دریچه تکنولوژی ۱۹ لوکیشن عجیب برای زندگی کردن در ماینکرفت [تماشا کنید] - ژوانا

ایرانسل
کوین نیک

در سری ویدیوهای آموزش ماینکرفت سراغ نکات، ترفندها، حقایق و سازه‌هایی می‌رویم که می‌توانند جذابیت بازی را برای شما دو چندان کنند. ماینکرفت دنیایی وسیع است که هرچه در آن کنکاش کنید، باز هم موارد جدیدی برای تجربه کردن پیدا می‌کنید. البته ورود به بسیاری از این موارد بدون استفاده از ویدیوهای آموزشی مربوطه امکان‌پذیر نیست.

تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو

از ساختن سازه‌هایی بزرگ و خودکار گرفته تا خلق منظره‌هایی چشم‌نواز، ماینکرفت دست شما را برای رسیدن به آنچه آرزو می‌کنید کاملا باز می‌گذارد. یکی از زیبایی‌های بازی این است که برای رسیدن به هرکدام از این آرزوها راه‌های مختلفی پیش رویتان می‌گذارد. اگر حرفه‌ای باشد، راه‌های پیچیده‌ای را می‌توانید انتخاب کنید و برای تازه‌کارها نیز همیشه گزینه‌های ساده‌تری وجود دارد.

ایرانی کارت
Dicardo

فارغ از پیشرفت باور نکردنی ماینکرفت طی سال‌های گذشته، این بازی بخش بزرگی از گسترشش را مدیون کاربران و جامعه فعال آنان است. کاربرانی که در تمام این سال‌ها وقتشان را صرف ساخت مادهای مختلف، طراحی سازه‌های جدید، پیدا کردن راه‌حل‌های نوین برای برطرف کردن مشکلات و پیاده‌سازی مکانیزم‌های فوق‌العاده‌ای کرده‌اند که می‌توانند کاربران دیگر را ساعت‌ها مشغول بازی نگه دارند.

بازی‌های سندباکسی مانند ماینکرفت به ما اجازه می‌دهند هرکاری که دلمان خواست را به سادگی انجام دهیم. دنیای بزرگ بازی برای ما محدودیتی ایجاد نمی‌کند و این اختیار را داریم تا در هر نقطه‌اش ساکن شویم. اما در این بین مکان‌هایی وجود دارند که زندگی کردن در آن‌ها اصلا کار عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد. در این ویدیو سراغ عجیب‌ترین لوکیشن‌های ماینکرفت برای زندگی کردن می‌رویم. پس تا انتهای ویدیو همراهمان باشید.


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 432 views بار دسته بندی : راهنمای خرید و آموزش تاريخ : 26 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.