شرکت «سامسونگ» در جریان مراسم اختصاصی گلکسی آنپکد 2020، محصولاتی متنوع را معرفی کرده است که تبلت های Galaxy Tab S7 و  Tab 7+ نیز از جمله آنها است. در ادامه با جدیدترین تبلت‌های شرکت Samsung آشنا شوید؛ فناوری‌های مدرن، سیستم صوتی پیشرفته در کنار قابلیت‌هایی نزدیک به یک نوت بوک هیبریدی.

سامسونگ در حین معرفی دو تلبت گلکسی تب 7 و 7 پلاس، به این نکته اشاره کرد که طراحی و قابلیت‌های این دو محصول، بر اساس نیازهای کاربران صورت گرفته است. اگر چه این دو تبلت از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند، اما سامسونگ با تغییرات گسترده، از رابط کاربری تا ویژگی‌های نرم افزاری، بهبودهایی گسترده را رقم زده است. در ادامه با جزئیات بیشتر، همراه ما باشید.

tab-4.PNG

دو تبلت Galaxy Tab S7 و  Tab 7+ را می‌توان قدرتمند و در عین حال مدرن‌ترین تبلت های شرکت سامسونگ نامید. Galaxy Tab S7 به نمایشگر 11 اینچی، با وضوح WQXGA مجهز شده است که با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز، یکی از بهترین نمایشگرهای جهان را یدک می‌کشد. شدت نور 500 نیتی این نمایشگر، مقداری بیش از انتظارهای اولیه بود. Galaxy Tab S7 با ابعاد 6.3 در 165.3 در 253.8 میلی متر، یکی از زیبا و باریک‌ترین مدل‌های موجود خواهد بود.

tab-1.PNG

گلکسی تب 7 در سه نسخه LTE، 5G و Wi-Fi عرضه می‌شود که وزن هر یک از آنها با اختلاف ناچیز به ترتیب 500، 502 و 498 گرم است. این تبلت در تمامی نسخه به چیپست Snapdragon 865+ مجهز شده است. این تراشه در لیتوگرافی 7 نانومتری تولید شده است. Galaxy Tab S7 از نظر حافظه‌های ذخیره سازی و رم، به دو نسخه شامل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، و 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی تقسیم می‌شود. سامسونگ امکان استفاده از کارت‌های حافظه را با هدف افزایش ظرفیت ذخیره سازی تا 1 ترابایت ممکن کرده است.

tab-6.PNG

Galaxy Tab S7 دارای سه سنسور دوربین است که دو عدد از آنها در پشت و یک سنسور نیز در جلوی دستگاه تعبیه شده است. سنسور جلوی این تبلت دارای دقت 8 مگاپیکسلی بوده و سنسورهای پیشتی نیز با دقت‌های 13 و 5 مگاپیکسلی، سیستم‌هایی متفاوت از تصویر برداری را هدف قرار می‌دهند. سیستم صوتی این تبلت تولید کمپانی AKG بوده که با تکیه بر 4 اسپیکر و پشتیبانی از استاندارد Dolby Atmos، صدایی بسیار مناسب را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. گلکسی تب 7 از یک باتری با توان 8 هزار میلی آمپر بهره می‌برد که با استفاده از فناوری شارژ سریع 45 واتی، زمان شارژ خود را کاهش داده است.

tab-2.PNG

این تبلت از یک درگاه USB-C و سنسور فریمی اثر انگشت بهره برده و در رنگ‌های مشکی، برنز و نقره‌ای روانه بازارهای جهانی خواهد شد. Galaxy Tab S7 از پایان مرداد ماه سال جاری، با قیمت‌های 799 یورو برای مدل پایه 5G و 699 یورو برای مدل پایه Wi-Fi روانه بازار می‌شود.

دومین محصول، برادر بزرگتر با نام Galaxy Tab S7+ است. این تبلت از نمایشگر 12.4 اینچی Super AMOLED با وضوح WQXGA+ استفاده می کند. گلکسی تب 7 پلاس را می توان یک کامپیوتر کامل اندرویدی، با ویژگی های مدرن نامید که در نقش یک نوت بوک هیبریدی نیز ظاهر خواهد شد. امکانات نرم افزاری این تبلت به مانند نسخه کوچک تر بسیار زیاد است. از امکان یادداشت گذاری های صوتی بر روی داکیومنت ها گرفته تا ذخیره سازی آنها در هر یادداشت و... همچنین این دو تبلت به امکان اجرای چند برنامه به صورت همزمان نیز منجهز شده است.

tab-3.PNG

Galaxy Tab S7+ دارای یک قلم اختصاصی S Pen است که زمان پاسخ آن از 59 میلی ثانیه، به 9 میلی ثانیه کاهش یافته است. Galaxy Tab S7+ نیز از نمایشگر 120 هرتزی، با شدت نور 420 نیت استفاده می کند. ابعاد 5.7 در 185 در 285 میلی متری این تبلت حاکی از ضخامت کمتر آن به نسبت Galaxy Tab S7 است. Galaxy Tab S7+ با وزن 575 گرم طراحی شده است. این تبلت جذاب و البته قدرتمند، با تراشه 8 هسته ای Exynos 990 بهره برده و ضمن پشتیبانی از شبکه پُر سرعت 5G، دارای یک پورت USB-C است. این تبلت نیز به سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت، و 8 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است.

tab-7.PNG

این تبلت نیز با دو پیکربندی از نظر حافظه عرضه خواهد شد که نسخه اول با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه بوده و مدل دوم نیز با 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه را یدک می کشد. Galaxy Tab S7+ که همزمان با با برادر کوچک تر خود (31 مرداد ماه) وارد بازار خواهد شد، دارای باتری 10.090 میلی آمپری بوده و با قیمت های 899، 999 و 1199 یورو به فروش می‌رسد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بدون عضویت در سایت

0
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود به شهرسخت‌افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار
ورود به شهر سخت افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار

نام و نام خانوادگی(*)
لطفا نام خود را وارد کنید

ایمیل(*)
لطفا ایمیل خود را به درستی وارد کنید

رمز عبور(*)
لطفا رمز عبور خود را وارد کنید

شماره موبایل
Invalid Input

جزو کدام دسته از اشخاص هستید؟(*)

لطفا یکی از موارد را انتخاب کنید