دریچه تکنولوژی آی پی ثابت برای فعالیت در بایننس - ژوانا

در این مقاله قصد داریم درباره آی پی ثابت برای فعالیت در بایننس صحبت کنیم. اما قبل از آن، بایستی اطلاعات کاملی در مورد صرافی بایننس داشته باشیم.

بایننس در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد، اما خیلی سریع رشد کرد و رقبای خود را پشت سر گذاشت. حجم معاملات روزانه بایننس به طور میانگین به بیش از ۱.۲ میلیارد دلار می‌رسد که این یعنی نقدشوندگی و تعداد خریداران و فروشندگان در این صرافی به شدت بالاست. دفتر اصلی بایننس در کشور مالت واقع است اما در اقصی نقاط دنیا دفاتر دیگری نیز دارد. اعتبار و امنیت این صرافی نسبت به بقیه صرافی‌های ارز دیجیتال بسیار بیشتر است.

علاوه بر امکان معامله در وب‌سایت بایننس، این صرافی هم برای موبایل و هم برای کامپیوترهای شخصی نرم‌افزار مخصوص دارد که ترید را برای همه کاربران آسان می‌کند.

ثبت نام در صرافی بایننس

به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، ایرانی‌ها همیشه در معرض خطر بلوکه شدن دارایی‌ها قرار دارند. به عنوان یک نمونه واقعی می‌توان به صرافی بیترکس اشاره کرد که در سال ۲۰۱۷ هزاران دلار از دارایی‌های کاربران ایرانی را بلوکه و اکنون تازه بعد از دو سال آن‌ها را آزاد کرده است.

صرافی‌ بایننس بارها در اطلاعیه‌های رسمی خود نشان داده است که خیلی تمایلی به میزبانی از کشورهای تحت تحریم ندارد.

با توجه به این موضوع، قبل از ثبت نام در صرافی بایننس به نکات زیر توجه فرمایید تا ریسک شما کاهش یابد:

هرگز با آی‌پی (IP) ایران وارد صرافی بایننس نشوید و حتما با نرم‌افزارهایی مثل V.P.N آی‌پی خود را تغییر دهید.

به دلیل شرایط قانون‌گذاری ایالات متحده، از کشوری به جز آمریکا متصل شوید. از نرم افزارها و اشتراک‌هایی استفاده کنید که همیشه بتوانید کشور خود را ثابت نگه دارید. مثلا اگر با آی‌پی کشور هلند در بایننس ثبت نام کردید، همیشه با آی‌پی‌ هلند به صرافی وارد شوید و از تغییر مداوم کشور اجتناب کنید.

پیشنهاد معامله‌گران حرفه‌ای استفاده از یک سرور مجازی (VPS) است. سرور مجازی را مانند یک کامپیوتر در نظر بگیرید که در یک کشور خارجی قرار دارد و همیشه روشن است و شما می‌توانید از راه دور به آن دسترسی پیدا کنید. برای خرید سرور مجازی برای بایننس می توانید روی این لینک کلیک کنید.

از کجا سرور مجازی تهیه کنیم؟

سایت های زیادی هستند که سرور مجازی ارائه می‌دهند تا شما با خیال راحت بتوانید در صرافی بایننس فعالیت کنید. سرور مجازی باعث می‌شود آی پی شما تغییر نکند و بتوانید دقیقا مانند کامپیوتری که خارج از کشور قرار گرفته از آن استفاده کنید.

یکی از سایت‌هایی که می‌توانید از آن برای دریافت آی پی ثابت برای بایننس استفاده کنید، سایت زیر می‌باشد:

https://bitserver.in

موارد امنیتی برای فعالیت در صرافی بایننس

برای کاهش بیشتر ریسک، می‌توانید قبل از ورود به حساب خود، ساعت کامپیوتر یا گوشی خود را روی یک کشور دیگر قرار دهید چون از طریق منطقه زمان می‌توان نقطه اتصال کاربر را متوجه شد. همچنین هیچگاه به سایت یا نرم‌افزار بایننس دسترسی به لوکیشن ندهید چون از این طریق هم می‌توان منطقه اتصال را متوجه شد.

توجه: تمام موارد فوق باعث کاهش ریسک بلوکه شدن می‌شوند، اما ریسک را به صفر نمی‌رسانند. بنابراین باید بسیار مراقب باشید. اگر حساب شما در بایننس مسدود شد، به پشتیبانی بایننس یک پیام رسمی به زبان انگلیسی ارسال کنید و درخواست برداشت نمایید. تاکنون چندین کاربر گزارش داده‌اند که پس از مسدود شدن حسابشان، به پشتیبانی بایننس پیام ارسال کرده‌ و توانسته‌اند دارایی‌های خود را برداشت کنند.

با این حال توصیه می‌شود برای فعالیت در این صرافی حتما از ای پی ثابت برای ترید استفاده کنید تا مبادا مبلغ سرمایه گذاری یا اطلاعات شخصی شما به خطر بی‌افتد.

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 195 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

mamad
famor
یکشنبه , 2 ژانویه 2022
پاسخ

عالی