در یک خبر خوب برای شیائومی پسندها، امروز این کمپانی به طور رسمی گوشی جدید «می نوت 10 لایت» (Mi Note 10 Lite) را با چیپست Snapdragon 730G، صفحه نمایش AMOLED و باتری پرظرفیت 5,260 میلی آمپر ساعت معرفی کرد. در ادامه به معرفی، مشخصات و قیمت گوشی Mi Note 10 Lite شیائومی می‌پردازیم. همچنین شما می‌توانید تصاویر رسمی گوشی می نوت 10 لایت را مشاهده کنید.

256554.jpg

صرف نظر از دوربین، مشخصات گوشی Xiaomi Mi 10 Lite تقریباً مشابه Mi Note 10 یا Mi Note 10 Pro است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.47 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 1080p است و نیروی پردازشی خود را از چیپست 8 نانومتری Snapdragon 730G کوالکام می‌گیرد. ظرفیت باتری گوشی می 10 لایت شیائومی 5,260 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 30 واتی بهره می‌برد.

266.JPG

در پشت گوشی می نوت 10 لایت یک دوربین 64 مگاپیکسلی با حسگر IMX686، یک دوربین التراواید 8 مگاپیکسلی، یک ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک حسگر سنجش عمق 2 مگاپیکسلی یافت می‌شود. بنابراین بر خلاف Mi Note 10 یا Mi Note 10 Pro، خبری از دوربین 108 مگاپیکسلی با حسگر سامسونگ و دو دوربین تله فوتو نیست.

656.jpg

از دیگر ویژگی‌های گوشی می نوت 10 لایت می‌توان طراحی خمیده در بخش جلویی و پشتی، لایه محافظ Corning Gorilla Glass در جلو و پشت، حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر صفحه نمایش، رابط کاربری MIUI 11، قابلیت NFC، فرستنده مادون قرمز، درگاه USB Type-C، جک هدفون و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را برشمرد.

6.jpg

رنگ‌های گوشی می نوت 10 لایت متشکل از Nebula Purple ،Glacier White و Midnight Black است. فروش این گوشی از اواسط ماه می‌آغاز می‌شود. مدل 64 گیگابایتی می نوت 10 لایت شیائومی با 6 گیگابایت حافظه رم 349 یورو قیمت دارد. قیمت مدل 128 گیگابایتی می نوت 10 لایت با 6 گیگابایت حافظه رم، 399 یورو است. البته این گوشی نسخه مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم نیز دارد اما قیمت آن روشن نیست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بدون عضویت در سایت

0

نظرات (4)

  • مهمان - هادی

    به اینفرارد جایی اشاره نشده . حتی جی اس ام آرنا هم نوشته نداره. درکل به نظرم ارزش نداره. خود می نوت 10 ، بیست سی دلار گرون تره . حئودا 500 هزار ارزون میشه که ارزشش رو نداره

  • مهمان - محمد

    در پاسخ به: مهمان - هادی

    الان هم اختلاف ۶ تا ۷ میلیونی دارن :)

  • مهمان - RIP.Nima.r

    در پاسخ به: مهمان - هادی

    دوست عزیز الان که قیمت هارو نگاه کنی اختلاف 4 میلیونی دارند و این گوشی واااقعاٌ می ارزه:o

  • مهمان - سید علی حسینی

    در پاسخ به: مهمان - هادی

    دوست عزیز الان که قیمت ها رو ببینید میفهمید که اختلاف ۱ میلیون و خورده ای تومنی دارن و خب این برای خیلیا مهمه

ورود به شهرسخت‌افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار
ورود به شهر سخت افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار

نام و نام خانوادگی(*)
لطفا نام خود را وارد کنید

ایمیل(*)
لطفا ایمیل خود را به درستی وارد کنید

رمز عبور(*)
لطفا رمز عبور خود را وارد کنید

شماره موبایل
Invalid Input

جزو کدام دسته از اشخاص هستید؟(*)

لطفا یکی از موارد را انتخاب کنید