دریچه تکنولوژی منتظر اولین گوشی تاشوی شیائومی باشید - ژوانا

ماه گذشته Lu Weibing، مدیرعامل شیائومی، اعلام کرد که این شرکت قرار است امسال محصولات جدیدی را در سری Mi Mix و Mi Pad به بازار عرضه کند. وی همچنین اذعان کرده بود که شیائومی به‌زودی از اولین گوشی هوشمند تاشوی خود رونمایی خواهد کرد. اکنون نیز شایعات حاکی از آن است که با عرضه‌ی گوشی تاشوی شیائومی فاصله‌ی چندانی نداریم.

گفته می‌شود اولین گوشی تاشوی شیائومی در سری گوشی‌های Mi Mix این مجموعه قرار خواهد گرفت و احتمالاً نام Mi MIX 4 Pro Max را برای آن در نظر گرفته باشند.

با وجود اینکه هنوز خبر رسمی از نام و رونمایی این محصول در دست نیست اما باتوجه به سابقه‌ی شیائومی در عرضه‌ی گوشی‌هایی خلاقانه با ویژگی‌هایی جدید در سری Mi Mix، رونمایی از اولین گوشی تاشوی شیائومی در این سری چندان دور از انتظار هم نیست.

به نظر می‌رسد گوشی Mi MIX 4 Pro Max شیائومی همچون گوشی تاشوی Mate XS هواوی دارای نمایشگر تاشونده‌ رو به بیرون باشد که پس از تا شدن، صفحه‌نمایش ۶٫۳۸ اینچ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از آنجایی که شیائومی هنوز توان تولید داخلی نمایشگر تاشونده را ندارد احتمال می‌رود این صفحه‌نمایش در واقع از شرکت CSOT که از زیر مجموعه‌های TCL است تأمین شود.

در این رابطه بخوانید:
–  تماشا کنید: آنباکسینگ سینمایی از گوشی شیائومی می میکس آلفا

گفتنی است که این شایعه منافاتی با خرید نمایشگر از سامسونگ توسط شیائومی ندارد و احتمالاً این تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند چینی قصد دارد نمایشگر‌های تاشونده‌ی سامسونگ را برای گوشی‌های تاشوی رو به داخل (همچون گلکسی زد فولد) خریداری کند.

xiaomi-smartphone.jpg

با اینکه اینکه شایئومی اولین بار در سال ۲۰۱۹ از تصمیم خود برای ساخت گوشی‌های هوشمند تاشو پرده برداشت اما با وجود پتنت‌های فراوان با ویژگی‌های مختلف، شاهد اخبار رسمی نسبت به پیشرفت روند ساخت این گوشی‌ها نبودیم.

حالا اما شایعات جدید مبنی بر عرضه‌ی اولین گوشی هوشمند تاشوی شیائومی تحت عنوان Mi MIX 4 Pro Max دوباره اشتیاق کاربران را برای رونمایی از این گوشی جذاب و خلاقانه‌ی شیائومی، زنده می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 142 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها