دریچه تکنولوژی وقتی المان‌های سبک روگ‌لایک وارد بازی‌های اکشن می‌شود - ژوانا

داستان در آینده‌ای دور روایت می‌شود. جایی که ربات‌ها قیام کرده‌اند و اختیار شهر را به دست گرفته‌اند. مردم به قتل می‌رسند و فرمانده ربات‌ها ابایی از دستگیری و محبوس کردن انسان‌ها ندارد. شما در نقش Zero وارد داستان می‌شوید. انسانی که تلاش می‌کند با دلگرمی‌های همسرش تا جای ممکن شهر را از شر ربات‌ها پاک کند. البته این یک آرزوی محال است و Zero در اولین رویارویی‌اش با باس‌فایت‌های بازی شسکت می‌خورد و کشته می‌شود.

درنتیجه همسر او نیز دستگیر می‌شود و شاید به نظر برسد که داستان تمام شده. اما تنها محقق بازمانده از چنگ ربات‌ها تصمیم می‌گیرد با استفاده از DNA یک انسان بی‌نقص که درواقع شخصیت Zero است امید را به کره زمین برگرداند. حال Zero دوباره متولد می‌شود. اما نه در نقش یک انسان، بلکه یک سوپر کلون یا درواقع انسانی با ویژگی‌های خاص و غیرمعمولی. Zero دیگر از مرگ نمی‌ترسد. چون هر بار که بمیرد باز هم در آزمایشگاه این محقق به زندگی برمی‌گردد. درواقع اینجاست که المان‌های روگ‌لایک بازی جان می‌گیرند.

ایرانی کارت
Dicardo

گیم‌پلی بازی به هیچ عنوان سخت نیست. دو جوی‌استیک روی صفحه ظاهر می‌شود که با یکی مسیر حرکت Zero را تعیین می‌کنید و با دیگری به اطراف می‌پرید یا درواقع جا خالی می‌دهید. پروسه شلیک کردن کاملا اتوماتیک است و نیاز به فشردن دکمه‌ای ندارد. حال باید در هر مرحله نهایت تلاشتان را بکنید تا ربات‌ها را بکشید و کشته نشوید! اگر کشته شوید باز هم به آزمایشگاه برمی‌گردید و می‌بایست دوباره مرحله را آغاز کنید. در پایان هر قسمت از مرحله می‌توانید یک آپگرید برای خودتان انتخاب کنید تا پیشروی آسان‌تر شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.