دریچه تکنولوژی ۲۰ شخصیت برتر سری اساسینز کرید [قسمت دوم] - ژوانا

ایرانسل
کوین نیک

امکان ندارد که اهل دنیای گیم باشید و اسم سری اساسینز کرید را نشنیده یا حداقل یکی از عناوین این سری را تجربه نکرده باشید. حقیقت این است که دنیای جذاب این سری روز به روز گسترده‌تر می‌شود و مرزهای جاه‌طلبی‌اش سرزمین‌های جدیدی را فتح می‌کند. از مصر باستان و اورشلیم گرفته تا لندن انقلاب صنعتی و فرانسه در زمان آشوب. اخیرا هم که در ماجراجویی‌ای جذاب ما را به دنیای وایکینگ‌ها برده تا بیشتر با جذابیت‌های اساطیری اروپای شمالی آشنا شویم.

اما قسمت بدیهی ماجرا این است که دنیای وسیع این سری تنها به بازی‌ها محدود نمی‌شود و شامل تعداد زیادی کتاب و کمیک بوک است که پس زمینه این فرانچایز را حتی بیشتر از قبل گسترش می‌دهند. مثل کمیک بوک Assassin’s Creed: Bloodstone که در جنگ ویتنام به وقوع می‌پیوندد و این بار دست به تغییر جزئیات دنیای بی‌رحم این جنگ زده می‌زند.

حالا در قسمت دوم این مقاله قرار است به ادامه لیست ۲۰ شخصیت برتری بپردازیم که در بازی‌های این سری ظاهر شده‌اند. نیازی به گفتن هم نیست که قطعا این مقاله می‌تواند باعث اسپویل مستقیم تعدادی از وقایع بازی‌ها شود. پس اگر این موضوع برایتان اهمیتی ندارد با ویجیاتو همراه باشید.

۹ – Connor Kenway

کانر کانوی

کانر به عنوان شخصیت اصلی اساسینز کرید ۳ طبیعتا از اهمیت زیادی برخوردار است و در طول بازی سعی می‌شود که مبارزات امریکای استعماری و نگرش‌های متفاوت تمپلارها و اساسین‌ها از دید او که یک بومی امریکا است به بازیکن‌ها نشان داده و به این شکل حال و هوای دوره استقلال امریکا با گوشت و خون درک شود. کانر در ظاهر یک مرد بی صبر و حوصله اما در باطن او ویژگی‌های مهم و چشم‌گیر دیگری وجود دارد. اون نسبت به موقعیت‌های خودش فروتن است و همیشه سعی می‌کند که اخلاق مداری جزو اصول اولیه کار او باشد. او بسیار در دیالوگ‌های بازی خوش صحبت است و در طول بازی مشخص می‌شود که تنها زمینه‌ای که او در آن یک اساسین واقعی است، میادین جنگ نیست.

۸ – Aya

Aya

Aya of Alexandria یا به اختصار Amunet، یکی از بنیان‌گذاران اصلی گروهی به نام اعضای مخفی بود که بعدها به همان اساسین‌هایی که میشناسیم معروف شدند. او در طی مدتی که در زیر سایه کلئوپاترا فعالیت‌ می‌کرد، همزمان برای تاج و تخت مصر باستان با رومیان نیز می‌جنگید. اما وقتی که کلئوپاترا با گروهی به نام پیروان باستان متحد شد، همه‌چیز تغییر کرد. آن گروه بعدها به تمپلارهایی که می‌شناسیم تبدیل شدند.

آیا و همسرش بایک که از سمت حکومت احساس خیانت می‌کردند، تصمیم گرفتند با سازمان زیرزمینی خودشان یعنی همان اعضای مخفی علیه آن نظام بجنگند. در نهایت با وجود عشق قوی میان آیا و بایک، او از شوهرش جدا شد و بخشی از اعضای مخفی را برای رومیان تاسیس و رهبری کرد.

بیشتر بخوانید:

۷ – Evie Frye

ایوی فرای

ایوی که قسمت متفکر و باهوش تیم دونفر جیکوب و ایوی در اساسینز کرید سیندیکیت محسوب می‌شود، از ۶ سالگی خود را به تمرینات سخت و سنگین عادت داده است و گاها این را می‌شود در جدی‌تر بودن او نسبت به برادرش دید.

جیکوب و ایوی تقریبا تمام عمر خود را برای برقراری عدالت در لندن مبارزه کردند. همچنین آن‌ها کمک ویژ‌ه‌ای به جوانانی که از سمت رهبران صنعتی به آن‌ها ظلم شده بود کردند و گاها باعث طغیان آن‌ها نیز می‌شدند.

۶ – Altaïr Ibn-La’Ahad

Altaïr Ibn-La'Ahad

الطائر از بدو کودکی برای عضویت در گروه برادری Levantine Brotherhood of Assassins آماده شده است و به همان مقدار نیز وفادار است. مهارت او در نبرد و استفاده از محیط برعلیه دشمنان نیز ستودنی است و این چیزی است که او را به یک اساسین عالی تبدیل می‌کند. با این وجود تمام زحمات او به نبردهای مختلف روزمره محدود نمی‌شود و طی سالیان طولانی او سخت برای پیمان برادری‌اش زحمت کشید تا مطمئن شود که این راه در آینده نیز تا حد امکان ادامه دارد.

الطائر از زمانی که یک اساسین ارشد بود تا دوران سالخوردگی‌اش که یکی از مرشدان به حساب می‌آمد، همواره به راه و باور خود اطمینان داشت و به این دلیل است که همواره برای همه قابل احترام است.

ایرانی کارت
Dicardo

۵ – Leonardo da Vinci

Leonardo da Vinci

نقاش، مخترع، مبتکر و ریاضی‌دان مشهور؛ بله، لئوناردو داوینچی. او که برای مدت‌ها با هوش و ذکاوت فوق‌العاده‌اش یک یار وفادار برای برادری اساسین‌ها حساب می‌شد، همواره با طراحی‌ها و ایده پردازی‌هایش خود را عضوی متمایز و استثنایی نشان می‌داد.

لئوناردو که بیشتر برای نقاشی‌هایش مشهور بود، تلاش زیادی در زمینه اختراعاتش نیز کرد. از ماشین‌های پرنده گرفته تا توپ‌ها و تانک‌های دریایی. از او همواره به عنوان دوستی خوب و دلسوز برای اتزیو و خانواده‌اش و همچنین مردی بلندپرواز که همواره به دنبال پیشرفت و کمک به همگان است یاد می‌شود.

۴ – Bayek of Siwa

Bayek of Siwa

Assassin’s Creed: Origins ما را با جهانی قبل از ظهور رسمی اساسین‌ها و فرقه Creed رونمایی کرد و Bayek، شخصیت اصلی این بازی به دل خیلی از هواداران نشست.

پس از اینکه پسرش کشته شد، او در مسیر گرفتن انتقام خون پسرش قرار گرفت و همین مسیر باعث شد که او با فرقه باستانیان آشنا شود. با فهمیدن قدرت و نفوذ واقعی باستانیان، او تصمیم گرفت که با همسرش آیا فرقه مخفی یا همان اساسین‌ها را تشکیل دهد. او همچنین آخرین Medjay نیز محسوب می‌شود. Medjayها افرادی قسم خورده بودند که بر سر دفاع از فرعون و مصر تا آخرین قطره خون خود سوگند یاد کرده‌اند.

او پرشور، مصمم و دلسوز است و این ویژگی‌ها در کنار قدرت مبارزه او، از او یک عضو قدیمی و باارزش ساخته است.

۳ – Edward Kenway

ادوارد کنوی

چه به عنوان فرمانده یک کشتی جنگی، چه به عنوان یک دزد دریایی و یا یک اساسین، در جذابیت شخصیت ادوارد هیچ شکی نیست. ادوارد در پی اثبات شایستگی خود در سال ۱۷۱۲ راهی دریای کاراییب شد و خود را در میان دزدهای دریایی حسابی مشغول کرد. در طول Assassin’s Creed IV، او را فردی بالغ‌تر می‌بینیم که به خوبی شایستگی و شجاعت خود را در کاپیتانی یک کشتی نشان می‌دهد اما با این وجود همچنان به آرمان‌های خودش یعنی ثروت و شهرت نیز وابسته است. بنابر این همراهی ادوارد در سفرش از یک دزد دریایی خرده پا تا یک کاپیتان بالغ و شجاع قطعا ماجراجویی شیرینی است که به هیچ وجه دلتان نمی‌خواهد آن‌را از دست بدهید.

۲ – Kassandra

کاساندرا

پروتاگونیست محبوب اکثر هواداران این سری یعنی کاساندرا، در واقع یک مزدور بود. او به عنوان خواهر ناتنی الکسیوس و دختر فیثافورس در اسپارتا متولد شد. کاساندرا پس از مدتی در دوره جوانی متوجه شد که فرقه Cosmos بر برادرش الکسیوس بر برادرش تاثیر زیادی گذاشته است. در ادامه ماجرا تلاش او برای جلوگیری از این فرقه برای استفاده ابزاری از برادرش به این ختم شد که او به سمت مبارزه و سرنگونی فرقه باستانی سوق داده شود.

طی سفرها و ماجراجویی‌ها کاساندرا به ما ثابت می‌کند که با شخصیتی قدرتمند و به اصطلاح «Badass» روبرو هستیم که نباید به هیچ وجه او را دست کم بگیریم و اگر بخواهیم درست نگاه کنیم، او به تنهایی یونان را از شر فرقه Cosmos نجات داده است. کاساندرا همچنین مادر الپیدیوس نیز هست که خود از نوادگان پدری Aya است. شخصیتی افسانه که بارها و بارها در داستان‌های اساطیری اسکندریه نیز به آن اشاره شده است.

۱ –  Ezio Auditore da Firenze

آخرین پسر خاندان Auditores شخصیتی تراژیک، ثابت قدم و نجیب است. او طی دوران جوانی مجبور شد که به سیاست‌های غلط و دروغین، شاهد به دار آویخته شدن پدر و برادرانش باشد و به دنبال انتقام خون آن‌ها طی سالیان طولانی، او در مسیری قرار گرفت که از او یک اساسین کامل ساخت.

او طی ۶۵ سال زندگی، از جوانی سرسخت تا بزرگ‌سالی مالیخولیایی همواره رشد شخصیت مثبتی داشته و در نهایت به درک درستی از جایگاه خود در جهان می‌رسد. میراث اتزیو آدیتوره، این شخصیت به شدت محبوب، با روح و خوش اخلاق به خوبی در آینده‌اش ادامه پیدا می‌کند و این مسیر از او محبوب‌ترین کاراکتر کل سری را در میان هواداران می‌سازد.

این هم از لیست ۲۰ شخصیت برتر دنیای جذاب اساسین‌ها. در قسمت‌های بعدی بیشتر دوست دارید به سراغ شخصیت‌های کدام بازی‌ها برویم؟ با ما حتما درمیان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 371 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 26 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.