دریچه تکنولوژی گوشی اقتصادی POCO M3 Pro 5G شیائومی در راه است - ژوانا

Poco M3 شیائومی نوامبر سال میلادی گذشته روانه بازار شد و توانسته به یکی از ارزشمندترین گوشی‌های اقتصادی موجود تبدیل شود. حال می دانیم گوشی جدید Poco M3 Pro شیائومی با پشتیبانی از شبکه‌های ۵G در راه است.

یک تأییدیه صادر شده از سوی FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) آمریکا نشان می‌دهد شیائومی به زودی گوشی Poco M3 Pro را با شناسه M2103K19PG عرضه می‌کند. این لیست نشان می‌دهد Poco M3 Pro از نظر ویژگی‌ها و قابلیت‌های سخت افزاری مشابه Redmi Note 10 5G است که اوایل ماه مارس امسال معرفی شد.

540.jpg

Redmi Note 10 5G به یک صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی LCD با نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز، بیشینه شدت روشنایی ۵۰۰ نیت و شیشه محافظ گوریلا گلکس ۳ مجهز است. این گوشی نیروی پردازشی خود را از چیپست ۷ نانومتری MediaTek Dimensity 700 با هشت هسته پردازشی و ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X می‌گیرد.

656665.jpg

گوشی ردمی نوت ۱۰ ۵G شیائومی دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.79، یک دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، شارژر ۱۸ واتی و حسگر اثر انگشت تعبیه شده بر روی لبه کناری را برشمرد.

به این ترتیب می‌توان انتظار مشخصات سخت افزاری مشابه Redmi Note 10 5G را برای گوشی پوکو M3 پرو داشت. انتظار می‌رود در روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره گوشی POCO M3 Pro 5G منتشر شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 212 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها