دریچه تکنولوژی پای ماینینگ به کافی نت‌ها هم باز شد (+عکس) - ژوانا

افزایش شدید بهای بیت کوین و اتریوم باعث شده شاهد صحنه‌هایی چون ماینینگ در گاوداری‌ها، مرغ داری‌ها و حتی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها باشیم. اما در تازه‌ترین آنها شاهد تغییر کاربری کافی نت‌ها هستیم.

در مناطق زیادی از دنیا شیوع کرونا و محدودیت‌ها باعث شده کسب و کارهایی چون کافی نت‌ها مراجعه کنندگان چندانی نداشته باشند. البته در بسیاری از کشورها مردم به ناچار برای ثبت نام سجام از ۸ صبح صف نمی‌بندند.

hKBzJkZBP6GgmT03.jpg

در هر صورت سودآوری استخراج بیت کوین و اتریوم باعث شده یک کافی نت در ویتنام تغییر کاربری بدهد و حالا با استفاده از کارت گرافیک ماین می‌کند. کافی نت مورد بحث وابسته به یک فروشگاه سخت افزاری است و تهیه ده‌ها کارت گرافیک GeForce RTX 3080 انویدیا در شرایط کنونی بازار چندان عجیب به نظر نمی‌رسد.

KuHbjtDPXQDpNlIl.jpg

جالب اینکه مالک این کافی نت مدعی شده استخراج ارزهای دیجیتال بسیار سودآورتر از کافی نت داری است. به وضوح این نمی‌تواند نشانه خوبی برای گیمرها و همه آنهایی باشد که به یک کارت گرافیک جدید نیاز دارند.

هم اکنون هر بیت کوین ۴۸,۹۶۳٫۷۰ دلار آمریکا ارزش دارد که اگر آن را به طور مستقیم تبدیل کنیم، حدوداً معادل ۱,۲۶۳,۲۶۳,۴۶۰ تومان است. هر اتریوم هم ۱,۷۹۳٫۶۰ دلار ارزش دارد که با احتساب دلار ۲۵۸۰۰ تومانی، معادل ۴۶,۲۷۴,۸۸۰ تومان است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 193 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها