سامسونگ گوشی‌های میان‌رده خود را در دو سری M و A با تفاوت‌های جزئی به بازار عرضه می‌کند. تا کنون تمامی گوشی‌های میان‌رده مجهز به 5G این کمپانی، مختص به سری A بوده‌اند. اما شایعات نشان می‌دهد که سامسونگ به زودی از اولین گوشی 5G میان‌رده سری M خود با نام گلکسی M42 رونمایی خواهد کرد.

در آذرماه سال جاری بود که با مشاهده نام گلکسی M42 در لیست‌های متعدد دریافت گواهینامه متوجه شدیم که این گوشی دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعت بوده و اکنون نیز همین گوشی با شماره SM-M426B/DS در حال دریافت گواهی Wi-Fi مشاهده شده است.

اما نکته‌ای که باعث می‌شود حدس بزنیم این گوشی از فناوری 5G بهره می‌برد، 3 حرف آخر مدل آن یعنی B/DS است که صرفاً در گوشی‌های مجهز به فناوری 5G سامسونگ که به بازار جهانی عرضه می‌شوند، مشاهده شده و بدین معناست که گلکسی M42 نیز اولین عضو 5G سری M کمپانی سامسونگ خواهد بود.

Samsung Galaxy M42 Wi-Fi certification.jpg

متاسفانه این گواهینامه به جز قابلیت Dual Wi-Fi هیچ مشخصات فنی دیگری را در رابطه با گلکسی M42 نشان نمی‌دهد اما تأیید می‌کند که این گوشی همراه با اندروید 11 به بازار عرضه خواهد شد. ضمناً قابلیت Dual Wi-Fi به کاربران اجازه می‌دهد که با گوشی هوشمند خود به صورت همزمان به دو شبکه WiFi متصل شوند.

Android 11 confrimation.jpg

با اینکه مدت زمان زیادی نیست که فناوری 5G یا نسل پنجم شبکه تلفن همراه به صورت عمومی راه اندازی شده است، اما شرکت‌های زیادی طی این مدت گوشی‌های مختلفی را با تجهیز به فناوری 5G روانه بازار کرده‌اند. در این بین شرکت سامسونگ با سرمایه‌گذاری‌های کلان و ارائه گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار 5G نشان داده است که قصد دارد مالکیت بخش اعظمی از بازار این فناوری را از آن خود کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بدون عضویت در سایت

0

نظرات (1)

  • مهمان - بهمن ....لقب من فرمانده است

    من می خواستم اموزش ویدو هک اینترنت بدید اینترنت رایگان بگیریم
    اگر این کار بکنید نشان میدهد چیزی ار کامپیوتر بلید
    بهمن جسته هستم علاقه مند به خوانندگی وگیم از نارمک تهران

ورود به شهرسخت‌افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار
ورود به شهر سخت افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار

نام و نام خانوادگی(*)
لطفا نام خود را وارد کنید

ایمیل(*)
لطفا ایمیل خود را به درستی وارد کنید

رمز عبور(*)
لطفا رمز عبور خود را وارد کنید

شماره موبایل
Invalid Input

جزو کدام دسته از اشخاص هستید؟(*)

لطفا یکی از موارد را انتخاب کنید