دریچه تکنولوژی ویژگی‌های جذاب اندروید 12 چیست - ژوانا

در حالی که هنوز هم بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند منتظر دریافت یازدهمین نسخه از بروزسانی سیستم عامل اندروید هستند، توسعه دهندگان و برنامه نویسان جهانی اندروید، جزئیات بیشتری را از جدیدترین سیستم عامل گوگل یعنی اندروید ۱۲ با نام «Snow Cone» منتشر کردند.

گوگل هرساله نسخه‌های آزمایشی و ناتمام سیستم عامل اندروید را برای توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان منتشر می‌کند تا آن‌ها بتوانند قبل از انتشار نسخه نهایی با ایجاد API های جدید، تغییراتی در سطح سیستم را برای بازخورد نهایی ارائه دهند. اندروید ۱۲ نیز به زودی در دست توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت، این سیستم عامل دارای ویژگی‌های جدیدی چون حالت جدید چرخش خودکار، ویژگی مدیریت بازی، حالت کار با یک دست برای راحتی هرچه بیشتر کاربران و تنظیم سریع میزان روشنایی صفحه نمایش است.

Android-12.jpg

ویژگی چرخش خودکار
عملکرد چرخش خودکار که تا کنون به سنسور شتاب سنج و سنسور ژیروسکوپ گوشی شما بستگی داشت، در اندروید ۱۲ به دوربین سلفی منتقل شده است. این ویژگی احتمالا به طور هوشمندانه‌ای می‌تواند با توجه به حالت سر کاربر از طریق دوربین سلفی، محتوای درون نمایشگر را به صورت عمودی یا افقی تغییر دهد.

ویژگی مدیریت بازی
سرویس «GameManager» که به عنوان (سرویس مدیریت ویژگی‌های بازی) نیز شناخته می‌شود، یکی دیگر از ویژگی‌های اندروید ۱۲ است، گوگل API های جدیدی را برای نشان دادن تنظیمات صوتی، تنظیمات روشنایی و سطح باتری کنترلرها هنگام بازی در این ویژگی طراحی کرده است. این قابلیت همچنین امکان فعالسازی Do Not Disturb را به طور خودکار هنگام ورود به بازی امکان پذیر می‌کند.

حالت کار با یک دست
گوگل قصد دارد که از طریق اندروید ۱۲ ویژگی کار با یک دست را به طور پیش‌رفته‌تری توسعه دهد، با افزایش ابعاد صفحه نمایش‌ گوشی‌های هوشمند کار کردن با آن‌ها از طریق یک دست امری بسیار دشوار است بنابراین این ویژگی قطعاً مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت.

تنظیم سریع میزان روشنایی صفحه نمایش
شما در اندروید ۱۲ می‌توانید با مقداری که از پیش تعیین کرده‌اید، سریع‌تر از گذشته میزان روشنایی صفحه نمایش خود را تغییر دهید. انتظار داریم که به زودی جزئیات بیشتری از ویژگی منتشر شود.

انتظار داریم اولین پیش‌نمایش اندروید ۱۲ برای توسعه‌دهندگان تا چند روز آینده منتشر شود، بنابراین گزارش‌های تکمیلی بیشتری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 171 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها