دریچه تکنولوژی هر آن‌چه از قسمت دوازدهم سریال قورباغه انتظار داریم - ژوانا

ایرانسل
تکنولایف (داخلی)

قسمت دوازدهم سریال قورباغه هفته آینده منتشر ‌شود. با مشخص‌شدن سرنوشت خونین سروش [محمدامین شعرباف] به نظر می‌رسد که شخصیت‌های اصلی سریال قورباغه حالا با احتیاط بیشتری تصمیم می‌گیرند. اگرچه اپیزود پیشین جهش بزرگی در روند کلی داستان سریال ایجاد کرد اما از قسمت بعدی سریال قورباغه دقیقا چه انتظاری داریم؟ با ویجیاتو همراه باشید.

هر آن‌چه از قسمت دوازدهم سریال قورباغه انتظار داریم

در ابتدا به نظر می‌رسید که هومن سیدی در سریال قورباغه به اهمیت فضاسازی‌ها و درگیری لطیف با مخاطب پی برده اما فراموش کرده که سریال او قرار نیست یک سریال آنتولوژی یا یک مینی سریال جزئی باشد. تعداد قابل توجهی از اپیزودهای نیم‌فصل ابتدایی سریال داستان مشخصی را دنبال نمی‌کرد و این چرخه باطلی که به نظر می‌رسید مجموعه داستانی هومن سیدی در آن گرفتار شده، ممکن بود سریال را در آستانه نابودی قرار دهد.

اما با آغاز نیم‌فصل دوم، شرایط کاملا دگرگون شد. سریال قورباغه‌ در اپیزودهای نیم‌فصل دوم به تدریج به روایت داستان اصلی بازگشت و حالا در نقطه اوج هیجان قرار دارد. با توجه به روندی که سریال از نیم‌فصل دوم آغاز کرده به نظر می‌رسد که قسمت دوازدهم سریال قورباغه هم سطح بالایی از هیجان را ارائه می‌دهد.

سریال قورباغه در چند اپیزود اخیر ثابت کرد آن‌چه در ساعات ابتدایی داستانش روایت کرده اگرچه اندکی بی‌فایده و حاشیه‌محور بوده اما چندان هم بی‌هدف نبوده و حالا از همه روایت‌های ابتدایی‌اش برای کامل‌کردن پازل داستانی یاری می‌گیرد. برنامه منظم هومن سیدی برای مرتب‌کردن جزییات داستان در نیمه دوم سریال آغاز شد و در اپیزودهای منتهی به قسمت بعدی که هفته آینده منتشر می‌شود، سرعت بیشتری گرفت.

ایرانی کارت
Dicardo
هر آن‌چه از قسمت دوازدهم سریال قورباغه انتظار داریم

انتظار می‌رود که قسمت دوازدهم سریال قورباغه جزییات بیشتری از رابطه پنهان لیلا نوری [فرشته حسینی] با شمس‌آبادی [هومن سیدی] ارائه دهد، زوایای پنهان تلاش‌های رامین [صابر ابر] برای نابودی امپراطوری نوری [نوید محمدزاده] را آشکار سازد و سطح جدیدی از هیجان را به سریال ارائه دهد.

برخلاف نیم‌فصل اول سریال که از روایت داستان فراری بود حالا این نیم‌فصل دوم سریال است که می‌خواهد بدون تعارف و معطلی داستان خویش را پیش ببرد.

نقد سریال قورباغه را در ویجیاتو بخوانید:

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 358 views بار دسته بندی : فیلم و سریال تاريخ : 5 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.