دریچه تکنولوژی گوشی ردمی K40 با تراشه‌ی اسنپدراگون 870 روی Geekbench مشاهده شد - ژوانا

تنها دو روز تا رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری K ردمی فرصت باقی مانده است و شایعات پیرامون این مجموعه همچنان ادامه دارد. پس از معرفی رسمی بخشی از مشخصات گوشی ردمی K40 این بار گزارش‌هایی مبنی بر مشاهده‌ی نتایج بنچمارک این گوشی به همراه مدل K40 Pro روی سایت Geekbench به گوش می‌رسد.

تا به اینجا اطلاعات رسمی اعلام شده از سوی ردمی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ برای نسخه‌ی Redmi K40 Pro اشاره دارد. این در حالی است که هنوز منبع موثقی از جزئیات تراشه‌ی پردازشی نسخه‌ی پایه‌ی گوشی K40 پرده برنداشته است.

با این حال گزارش‌های جدیدی بدست آمده که نشان می‌دهد احتمالاً دو شماره مدل «M2012K11AC» و «M2012K11C» مشاهده شده در وب‌سایت گیک‌بنچ به ترتیب متعلق به ردمی K40 و نسخه‌ی K40 Pro باشد.

بنا بر شایعات پیشین در مورد نسخه‌ی  پایه (Vanilla) گوشی K40 احتمال می‌رود این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ یا تراشه‌ی مورد انتظار سری ۷ اسنپدراگون مجهز شود. شایعات دیگر نیز حاکی از آن است که احتمالاً این نسخه، تراشه‌ی پردازشی دایمنسیتی ۱۱۰۰ یا ۱۲۰۰ را اختیار خواهد کرد.

در این رابطه بخوانید:

– تاریخ رونمایی از گوشی ردمی K40 شیائومی مشخص شد؛ منتظر تجربه‌ای نو باشید
– چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام با بالاترین فرکانس دنیا معرفی شد
– انتشار تصاویر بسته بندی گوشی پرچمدار ردمی K40؛ هم با شارژر و هم بدون شارژر!
– مشخصات چیپست هیولا اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام اعلام شد

با این وجود نتایج مشاهده‌ شده‌ی منتسب به ردمی K40 در وب‌سایت Geekbench، اطلاعات بیشتری از مشخصه‌های فنی در اختیار می‌گذارد. به نظر می‌رسد گوشی K40 ردمی شیائومی  که با اسم‌ رمز «alioth» روی سایت شناخته می‌شود دارای تراشه‌ی ۱٫۸۰ گیگاهرتزی کوالکام، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و همچنین ارائه‌دهنده‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۱ باشد.

Redmi-K40-Geekbench-696x893.jpg

همچنین با بررسی کد منبع لیست مشخص شده است این تراشه‌ی کوالکامی می‌تواند به حداکثر سرعت ۳٫۱۹ گیگاهرتز دست پیدا کند که از این رو احتمال می‌رود با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ برای این گوشی روبرو باشیم. لازم به ذکر است در بنچمارک اجرا شده، گوشی ردمی K40 موفق به کسب امتیاز ۱۰۱۶ بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و رکورد ۳۳۳۲ امتیازی بخش چندهسته‌ای شده است.

Redmi-K40-Geekbench-source-code-689x1024.jpg

همان‌طور که پیش‌تر هم مشخص شده بود این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچ AMOLED E4 سامسونگ مجهز خواهد بود و دوربین سلفی نیز در حفره‌‌ی مرکز بالای صفحه جای خواهد گرفت. این نمایشگر همچنین از رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره مند شده است که توسط باتری ۴٫۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات تغذیه می‌شود.

انتظار می‌رود دو گوشی K40 و K40 Pro با مشخصاتی تقریباً مشابه و تفاوت‌های تنها در بخش دوربین و تراشه، در تاریخ ۷ اسفند ماه به طور رسمی رونمایی شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 181 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها