دیروز شاهد معرفی گوشی گیمینگ جدید ایسوس بودیم و حالا لنوو (Lenovo) گوشی گیمینگ خود را به نام Lenovo Legion Phone Duel معرفی کرده است. در ادامه به معرفی، مشخصات و قیمت گوشی گیمینگ لنوو لژیون (لیجن) دوئل می پردازیم که ویژگی‌های خیره کننده‌ای چون صفحه نمایش 144 هرتزی و چیپست پرقدرت +Snapdragon 865 دارد.

گوشی گیمینگ Legion Duel لنوو به یک صفحه نمایش 6.65 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز مجهز است. این صفحه نمایش از حاشیه‌های نازک، بلندگو استریو، حسگر اسکنر اثر انگشت داخلی و نرخ مخابره تاچ 240 هرتز بهره می‌برد که برای گیمینگ ایده آل به نظر می‌رسد.

lenovo_legion_duel.jpg

دوربین سلفی پاپ آپ گوشی لژیون دوئل لنوو دارای وضوح تصویر 20 مگاپیکسلی است و برای ضبط گیمر حین بازی کردن ایده آل به نظر می‌رسد. به عنوان یک گوشی گیمینگ تمام عیار، Legion Duel دارای چهار دکمه کناری حساس به فشار و چهار میکروفن برای ضبط ایده آل صدا است.

5656652.jpg

به گفته لنوو، صفحه نمایش 144 هرتزی گوشی لیجن دوئل برای بیش از 130 بازی بهینه سازی شده است و این کمپانی به ارائه پشتیبانی برای بازی‌های بیشتری ادامه خواهد داد. در بخش خنک سازی چیپست لیجن دوئل لنوو از یک طراحی مخصوص با یک جفت لوله ناقل گرما بهره می‌برد که به دفع بهتر گرما و جلوگیری از افزایش بیش از حد دمای یک قسمت از قاب کمک می‌کند.

lenovo_legion_duel2.jpg

ویژگی جالب دیگر گوشی گیمینگ 239 گرمی Lenovo Legion Phone Duel برای گیمرها، موتور ویبره U-Engine با موتور دو محوره است که از بیش از 10 نوع لرزش طولانی و 13 نوع لرزش کوتاه پشتیبانی می‌کند.

Snapdragon865Plus_resized-1024x576.jpg

مدل چیپست بکار رفته در گوشی Legion Duel لنوو + Snapdragon 865 کوالکام است که ادعا شده پردازنده مرکزی و گرافیکی آن 10 درصد سریع‌تر از Snapdragon 865 است. حجم حافظه رم گوشی Legion Duel تا 16 گیگابایت از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی آن 512 گیگابایت از نوع UFS 3.1 قابل انتخاب است.

Lenovo-Legion-Phone-Duel_Blue_Back_PopUpCamera-1-600x349.jpg

دوربین پشتی اصلی گوشی Legion Duel یک 64 مگاپیکسلی است که در کنار آن یک دوربین التراواید 16 مگاپیکسلی هم یافت می‌شود. ظرفیت باتری این گوشی 5,000 میلی آمپر ساعت است که در اصل از دو سلول باتری با ظرفیت 2,500 میلی آمپر ساعت تشکیل شده است.

FastCharging_resized-1024x819.jpg

ویژگی قابل توجه دیگر لژیون دوئل، شارژ سریع 90 واتی است که می‌تواند آن را ظرف تنها 30 دقیقه به طور کامل شارژ کند. البته برای بهره‌مندی از این سرعت شارژ سرسام آور به وصل کردن شارژر به هر دو درگاه USB-C گوشی نیاز است تا هر دو سلول باتری آن به طور هم زمان شارژ شوند. یکی از درگاه‌های شارژ این گوشی در لبه زیرین و دیگری در لبه سمت چپ آن قرار دارد.

lenovo_legion_duel1.jpg

گوشی Legion Duel لنوو از Wi-Fi 6 بهره می‌برد که ترکیب با شبکه 5G می‌تواند در خدمت گیمیمگ آنلاین با کمترین تأخیر باشد. لنوو برای گوشی لیجن دوئل یک داک مخصوص نیز ارائه می‌کند که می‌توان گوشی را بر روی آن قرار داد و به مانیتور بزرگ وصل کرد.

lenovo_legion_duel4.jpg

رنگ‌های گوشی گیمینگ Legion Phone Duel لنوو متشکل از آبی و سرخ است. فروش این گوشی از 5 آگوست در چین آغاز می‌شود. قیمت گوشی Legion Duel لنوو  در ارزان‌ترین پیکربندی با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 500 دلار است.

قیمت گوشی لنوو لژیون دوئل با 12 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 557 دلار اعلام شده است. در صورتی که خواهان مدل 512 گیگابایتی گوشی لژیون دوئل با 16 گیگابایت حافظه رم باشید، باید 857 دلار بپردازید.

انتظار می‌رود گوشی لنوو لژیون دوئل در بازار آسیا و خاورمیانه نیز عرضه شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بدون عضویت در سایت

0
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود به شهرسخت‌افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار
ورود به شهر سخت افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار

نام و نام خانوادگی(*)
لطفا نام خود را وارد کنید

ایمیل(*)
لطفا ایمیل خود را به درستی وارد کنید

رمز عبور(*)
لطفا رمز عبور خود را وارد کنید

شماره موبایل
Invalid Input

جزو کدام دسته از اشخاص هستید؟(*)

لطفا یکی از موارد را انتخاب کنید