کنسول بازی PlayStation 5 در تعطیلات سال جاری وارد بازارهای جهانی شده و قیمت دقیق آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اینک یک کمپانی صاحب نام بریتانیایی، با اعلام یک خبر طرفداران این کنسول و همچنین کلکسیونرها را به شدت سورپرایز کرده است. یک PS5 که قدرت خرید آن برای بسیاری ممکن نخواهد بود!

کمپانی بریتانیایی Truly Exquisite به تازگی اعلام کرده است که قصد تولید کنسول PS5، در نسخه‌های سفارشی را دارد. با وجود آنکه تنها چند ماه به عرضه این کنسول باقی مانده است، می دانیم که تعداد محدودی از PS5 در اختیار برخی توسعه دهندگان، گیمرهای آزمایشی، رسانه‌ها و ... قرار گرفته است. اینک به نظر می‌رسد که Truly Exquisite نیز از دارندگان PS5 است.

PSGOLD-2.png

این کمپانی اعلام کرده است که دو یا سه نمونه سفارشی از پلی استیشن 5 را به تولید خواهد رساند. نسخه نخست از طلای 24 عیار تولید شده و نسخه دوم نیز از فلز گران قیمت پلاتین (Platinum) تولید می‌شود. افزون بر کنسول اصلی، کنترلر Dual Sense و هدست اختصاصی Pulse 3D Wireless نیز به همین شیوه تولید گشته و در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. از آنجایی که ابعاد این کنسول به نسبت مدل‌های فعلی بزرگ‌تر بوده و شاهد استفاده از متریال های گران قیمت در کنترلر و هدست هستیم، به نظر می‌رسد که باید در انتظار برچسب قیمت‌هایی گزاف باشیم.

PSGOLD-1.png

Truly Exquisite تا کنون اشاره‌ای به قیمت گذاری این دو کنسول نکرده اما تأیید کرده است که هر محصول تنها در تعداد محدودی تولید خواهد شد. به عنوان مثال، تنها 100 کنسول با طراحی طلای 24 عیار روانه بازار خواهد شد. افزون بر آن، یک مدل سفارشی دیگر، با طلای 18 عیار و رنگ آمیزی Rose Gold نیز توسط این کمپانی عرضه خواهد شد. این کمپانی اعلام کرده است که عرضه کنسول‌های گران قیمت PS5 را تا پایان سال 2020 آغاز خواهد کرد.

PSGOLD-3.png

Truly Exquisite یکی از فروشندگان کالاهای لوکس است که در وب سایت آن می‌توانید شاهد محصولات مشابه از گوشی‌های هوشمند، شامل برندهای سامسونگ و آیفون نیز باشید. به هر حال به نظر می‌رسد که این برای اولین بار در جهان است که شاهد ساخت کنسول‌های بازی از جنس طلا و پلاتین هستیم؛ محصولاتی که خرید آن برای بسیاری از کاربران غیر ممکن خواهد بود!

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بدون عضویت در سایت

0

نظرات (60)

  • مهمان - سامی

    بابا من که تو ایکس باکس وانش موندم دارم تو گوشی ای سی پابجی بازی میکنم. خدا نکنه کسی برا ما پی اس فور بخره . اینا چی چیه دیگه:(;)

  • مهمان - محمد

    ببینید این کنسول ها برای ما ساخته نشده الکی سخت نگیرید فکر نکنید هرکس چیزی درست کرده ارزو ما باشه باید بالای میلیارد خریداری کنی که ارزش نداره طرف برا یه پورشه بهره بهتره?خلاصه سونیم دیگه خیلی دلش خوشه بنظر من میخواهید کنسول بخرید xbox گزینه خوبیه همینی که کنسولشو داریم کلیه

  • مهمان - APN

    در پاسخ به: مهمان - محمد

    دقیقا من خودم ایکس باکس وان دارم عالیه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  • مهمان - milad

    با این قیمتا همون معمولی هم داشتنش آرزوست من ps4 یکسال پیش خریدم 950هزارتومن کمتر از یک میلیون بود الان ده برابر شده گمرک کشور هم کم نمیزاره

  • مهمان - هتل

    برو بابا اگه حقوقت به دلاره بخر وگرنه تو ایران با این حقوقا گوشی نمیشه خرید

  • مهمان - امیر

    اگرم واقعیت داشته باشه سفارشیه نه اینگه کل پی اس5 این شکلی باشه

  • مهمان - اسی

    فکر کنم قیمتش حدود 3-4 میلیارد تومن باشه

  • مهمان - ابوالفضل

    سفیدش قشنگ تره هنوز

  • مهمان - y.s

    فرض کنیم کلا 4.5 کیلو باشه.apuو فنها و بقیه داخلی ها رو کنار بزاریم میریسیم به بدنه ودسته کنسول.حالا 1 کیلو فرض کنیم میشه 150 میلیون.حالا شاید وزن باز بیشتر بشه.درست نمیدونم.
    اخه کی پول میده این؟مگر اینکه رونالدو و بقیه بقیه مایه دارا بیان بخرن به عنوان دکور خونه نه مالیات نگیره:(:(

  • مهمان - y.s

    در پاسخ به: مهمان - y.s

    اشتباه محاسباتی کردم.یک و نیم میلیارد:D:D:D

بارگذاری بیشتر ...

ورود به شهرسخت‌افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار
ورود به شهر سخت افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار

نام و نام خانوادگی(*)
لطفا نام خود را وارد کنید

ایمیل(*)
لطفا ایمیل خود را به درستی وارد کنید

رمز عبور(*)
لطفا رمز عبور خود را وارد کنید

شماره موبایل
Invalid Input

جزو کدام دسته از اشخاص هستید؟(*)

لطفا یکی از موارد را انتخاب کنید