دریچه تکنولوژی چطور روی یک اقیانوس زنده بمانیم؟ - ژوانا

اما امروز قرار نیست درمورد Survival on Raft صحبت کنیم. همانطور که قبلا هم اشاره کردم کپی کردن در بین بازی‌های موبایلی امری عادی محسوب می‌شود. کافیست یک بازی معروف شود، صدها کلون از آن ساخته می‌شود. اما در این بین واقعا بازی‌هایی هستند که ارزش تجربه کردن را دارند. برای مثال Epic Raft ساخته استودیو Lightcore Ltd از آن دسته کلون‌هایی است که تلاش کرده خودش را از زیر سایه بازی اصلی بیرون بکشد. آیا موفق بوده؟ کاملا.

اولین تفاوت بین دو بازی زاویه دید آن‌هاست. Survival on Raft از دید اول شخص دنبال می‌شود و Epic Raft ایزومتریک است. تقریبا تمام مکانیزم‌های دیگر بین دو بازی یکسان است. اما نحوه استفاده از تجهیزات و امکانات و قابلیت‌های دو بازی کاملا با یکدیگر متفاوت است. همچنان در Epic Raft می‌بایست دنبال لوت باشید، آب و غذا پیدا کنید و اگر بیمار شدید سریعا سراغ یک راهکار بگردید. کنار تمام تجهیزاتی که باید به مرور زمان بسازید می‌بایست حواستان به لباستان هم باشد.

ایرانی کارت
Dicardo

دنیای بازی بزرگ‌تر از چیزی است که در Survival on Raft دیده بودیم. اینجا جزیره‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید واردشان شوید. در این جزیره‌ها تنها نیستید و درواقع تنها همدم یا به نوعی دشمن شما کوسه‌ای نیست که در آب‌های اطرافتان دور دور می‌کند. ساکنین این جزیره‌ها که اغلب جانورانی مانند خرچنگ‌ها و حتی زامبی‌ها هستند چندان دوستانه رفتار نمی‌کنند. درنتیجه هر بار که پا روی این جزیره‌ها می‌گذارید باید حواستان به آن‌ها باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.