همانطور که می‌دانید هفته‌ی گذشته شرکت شیائومی در کنار معرفی گوشی‌های پرچمدار می 11 پرو و می 11 اولترا و همچنین گوشی تاشوی Mi Mix Fold، از اسمارت‌فون‌های می 11 آی و می 11 لایت نیز رونمایی کرد. طبق افشاگری جدید، این کمپانی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از تبلت‌های می پد 5 و می پد 5 پرو با چیپست‌های دایمنسیتی 1200 و اسنپ دراگون 870 رونمایی کند.

امروز افشاگری نام‌آشنا مدعی شد شرکت شیائومی قصد دارد به زودی سری جدید تبلت‌های Mi Pad خود را با نام‌های احتمالی Mi Pad 5 و Mi Pad 5 Pro معرفی کند که به ترتیب از چیپست‌های جدید دایمنسیتی 1200 و اسنپ دراگون 870 بهره می‌برند.

Xiaomi_Mi_Pad_5_Pro_fanmade_concept.jpg

هرچند تاکنون خبرهای زیادی در مورد سری جدید تبلت‌های می پد شیائومی منتشر نشده، اما به‌تازگی افشاگری وارد فضای مجازی شده که بسیاری از مشخصات تبلت‌های 11 اینچی جدید Xiaomi را مشخص کرده است. بر اساس گزارش جدید، تبلت می پد 5 پرو دارای یک نمایشگر 11 اینچی LCD با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 144 هرتز است، در حالی که نسخه‌ی معمولی می پد 5 از یک نمایشگر 120 هرتزی بهره می‌برد.

پیش از این نیز در خبری به نرخ نمونه‌برداری لمس 480 هرتزی تبلت‌های بعدی اشاره شد و احتمالاً رابط کاربری این تبلت‌ها نیز چیزی مشابه رابط کاربری و سیستم عامل مورد استفاده در گوشی تاشوی Mi Mix Fold خواهد بود.

Xiaomi_Mi_Pad_5_specs_and_prices.jpg

همانطور که عنوان شد طبق افشاگری جدید، شیائومی برای تبلت می پد 5 پرو چیپست Snapdragon 870 کوالکام و برای تبلت می پد 5 چیپست دایمنسیتی 1200 مدیاتک را در نظر گرفته است. این تصمیم با توجه به اینکه عملکرد تراشه‌ی دایمنسیتی 1200 در حد اسنپ دراگون 870 و حتی بهتر از آن بوده، مقداری عجیب است.

mi_Pad_5_and_mi_Pad_5_Pro_concept_renders.jpg

در این رابطه بخوانید:

گوشی پرچمدار شیائومی Mi 11 Ultra معرفی شد ؛ وقتی همه چیز عالیست

گوشی می 11 پرو با چیپست اسنپدراگون 888 و دوربین 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN2 معرفی شد
گوشی هوشمند شیائومی Mi 11 معرفی شد؛ اولین پرچمدار با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸
گوشی تاشو می میکس فولد شیائومی با لنز مایع و تراشه اختصاصی Surge C1 معرفی شد

Digital Chat Station که به عنوان یکی از معروف‌ترین افشاگران چینی حوزه تکنولوژی شناخته می‌شود، در گزارش اخیر خود مدعی شد شیائومی تا پایان ماه آوریل (اواسط اردیبهشت ماه) از تبلت‌های Mi Pad 5 و Mi Pad 5 Pro رونمایی خواهد کرد. البته دیگر منابع آگاه تاریخ معرفی سری جدید تبلت‌های شیائومی را به ماه می یا حتی ژوئن موکول کرده‌اند.

Xiaomi_Mi_Pad_5_vs_Samsung_Galaxy_Tab_S7_drd.jpg

نظر شما در مورد تصمیم شیائومی برای استفاده از چیپست‌های Snapdragon 870 و Dimensity 1200 در سری جدید تبلت‌های خود چیست، آیا این محصولات قادر به رقابت با تبلت‌های گلکسی تب اس 7 سامسونگ و آیپدهای اپل خواهند بود یا خیر؟

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بدون عضویت در سایت

0
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود به شهرسخت‌افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار
ورود به شهر سخت افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار

نام و نام خانوادگی(*)
لطفا نام خود را وارد کنید

ایمیل(*)
لطفا ایمیل خود را به درستی وارد کنید

رمز عبور(*)
لطفا رمز عبور خود را وارد کنید

شماره موبایل
Invalid Input

جزو کدام دسته از اشخاص هستید؟(*)

لطفا یکی از موارد را انتخاب کنید