دریچه تکنولوژی وزیر ارتباطات از بهبود وضعیت پینگ بازی‌های آنلاین خبر داد - ژوانا

اواخر اسفند ماه بود که بنابر آنچه قطعی کابل‌های زیردریایی در قطر اعلام شد، وضعیت سرعت اینترنت به خصوص در شب‌ها دچار افت کیفیت شده و همچنین زمان پینگ بازی‌های آنلاین به شدت افزایش یافت. اما به نظر این مشکل حل و ساعاتی پیش آذری جهرمی در حساب اینستاگرام خود مدعی بهبود وضعیت پینگ بازی‌های آنلاین شده است.

روز ۲۳ اسفند ماه بود که پیمان قره‌داغی، مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، طی گفت‌وگویی با تأیید نامناسب بودن کیفیت اینترنت در ساعات اوج مصرف علت اصلی آن را قطعی یکی از مسیرهای ارتباطات اینترنت بین‌المللی از طریق کشور قطر اعلام نمود.

قره داغی در این مورد اعلام کرد که از دست دادن این مسیر بین‌المللی اینترنت موجب کاهش ۸۵۰ گیگابیت از ظرفیت اینترنت زیرساخت ارتباط بین‌المللی کشور شده است. این قطعی در دریای مدیترانه و حد فاصل مصر و ایتالیا رخ داده و اپراتور بالادست شرکت قطری اعلام کرده تا ۴ فروردین به‌دلیل مانور نیرو‌های ناتو امکان ورود به حریم دریایی نقطه قطع را ندارد.

در همان مطلب قره‌داغی پیش‌بینی کرده بود که مشکل کاهش سرعت ناشی از قطعی مسیر یاد شده تا ۱۵ فروردین ماه به طول انجامد و عملاً نمی‌توان وضعیت را طی بازه مذکور بهبود داد.

به هر حال ساعاتی پیش وزیر ارتباطات در حساب اینستاگرام خود با انتشار یک استوری اعلام کرد که مشکل اینترنت زیردریایی قطر حل شده و وضعیت پینگ بازی‌های آنلاین بهبود یافته است.

ping-1.jpg

در ادامه وزیر ICT از مخاطبان خود خواست در صورتی که وضعیت اینترنت محل زندگی آنها بهبود پیدا نکرده با ذکر نام استان و اپراتور، این موضوع را گزارش کنند.

جهرمی همچنین در سومین استوری متوالی خود به بازی‌هایی که گیمرها نسبت به سرعت آنها اعتراض دارند نیز اشاره کرده و از آنها خواست در صورتی که در یک بازی با مشکل سرعت مواجه هستند، نام آن را ذکر کنند تا موضوع بررسی گردد.

ما نیز از شما دوستان می‌خواهیم در صورتی که اهل بازی‌های آنلاین هستید وضعیت پینگ اینترنت بازی خود را بررسی کرده و تغییر آن را در بخش نظرات همین مطلب اعلام نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 296 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.