتی P40 Pro نیز بیشتر بوده و به‌گفته هواوی در دمای بسیار پایین نیز کارایی خود را از دست نمی‌دهد.

لوازم جانبی

برای این دو گوشی برخی لوازم جانبی جالب‌توجه نیز ارائه شده که از آن جمله باید به کیس مجهز به حلقه نور برای برداشت بهتر سلفی اشاره کرد. نور مورد نیاز این رینگ به‌صورت وایرلس و بی‌سیم از طریق خود گوشی تأمین می‌شود.

پاور بانک ۱۲,۰۰۰mAh با توان شارژ ۶۶ واتی یکی دیگر از این لوازم جانبی‌ست.

هر دو عضو این خانواده از قلم M-Pen 2 پشتیبانی می‌کنند که ۴,۰۹۶ سطح فشار مختلف را تشخیص می‌دهد و پروسه شارژ مجدد آن نیز به سادگی با قرار دادن انتهای قلم در پورت USB-C گوشی انجام می‌شود.

سیستم‌عامل – رابط کاربری

کلیه اعضای چهارگانه خانواده میت ۴۰ با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI 11 ارائه شده و طبیعتا از سرویس‌های گوگل نیز در آن‌ها خبری نیست. هواوی در جریان رونمایی این خانواده از برخی قابلیت و اپلیکیشن‌های جدید برای رابط کاربری خود پرده برداشت که از آن جمله باید به مسیریاب Petal Maps با پوشش بیش از ۱۴۰ منطقه و کشور و موتور جست‌وجوی Petal Search با پوشش بیش از ۱۷۰ منطقه و کشور اشاره کرد.

دستیار صوتی Celia نیز در این گوشی حاضر بوده و حالا با پشتیبانی از ۵ زبان در ۱۵ کشور حضور دارد.

رنگ – قیمت – زمان حضور در بازار

میت ۴۰ پرو در مدل مجهز به پوشش شیشه‌ای بخش پشتی در رنگ‌های مشکی و سفید و یک رنگ ترکیبی خاص با نام Mystic Silver ارائه می‌شود و دو رنگ سبز و زرد متمایل به نارنجی آن نیز از پوشش چرم گیاهی برخوردارند. میت ۴۰ پرو با قیمت ۱,۱۹۹ یورو به بازار عرضه می‌شود.

در میت ۴۰ پرو پلاس اما تنها با دو رنگ سفید و مشکی روبرو می‌شویم که هر دو پوششی سرامیکی دارند و قیمت آن نیز ۱,۳۹۹ یورو است.

کیس رینگ لایت این دو گوشی ۶۹ یورو قیمت‌گذاری شده و قلم M-Pen 2 را نیز می‌توان با قیمت ۹۹ یورو تهیه کرد.

Huawei Mate 40

عضو سوم این خانواده یعنی Mate 40 همانطور که می‌توان حدس زد نمونه ساده‌تری نسبت به دو مدل پیشین بوده و با این‌که بسیاری از امکانات پرو و پرو پلاس در این‌جا نیز حضور دارد اما در این میان به تفاوت‌های مشهودی نیز می‌توان اشاره کرد. میت ۴۰ از همان طراحی پیشین در صفحه‌نمایش خمیده و دوربین‌های دایره‌ای بخش پشتی بهره می‌برد اما می‌توان آن را در یک نگاه از دو مدل دیگر تشخیص داد؛ چرا که در کناره سمت چپ بالای صفحه‌نمایش به‌جای حفره بیضی‌شکل دوربین‌های سلفی، یک حفره کوچک تکی دیده می‌شود.

با توجه به کوچک‌تر شدن صفحه‌نمایش، ابعاد دستگاه نیز تغییر کرده و طول و عرض آن به‌ترتیب به ۱۵۸٫۶ و ۷۲٫۵ میلی‌متر رسیده است. ضخامت این گوشی در دو نسخه شیشه‌ای و چرم کیاهی به‌ترتیب ۸٫۸ و ۹٫۲ میلی‌متر است که تفاوتی نسبت به مدل پرو ندارد. اختلاف میت ۴۰ با همتایان پرو و پرو پلاس آن در زمینه وزن نیز ادامه پیدا کرده و این مدل با وزن ۱۸۸ گرمی (۱۸۴ گرم در نسخه چرم گیاهی)، سبک‌ترین نمونه در این خانواده محسوب می‌شود. استاندارد مقاومت این گوشی از دو مدل دیگر ضعیف‌تر بوده و با IP53 امکان غوطه‌وری در آب را از کاربران سلب می‌کند.

صفحه‌نمایش گوشی کوچک‌تر شده و حالا یک نمونه ۶٫۵ اینچی‌ست که با وجود آن‌که فناوری ساخت OLED و رفرش ۹۰ هرتزی خود را حفظ کرده اما وضوح آن کمتر شده و به ۱۰۸۰×۲۳۷۶ پیکسل رسیده است. نرخ نمونه‌برداری تاچ این پنل نیز همان ۲۴۰ هرتز سابق است. دوربین سلفی درون صفحه‌نمایش، ۱۳ مگاپیکسلی f/2.4 است که ظاهرا تفاوتی با دوربین سلفی دو گوشی دیگر ندارد اما سنسور عمق میدان از کنار آن حذف شده است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی پیشین در این‌جا نیز بدون تغییر حضور دارد اما دو دوربین دیگر کاملا متفاوت بوده و شامل یک نمونه ۱۶ مگاپیکسلی التراواید با f/2.2 و یک نمونه ۸ مگاپیکسلی تله‌فتوی عادی با f/2.4 (و پشتیبانی از OIS و فوکوس خودکار) می‌شوند. مکانیزم فوکوس لیزری این مجموعه نیز بدون تغییر مانده است.

میت ۴۰ به باتری ضعیف‌تری با ظرفیت ۴,۲۰۰mAh مجهز است که در زمینه شارژ نیز متفاوت از دو مدل دیگر عمل می‌کند. شارژر سیمی این باتری یک نمونه ۴۰ واتی‌ست و از شارژ بی‌سیم نیز ظاهرا در آن خبری نیست.

دیگر تغییر این مدل در بخش پردازشی رخ داده جایی‌که پروسسور Kirin 9000 جای خود را به پروسسور دیگری به نام Kirin 9000E داده که از لحاظ هسته‌های پردازشی (۱ هسته A77 با فرکانس ۳٫۱۳ گیگاهرتز، ۳ هسته A77 با فرکانس ۲٫۵۴ گیگاهرتز و ۴ هسته ۲٫۰۵ گیگاهرتزی A55) تغییری نسبت به قبل نداشته اما از هسته‌های بزرگ NPU در آن یکی کاسته شده و تعداد هسته‌های گرافیکی Mali-G78 نیز از ۲۴ به ۲۲ رسیده است. این مدل نیز ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

میت ۴۰ با همان رنگ‌های ارائه شده برای میت ۴۰ پرو با قیمت ۸۹۹ یورو به بازار عرضه می‌شود.

Porsche Design Huawei Mate 40 RS

طبق معمول یک نسخه خاص از این سری مزین به نام پورشه دیزاین نیز برای خانواده میت ۴۰ ارائه شده که طراحی ویژه‌ و متفاوتی را عرضه می‌کند. در پورشه دیزاین هواوی میت ۴۰ طراحی دایره‌ای دوربین‌های بخش پشتی جای خود را به یک ترکیب هشت ضلعی داده و خطوط موازی زیر دوربین نیز این گوشی را به‌طور کامل از دیگر اعضای این خانواده تفکیک می‌کند. بقیه المان‌های مرتبط با طراحی در این مدل ظاهرا تفاوتی با مدل‌های دیگر نداشته و مثل مدل پرو پلاس نیز تنها در رنگ مشکی و سفید سرامیکی عرضه می‌شود.

یک ویژگی متفاوت دیگر این گوشی حضور سنسور دماسنج اینفرارد است که محدوده منفی ۲۰ تا ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد را پوشش می‌دهد.

طول و عرض این مدل همان ۱۶۲٫۹ و ۷۵٫۵ میلی‌متر در مدل‌های پرو و پرو پلاس است اما ضخامت آن به رقم بسیار زیاد ۱۰٫۱ میل‌متری رسیده و حالا ۲۳۴ گرم نیز وزن دارد.

سایز مشخصات این گوشی هیچ تفاوتی نسبت به Mate 40 Pro Plus نداشته و همه چیز از دوربین‌های اصلی و سلفی گرفته تا پردازنده و حافظه رم، ظرفیت باتری و شارژر و گزینه‌های ارتباطی در این‌جا نیز تکرار شده‌اند. یک تفاوت محسوس دیگر البته به حافظه داخلی تعلق دارد که از ۲۵۶ به ۵۱۲ گیگابایت رسیده است.

پورشه دیزاین هواوی میت ۴۰ آر اس با قیمت بسیار بالای ۲,۲۹۵ یورو به بازار عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 207 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 7 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.